مروری بر اسکلت بیرونی Laevo

کمر درد یکی از علت‌های اصلی غیبت از کار در انگلستان به شمارمی‌آید. فعالیت‌هایی مانند خم شدن یا کشش کمر در شغل‌های بسیاری مانند کار در محیط‌های بیمارستان و کشاورزی و انبار از موارد غیر قابل اجنتاب هستند. Laevo یک اسکلت بیرونی منحصر به فرد است که از کمر پشتیبانی می‌کند. اسکلت پوشیدنی حامی کمر به افراد اجازه می‌دهد که در حالت‌های خم شدن یا بلند کردن اشیا بدون آسیب به کمر به فعالیت خود ادامه دهند.

مروری بر اسکلت بیرونی Laevo

کمر درد یکی از علت‌های اصلی غیبت از کار در انگلستان به شمارمی‌آید. هرساله ۸٫۸ میلیون روز غیبت به طور مستقیم به بیماری‌های مزمن ماهیچه‌ای اسکلتی مربوط می‌شود. به طور میانگین هر فرد ۱۶ روز غیبت از کار دارد. از سوی دیگر برخی بیماری‌های مزمن منجر به غیبت دائمی می‌شود. این وضعیت کیفیت پایین کار را نتیجه می‌دهد.

فعالیت‌هایی مانند خم شدن یا کشش کمر در شغل‌های بسیاری مانند محیط‌های بیمارستان و کشاورزی و انبار از موارد غیر قابل اجنتاب هستند. قرار گرفتن در معرض چنین حالتی به صورت پیوسته خطر درد ناتوان‌کننده را افزایش می‌دهد. چنین مشکلی بهره‌وری افراد را کاهش می‌دهد.

اسکلت بیرونی Laevo با هدف کاهش این مشکل ساخته شده‌ است و با کاهش فعال‌ شدن ماهیچه‌ از کمر حمایت می‌کند. Laevo یک اسکلت بیرونی منحصر به فرد است که از کمر پشتیبانی می‌کند. اسکلت پوشیدنی حامی کمر به افراد اجازه می‌دهد که در حالت‌های خم شدن کمر یا بلند کردن اشیا بدون آسیب به کمر به فعالیت خود ادامه دهند.

عملکرد این اسکلت بیرونی به گونه‌ای است که قالب پوشیدنی آن بخشی از وزن بالاتنه فرد را تحمل می‌کند و بنابراین فشار بر روی کمر کاهش می‌یابد و طول مدت فعالیت کاری افراد را افزایش می‌دهد. درواقع این کار فعال شدن ماهیچه‌های کمر را هنگام خم شدن به جلو کاهش می‌دهد. اسکلت بیرونی Laevo غیرفعال است و هیچ‌گونه موتوری ندارد.

از ویژگی‌های این اسکلت بیرونی سبک بودن و ساده بودن دستگاه است. این اسکلت بیرونی به راحتی پوشیده می‌شود. پدهایی که روی سینه قرار می‌گیرند به گونه‌ای طراحی شده است که فشار وارد بر بدن ناراحت‌کننده نیست حتی بعد از یک روز کاری خسته‎کننده. ساختار انعطاف‌پذیر آن با حرکت بدن حرکت می‌کند. پد ران، لگن را حمایت می‌کند به گونه‌ای که نحوه قرارگیری پایین‌تنه طبیعی است. اسکلت بیرونی Laevo در اندازه‌های مختلف وجود دارد و حتی امکان سفارشی سازی نیز دارد.

منبع: Robohub

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *