ارائه تجهیزات توانبخشی و مراقبتی در نمایشگاه دوسلدورف، REHACARE2022 (بخش دوم)

بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان برای توانبخشی و مراقبت از معلولان، REHACARE، از ۱۴ تا ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۲ در دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود. در این رویداد بین‌المللی جدیدترین و کارآمدترین تجهیزات توانبخشی و مراقبت از بیماران دچار معلولیت به نمایش در می‌آید. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

بازوی رباتیک BATEO

BATEO یک بازوی رباتیک است که بر روی صندلی چرخدار برقی نصب می‌شود تا جایگزین بازوی ناکارآمد بیماران معلول شود. این ربات برای افراد دچار نقص حرکتی بازو طراحی شده است. BATEO به مردم در خوردن، نوشیدن و باز کردن درها کمک می‌کند.

بازوی رباتیک BATEO

آزادی حرکت را با Innowalk تجربه کنید

Innowalk یک مربی مبتکرانه برای ایستادن و راه رفتن است که ویژگی‌های بسیاری را برای افراد دچار ناتوانی‌های جسمی متوسط ​​تا شدید ارائه می‌دهد.

افراد دچار اختلالات حرکتی متوسط ​​تا شدید معمولاً از بیماری‌های عصبی و عصبی عضلانی رنج می‌برند. آنها توانایی محدودی برای حرکت مستقل دارند و در مقایسه با افراد غیرمعلول فعالیت بدنی کمتری دارند و بیشتر روز را نشسته می‌گذرانند.

سامانه پشتیبانی Innowalk قابل تنظیم است که امکان قرارگیری مناسب و راحتی استثنایی را فراهم می‌کند. افزون بر این، حرکت حمایتی می‌تواند در هنگام گرفتگی عضلات قطع شود.

مزایای اصلی Innowalk:

  • فعالیت بدنی بیشتر
  • تحریک عملکرد حرکتی درشت
  • بهبود سلامت جسمی و عاطفی
  • کاهش خطر عوارض ثانویه
  • هیچ توانایی مستقلی برای ایستادن یا راه رفتن مورد نیاز نیست

Innowalk سفارشی ساخته شده است تا حرکت را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با ناتوانی‌های جسمی متوسط ​​تا شدید امکان‌پذیر کند.

Innowalk Pro

Innowalk Pro Large یک مربی نوآورانه حرکات تمام بدن برای توانبخشی بیماران بزرگسال با ناتوانی جسمی شدید است.

مراکز توانبخشی و درمانگاه‌ها برای طیف وسیعی از نیازهای بیماران خدمات ارائه می‌دهند. شدت تمرین برای موفقیت درمان بسیار مهم است. متأسفانه، کمبود تجهیزات درمانی مقرون به‌صرفه و کافی برای افراد دچار ناتوانی متوسط ​​تا شدید وجود دارد. افزون بر این، کمبود زمان نیز وجود دارد.

Innowalk Pro ارائه می‌دهد:

تغییر وضعیت آسان: تغییر موقعیت انعطاف‌پذیر و آسان  اجازه می‌دهد تا برای جبران انقباضات یا دلایل پزشکی دیگر، وضعیت بدن از نشسته به ایستاده تغییر کند. بیماران همچنین می‌توانند در حالت نشسته بدون نیاز به خارج شدن از دستگاه استراحت کنند. با انعطاف‌پذیری بسیار، بیماران می‌توانند بدون توجه به توانایی بدنی خود، بهترین استفاده را از زمان درمان ببرند.

سهولت در استفاده: راه‌اندازی و استفاده از Innowalk Pro ساده است. این موجب صرفه‌جویی در زمان تطبیق دستگاه با بیماران می‌شود. همچنین اجازه می‌دهد تا بیماران بیشتری در روز توسط یک درمانگر درمان شوند.

صرفه جویی در فضا: Innowalk Pro به فضای کمی نیاز دارد و بنابراین به خوبی در اتاق‌های درمانی کوچک قرار می‌گیرد. همچنین می‌تواند به راحتی توسط یک نفر به اتاق‌های مختلف منتقل شود و به بیماران در طول درمان حریم خصوصی کافی بدهد.

پشتیبانی حرکتی و یکپارچه: Innowalk Pro یک فناوری کمکی نوآورانه است که به درمانگران اجازه می‌دهد بیمارانی با نیازهای پیچیده را درمان کنند. استفاده از آن بی‌خطر است و به حجم کاری کمتری برای درمانگر نیاز دارد.

سامانه نظارت و بازخورد: یک جلسه تمرین ۳۰ دقیقه‌ای شامل حدود ۲۰۰۰ گام (۶۵ دور در دقیقه) است و یک سامانه بازخورد عملکرد سرعت، زمان و مسافت را اندازه‌گیری می‌کند. افزون بر این، ارائه یک فناوری درمانی نوآورانه، هم برای بیماران و هم برای کارکنان جذاب است.

Innowalk Pro

محرک الکتریکی عضلانی با فرکانس پایین

برای تحریک الکتریکی و توانبخشی دست و پا، کیفیت و قابلیت اطمینان پدهای الکترود بسیار مهم است. Syrebo الکترودهای ویژه‌ای را برای توانبخشی دست و پا ارائه می‌دهد که برای تطبیق با عضلات دست و پا و نیازهای مختلف تحریک الکتریکی استفاده می‌شود. این الکترود ویژه دارای مزایای بسیاری مانند توزیع یکنواخت جریان، خاصیت چسبندگی خوب، استفاده و برداشتن آسان و عدم تحریک پوست است. این کمکی ضروری برای توانبخشی عملکردی دست و پا است.

محرک الکتریکی عضلانی با فرکانس پایین

توانبخشی بالاتنه و پایین تنه با MOTOmed

دستگاه MOTOmed با هوش دیجیتالی منحصر به فرد خود افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ارتفاع MOTOmed قابل تنظیم  است و کاربران می‌توانند ارتفاع مدل‌های MOTOmed را بدون ابزار تنظیم کنند و همچنین امکان جابجایی سریع و آسان از تمرین بازو به پا را دارند.

توانبخشی بالاتنه و پایین تنه با MOTOmed

دستکش رباتیک برای مراقبت در منزل برای بیماران سکته مغزی

دستکش رباتیک Syrebo™ عملکرد مؤثری را برای توانبخشی دست ارائه می‌دهد. این دستکش از ماهیچه‌های بیونیک پنوماتیک و انعطاف‌پذیر به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند.

با انبساط و انقباض عضلات بیونیک، دستکش می‌تواند انگشتان را حرکت دهد تا مفاصل انگشتان آسیب دیده را برای انجام تمرینات خم شدن و اکستنشن هدایت کند. فشار هوای هدفمند، انگشتان و دست‌ها را برای انجام تمرین در دست گرفتن به حرکت در می‌آورد و به طور مؤثر اسپاسم عضلانی انگشتان و دست‌ها را کاهش می‌دهد.

دستکش رباتیک Syrebo™ برای مراقبت در منزل تأثیر قابل توجهی بر اختلال عملکرد دست ناشی از علائم زیر دارد:

  • سکته مغزی / خونریزی مغزی / انفارکتوس مغزی
  • آسیب نخاعی ناقص
  • آسیب مغزی، همی‌پلژی
  • مولتیپل اسکلروزیس
  • عقب ماندگی رشد در کودکان
دستکش رباتیک برای مراقبت در منزل برای بیماران سکته مغزی

>> ارائه تجهیزات توانبخشی و مراقبتی در نمایشگاه دوسلدورف، REHACARE (بخش نخست)


منبع: rehacare.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *