استارت آپ ژاپنی Innophys به دنبال گسترش تجارت خود در دیگر کشورها

استارت‌آپ Innophys که توسط پژوهشگری از دانشگاه توکیو تأسیس شده است و یک اسکلت بیرونی پوشیدنی برای حمایت از بلند کردن اجسام سنگین ایجاد کرده، امیدوار است در کشورهایی که مانند ژاپن دارای جمعیت سالخورده هستند، نفوذ بیشتری داشته باشد. این اسکلت بیرونی در زمینه مراقبت از بیماران و در کشاورزی و نگهداری از مزارع کاربرد دارد. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

استارت آپ ژاپنی Innophys به دنبال گسترش تجارت خود در دیگر کشورها

گسترش تجارت Innophys

شرکت Innophys که توسط Hiroshi Kobayashi، استاد دانشگاه توکیو در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، امیدوار است از محصولاتش در زمینه‌ی مراقبت از بیماران و در کشاورزی و نگهداری از مزارع در اروپا و همچنین چین و کره جنوبی که با مسائل اجتماعی مرتبط با سن روبرو هستند، استفاده شود.

Masaru Yoda، مدیر اجرایی Innophys معتقد است: «تقاضا برای لباس‌های کمکی و توان‌افزا با افزایش سن جمعیت بیشتر و بیشتر می‌شود. ما این شانس را داریم که در جهان برتر باشیم». سهم این شرکت در بازار داخلی حدود ۷۰ درصد است. اسکلت بیرونی Muscle Suit در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و تا آوریل ۲۰۲۱ حدود ۲۰۰۰۰ دستگاه فروخته شد.

اسکلت‌های بیرونی این شرکت هم از پشت و هم از بازو پشتیبانی می‌کنند. ماهیچه‌های مصنوعی این اسکلت بیرونی از لوله‌های لاستیکی پیچیده شده در یک شبکه نایلونی ساخته شده است. وقتی لوله‌ها با هوای فشرده پر می‌شوند، منبسط می‌شوند. در نتیجه نیروی کششی قدرتمندی تولید می‌شود که می‌تواند به کارهای دستی که به استحکام نیاز دارند کمک کند و هنگام بلند کردن اجسام سنگین فشار روی پشت را کاهش دهد.

این اسکلت بیرونی که مانند یک کوله پشتی پوشیده می‌شود، می‌تواند به طور قابل توجهی فشار را در وظایف مربوط به مراقبت، کشاورزی و کار سنگین کارخانه‌ای کاهش دهد و ابزار مفیدی برای جلوگیری از حوادث احتمالی مرتبط با این مشاغل باشد.

استارت آپ ژاپنی Innophys به دنبال گسترش تجارت خود در دیگر کشورها
یک اسکلت بیرونی توسط استارت آپ Innophys برای کمک به بلند کردن اجسام سنگین در نوامبر ۲۰۲۲ در توکیو به نمایش گذاشته شد.

این محصولات که بدون موتور کار می‌کنند سبک هستند و هر کدام حدود ۴ کیلوگرم وزن دارند. این شرکت توانست قیمت را تا حدود ۱۵۰۰۰۰ ین (۱۱۰۰ دلار) پایین نگه دارد.

Innophys در سال ۲۰۲۰ به تایوان، هنگ کنگ و ماکائو نفوذ کرد و اکنون در ۱۷ کشور و منطقه از جمله چین، کره جنوبی، آلمان و فرانسه نمایندگی فروش دارد. این محصولات در میان کشاورزان کره جنوبی که برای جمع‌آوری دستی کلم و تربچه به کمک نیاز دارند، محبوب هستند. در حالی که در آلمان بیشتر در تولید و توسط کارمندان شرکت‌های لجستیک استفاده می‌شوند.

با وجود این‌که Innophys رقبایی در هلند، آلمان، سوئیس و جاهای دیگر دارد، اسکلت‌های بیرونی ارزان آن به دلیل پشتیبانی از پشت مورد توجه قرار می‌گیرند. این شرکت در تلاش برای افزایش شهرت خود، به نمایشگاه‌های تجاری ملحق شده و به دنبال معرفی از سازمان تجارت خارجی ژاپن است و همچنین از شبکه‌های اجتماعی خود برای فروش به مشاغل بیشتری استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود ارزش بازار پوشیدنی‌های کمکی ژاپن از ۳٫۶ میلیارد ین در سال ۲۰۱۹ به ۱۴ میلیارد ین در سال ۲۰۳۰ افزایش یابد. اگرچه بازار خارج از این کشور در سال ۲۰۱۹ بسیار کوچکتر بود و ۶۰۰ میلیون ین بود، اما پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۳۰ حدود ۱۰ برابر شده و به ۶ میلیارد ین برسد.


>> Innophys چگونه توانسته بیش از ۱۰۰۰۰ واحد اسکلت بیرونی بفروشد؟

>> اسکلت بیرونی Innophys در نمایشگاه CES 2022


منبع: kyodonews.net

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *