اسکلت بیرونی ناسا برای اکتشافات فضایی بین کهکشانی طراحی شده است

زمانی را تصور کنید که انسان‌ها روی بیشتر سیاره‌های کهکشان قدم گذاشته و آنها را کاوش کرده‌اند. اسکلت بیرونی جدید ناسا با این رؤیا و تلاش غیرقابل توقف ما برای اکتشاف فضا منطبق است. برای آشنایی بیشتر با این طرح، با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

ماجراجویی در خارج از قلمرو سیاره‌ی زمین با مجموعه‌ای از چالش‌های منحصر به فرد همراه است؛ جاذبه در بالای فهرست قرار دارد. ناسا زمان، پول و تلاش بسیاری را برای توسعه لباس‌های فضایی جدید جهت مقابله با اثرات گرانش در فضا سرمایه‌گذاری کرده است. آژانس فضایی طی ۱۴ سال سفر پژوهشی اکتشافی ۴۲۰ میلیون دلار هزینه کرده است. انتظار می‌رود آژانس فضایی برای مأموریت بعدی ماه که پیش از این برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، ۶۲۵ میلیون دلار دیگر هزینه کند.

به دلیل تأخیر در توسعه لباس‌های فضایی، زمان‌بندی اکنون به آوریل ۲۰۲۵ تغییر کرده است. حتی ایلان ماسک خدمات شرکت خود، Space X، را برای کمک به ناسا و ساخت نسل آینده لباس‌های فضایی ارائه کرده است که بیش از ۱ میلیارد دلار هزینه داشته است؛ بیش از هزینه موشک مداری Falcon 9. این که در نهایت این لباس‌های فضایی چگونه به نظر خواهند رسید، هنوز یک راز است، اما یک اسکلت بیرونی آینده نگرانه به تخیلات ما پر و بال می‌دهد.

اسکلت بیرونی ناسا برای اکتشافات فضایی بین کهکشانی طراحی شده است

اسکلت بیرونی جدید ناسا

این لباس فضایی مفهومی بسیار شگفت انگیز، کار طراح  Rihahd Cassiem است که عناصر جالب مربوط به اسکلت بیرونی را با رؤیاهای بین سیاره‌ای ما ترکیب می‌کند. به وضوح تأثیر بازی Halo روی این لباس فضایی قابل مشاهده است. می‌توانید به سرعت با شخصیت‌های نترس KAT-B320، CARTER-A259 و ALICE-130 ارتباط برقرار کنید.

این اسکلت بیرونی برای زنده ماندن در سخت‌ترین شرایط ساخته شده است و ویژگی‌های مکانیکی آن به کاربر در انجام کارهای سخت و پر زحمت کمک می‌کند. این پوشیدنی از مواد سبک و در عین حال ستاره‎‌ای ساخته شده است که انعطاف‌پذیری فوق العاده‌ای دارد.

 کلاه ایمنی اسکلت بیرونی جدید ناسا شبیه کلاه شمشیربازی به نظر می‌رسد. اگرچه همه چیز برای آینده‌ای مناسب است که سفرهای فضایی عادی شده است. اسکلت بیرونی ناسا که برای اکتشاف فضایی بین کهکشانی طراحی شده است، به ما کمک می‌کند تا بر موانع غلبه کنیم، موانعی که در حال حاضر ما را از کاوش آزادانه در سطح سیاره سرخ، مریخ، یا نزدیکترین مقصد ما، ماه، منع می‌کند.


بیشتر بخوانیم:

>> BioSuit نسل آینده لباس های فضایی

>> لباس فضایی سفر به مریخ


منبع:  technoidhost.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *