مهندسین خودروساز در شرکت هوندا یک دست مصنوعی جدید برای همکار خود ساختند

گروهی از مهندسین خودروساز در شرکت هوندا برای همکار خود که علیرغم مشکلات جسمی کارش را رها نکرده است، یک دست مصنوعی ساختند. پاهای Tony به دلیل بیماری ضعیف شده‌اند و از صندلی چرخدار استفاده می‌کند و پس از یک عمل جراحی ستون فقرات نیز مجبور شد دستش را قطع کند. با این وجود وی کارش را ترک نکرد و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

مهندسین خودروساز در شرکت هوندا یک دست مصنوعی برای همکار خود ساختند

بیشتر شرکت‌ها کارکنان را تشویق می‌کنند تا روابط دوستانه‌ای داشته باشند و همکاران بیرون از محل کار نیز یکدیگر را ببینند. اما یک گروه از مهندسین اوهایو کاری را برای همکار خود در محل کار انجام داده‌اند که ممکن است در نوع خود بی‌نظیر باشد. آنها این کار را برای Tony انجام دادند.

Frank Kahle گفت: «من هر روز Tony را می‌دیدم که از اتومبیلش بیرون می‌آید، در صندلی چرخدارش قرار می‌گیرد و کار می‌کند». هدف فرانک همانند تمام همکارانش در شرکت هوندا بازگرداندن Tony Leonard روی پاهایش بود.

Tony یک کارمند شرکت هوندا است که به دلیل مشکلات بهداشتی از اوایل سال ۲۰۰۰ پاهایش ضعیف شدند. او نیاز به یک عصا داشت تا حرکت کند. تا سال ۲۰۱۳ که او نیاز به جراحی ستون فقرات پیدا کرد. پس از آن سال، تونی مجبور شد دست خود را قطع کند. هیچکدام از این مشکلات موجب نشد که او از کاری که دوست داشت دست بکشد. او بازویش را قطع کرد و یک هفته بعد به محل کار خود بازگشت. Susie Bowles، یکی از همکاران وی می‌گوید: «چنین چیزی برای من بی‌سابقه است».

دقیقاً به همین دلیل یک گروه از مهندسین خودرو تصمیم گرفتند برای Tony یک بازوی جدید ایجاد کنند. Frank گفت: «من شخصاً ویدئوی Robert Downey Jr در یوتیوب را تماشا کردم، شما مرد آهنین را می‌شناسید. او با یک کالج محلی همکاری می‌کرد و درنهایت یک دست مصنوعی چاپ سه بعدی ساختند. برایم واضح بود که ما نیز می‌توانیم این کار را انجام دهیم». او اصرار داشت که نه تنها می‌توانند این کار را انجام دهند، بلکه باید آن را انجام دهند. بنابراین آنها برای Tony یک دست مصنوعی جدید ساختند.


بیشتر بخوانید:

>>استفاده از چاپ سه بعدی در ساخت دست مصنوعی برای کودکان نیازمند جهان

>>ساخت دست مصنوعی Project Unicorn توسط دختر نوآور یازده ساله

>>با Unlimbited آشنا شوید: دستهای سخاوتمندی که برای کودکان دست مصنوعی می‌سازند


منبع: ۱۰tv.com

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک منبع و نام «مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی» مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *