آشنایی با اسکلت بیرونی Keeogo

Keeogo یک دستگاه کمکی پیاده روی است. این اسکلت بیرونی برای کمک به افرادی که مشکلات تحرکی توانایی آن‌ها برای فعالیت‌های روزانه مثل پیاده روی، بالا یا پایین رفتن از پله‌ها و نشستن و برخاستن را محدود کرده است به کار می‌آید. Keeogo مجهز به حسگرهایی در مفصل‌های زانو و ران است تا حرکاتی که بیمار می‌خواهد انجام دهد را شناسایی کرده و سپس با فراهم آوردن کمک مورد نیاز او را برای انجام آن حرکات یاری نماید.

آشنایی با اسکلت بیرونی Keeogo

قدرت موتوری قابل تنظیم این وسیله توانایی ماهیچه‌های بیماررا کامل کرده و به اواجازه می‌دهد تا حرکات بدنش را به صورت موثرتری مدیریت کند و امکان انجام دادن هر فعالیتی را برای او فراهم نماید.
طراحی باریک وراحت این وسیله با فراهم آوردن قدرت، پایداری و تحرک پذیری کاربر را قادر می‌سازد تا به شیوه‌ای معمولی و بدون محدودیت حرکت کند.


مثال‌هایی از موارد استفاده‌ی Keeogo

تماشا کنید که این محصول چگونه افراد مبتلا به اختلالات پس از سکته‌ی مغزی، آرتروز زانو، آرتروز مفصل ران، ام اس، و پارکینسون را قادر می سازد که در انجام فعالیت‌های روزانه مستقل باشند.

خدمات Mobility b-Klinic

Mobility b-Klinic با به کارگیری حرکت شناسان آموزش دیده و مهندسان کاربردی مجموعه‌ای از خدمات را برای آموزش و پشتیبانی کاربران keeogo فراهم نموده است.

ارزیابی‌های بالینی

حرکت شناسان b-klinic بیماران را ملاقات می‌کنند تا کارآمد بودن keeogo برای رفع مشکل آن‌ها را ارزیابی نمایند. آن‌‌ها طرز راه رفتن بیمار و این که keeogo چگونه می‌تواند استقلال آن‌ها در انجام فعالیت‌های روزانه را ممکن سازد بررسی می‌کنند.

جلسات تنظیم keeogo برای کاربران خانگی

متخصصان keeogo را بر اساس الگوی را رفتن و قدرت عضلانی بیمار تنظیم می‌کنند.

جلسات آموزشی برای کاربران خانگی

b-klinic جلسات آموزشی کامل برای مستقل کردن کاربران در استفاده از keeogo ضمن انجام فعالیت‌های روزانه‌ برگزار می‌کند. این جلسات برای آموزش نحوه‌ی پوشیدن، استفاده، و مراقبت ازدستگاه است.

آموزش پزشکان بالینی

این خدمات شامل آموزش پزشکان و ارائه‌ی اطلاعاتی درباره‌ی keeogo و موضوعات مرتبط با آن است.

جلسات آموزشی برای درمانگاه‌ها و مراکز فروش

این جلسات شامل آموزش‌هایی برای چگونگی تشخیص بیمارانی است که می‌توانند برای رفع مشکلات‌شان از keeogo استفاده کنند. به علاوه در این جلسات چگونگی تنظیم نرم‌افزار  براساس الگوی راه رفتن و قدرت عضلانی بیمارآموزش داده می‌شود.

پشتیبانی بالینی و مشتریان

نمایندگان خدمات بالینی و مشتریان پاسخ‌گوی همه‌ی سوالات کاربران keeogo هستند تا آن‌ها را برای استفاده‌ی بهینه ازاین وسیله یاری رسانند.

منبع:keeogo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *