زیرپوش Percko، اصلاحگر حالت بدن موفق به جذب سرمایه در Kickstarter شد

Percko

همگی می‌دانیم که قرار گرفتن بدن در وضعیت فیزیکی نامناسب می‌تواند منجر به کمردرد شود. بیشتر ما نمی‌توانیم بیش از چند ساعت در روز در وضعیت درست و مناسب بنشینیم. با در نظر گرفتن این واقعیت که بیشتر ما در روز بیش از ۹ ساعت در حالت نشسته قرار داریم، اطمینان حاصل کردن از وضعیت درست نشستن مهمتر به نظر خواهد رسید. به تازگی یک زیرپوش به نام Percko برای کمک به صاف نشستن افراد در وبگاه Kickstarter موفق به جذب سرمایۀ جمعی شده است. Percko را به آسانی و بی هیچ زحمتی می‌توان زیر لباسهای عادی بر تن کرد و با آن به کار پرداخت و دوچرخه سواری نمود. این وسیله در طول روز بدن را برای اصلاح وضعیت خود تحریک می‌کند.

هنگامی که در حالت نشسته، ایستاده یا در حال دوچرخه سواری باشید، با خم شدن شما، Percko بدنتان را به سمت وضعیت مطلوب حرکت می‌دهد.

Percko-1

Percko از نوعی پارچۀ ظریف، با کیفیت و با قابلیت تعرق ساخته شده و به راحتی روی بدن کاربر قرار می‌گیرد. این زیرپوش را می‌توان مانند یک لباس معمولی شستشو داد. شما با این وسیلۀ هوشمند می‌توانید با خیال راحت بنشینید، بخوابید و راه بروید و دیگر نگران فشارها و کمردردهای روزانه نباشید.

Percko قرار است در بهار ۲۰۱۶ با قیمت خرده فروشی ۱۲۹ دلار (بدون احتساب هزینۀ ارسال) عرضه شود.

منبع: Damn Geeky

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *