کاربرد متفاوت اسکلت های بیرونی: کمک به ورزش و تناسب اندام

اسکلت‌های بیرونی از ابتدای قرن حاضر وجود داشته‌اند و به توانبخشی بیماران کمک می‌کنند. همچنین برای اهداف نظامی نیز از اسکلت بیرونی استفاده می‌شود. SPORTSMATE 5 نخستین ربات پوشیدنی در نوع خود است که در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. این اسکلت بیرونی به شما کمک می‌کند تمرینات خود را به سطح جدیدی ببرید، تناسب اندام خود را ارتقا دهید و از بدن خود محافظت کنید. این اسکلت بیرونی برای ارتقای آموزش و تمرین‌های شما توسعه یافته است. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

کاربرد متفاوت اسکلت های بیرونی: کمک به ورزش و تناسب اندام

 SPORTSMATE5 سبک‌ترین ربات پوشیدنی است که به طور خودکار رفتارهای شما را تشخیص می‌دهد و از طریق الگوریتم هوش مصنوعی کمک و مقاومت مناسب را برای انجام حرکات ورزشی ارائه می‌دهد. SPORTSMATE5 حداکثر ۵۰ درصد نیروی تولید شده توسط لگن شما، گشتاور تولید می‌کند. سریع پوشیده می‌شود، حمل آن آسان است و برای تمرین‌های مقاومتی عضلات، رباط‌ها و مفاصل اندام تحتانی مناسب است.

SPORTSMATE5: رباتی پوشیدنی که پیاده‌روی و تناسب اندام را به مرحله‌ای جدید می‌رساند

اسکلت بیرونی SPORTSMATE 5 با دو محرک قدرتمند در هر طرف باسن می‌تواند کمک لازم برای ذخیره انرژی و ایجاد مقاومت در هنگام عضله‌سازی را فراهم کند. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که حتی در سخت‌ترین برنامه‌های تناسب اندام دوام بیاورد. باتری آن برای مسافتی معادل ۶٫۵ مایل پیاده‌روی شارژ نگه می‌دارد.

کاربرد متفاوت اسکلت های بیرونی: کمک به ورزش و تناسب اندام

این اسکلت بیرونی دارای دو حالت است:

حالت فضای باز: کاهش کشیدگی عضلات و افزایش مسافت

حالت تناسب اندام: سوزاندن کالری بیشتر

تشخیص رفتار از طریق هوش مصنوعی

اسکلت بیرونی SPORTSMATE 5 با استفاده از یک الگوریتم هوش مصنوعی رفتار شما را به طور خودکار تشخیص می‌دهد و به جلوگیری از آسیب و افزایش استقامت با دستکاری نیروی اضافی کمک می‌کند.

بهبود نتایج از طریق محرک‌های قدرتمند

این ربات پوشیدنی می‌تواند ۵۰ درصد نیروی تولید شده توسط لگن، گشتاور تولید کند. قدرت بیشتر، مقاومت بیشتر، نتایج بهتر.

به خوبی شما را در برمیگیرد

این اسکلت بیرونی برای هر نوع بدنی مناسب است. کیسه هوای برقی آن شکاف میان اسکلت بیرونی و بدن شما را پر می‌کند و راحتی و ثبات را بهبود می‌بخشد.

سبک‌ترین ربات پوشیدنی

SPORTSMATE 5 سبک‌ترین ربات پوشیدنی موجود در بازار است که آن را به ابزاری عالی برای‌ بهبود اهداف تناسب اندام روزانه شما تبدیل می‌کند. مواد مورد استفاده برای ساخت این اسکلت بیرونی شامل چندین ترکیب با استحکام بالا است. پوشیدن سریع، حمل آسان، مناسب برای تناسب اندام در هر مکانی.


>> تایوان از اسکلت بیرونی مرد آهنین ارتش رونمایی کرد

>> اسکلت های بیرونی چگونه به ارگونومی حمل دستی بار کمک میکنند؟


منبع:  xenhanced.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *