رونمایی از اسکلت بیرونی Hilti Exo-01 جهت بهبود سلامتی و ایمنی کارگران

Hilti، غول ابزار ساخت و ساز و نگهداری از ساختمان‌ها تصمیم گرفته است وارد صنعت اسکلت بیرونی شود. Hilti Exo-01 به طور مشترک با Ottobock، شرکت متخصص در زمینه پروتز، ارتز و اسکلت بیرونی ساخته شده است. برای نخستین بار، کارگران سراسر جهان ممکن است بتوانند به وعده اسکلت‌های بیرونی صنعتی پیشرفته در جهت بهبود سلامتی، ایمنی و کار دست یابند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

رونمایی از اسکلت بیرونی Hilti Exo-01 جهت بهبود سلامتی و ایمنی کارگران

Hilti Exo-01 یک اسکلت بیرونی برای حمایت از شانه است که دقیقاً مانند Paexo Shoulder ساخت شرکت Ottobock است. پس از فروش، کارگرانی که از این محصول استفاده می‌کنند، باید انتظار داشته باشند که از فشار روی سطح سینه یا بالاتر از آن کاسته شود. هم افزایی بسیار خوبی میان ابزارهای ساخت Hilti و راهکارهای پوشیدنی وجود دارد، پوشیدنی‌هایی که می‌تواند به استفاده طولانی‌تر و ایمن‌تر از این ابزارها کمک کند. افزون بر کاهش فشار روی عضلات و مفاصل، Hilti Exo-01 ممکن است بتواند به عنوان یک ضربه‌گیر عمل کند که موجب کاهش لرزش ابزار می‌شود.

همکاری میان گروه Hilti و Ottobock:

رونمایی از اسکلت بیرونی Hilti Exo-01 جهت بهبود سلامتی و ایمنی کارگران
Johannes Huber، مدیر واحد تجاری در گروه Hilti (سمت چپ) و دکتر Skenke Rössing، رئیس صنایع Otobock (سمت راست)

Johannes Huber، رئیس شرکت اصلی Hilti در آمریکای شمالی گفت: «ما می‌خواهیم سلامت و ایمنی مشتریان را بهبود بخشیم و به طور مستقیم بر بهره‌وری محیط کار تأثیر گذاریم. مشتریانی که از نوآوری استقبال و روی جدیدترین فناوری‌های سلامت و ایمنی سرمایه‌گذاری می‌کنند، می‌توانند بهترین افراد را جذب کرده و آنها را حفظ کنند».

Sonke Rossing، رئیس صنایع Ottobock توضیح می‌دهد: «ما خوشحالیم که زمینه جدیدی را به همراه Hilti افتتاح می‌کنیم. ما در حال استفاده از تجربیات خود هستیم که از بیش از ۵۰۰ پروژه موفقیت‌آمیز اسکلت بیرونی، از جمله در صنعت خودرو و تجارت‌های مختلف بدست آمده است. راهکارهای بسیاری وجود دارد که موجب کاهش فشار جسمی کارگران در صنعت ساخت و ساز می‌شود. ما می‌خواهیم این ارکان را به طور مشترک در سال‌های آینده گسترش دهیم». صنایع Ottobock از سال ۲۰۱۲ در حال تولید اسکلت‌های بیرونی صنعتی برای ایجاد محیط‌های کاری ایمن‌تر و سالم‌تر است.

آموزش و پشتیبانی

Hilti قصد ندارد تنها اسکلت بیرونی Hilti Exo-01 را ارزیابی و منتشر کند. این شرکت متوجه شده است که این اسکلت بیرونی برای حمایت از شانه یک فناوری جدید و تحول‌گرا است که «نیاز به مدیریت و تمرکز بر روی افراد دارد. به همین دلیل آنها همچنین قصد دارند خدمات پیاده سازی، آموزش و پشتیبانی را در محل و برای مشتری‌های Hilti ارائه دهند». راه‌اندازی موفقیت‌آمیز می‌تواند موجب شود انواع دیگر اسکلت‌های بیرونی به سبد خرید افزوده شود و منجر به آشنایی بیشتر افراد با جنبه‌های مختلف این فناوری شود.

پیش بینی راه‌اندازی در پاییز ۲۰۲۰

رونمایی از اسکلت بیرونی Hilti Exo-01 جهت بهبود سلامتی و ایمنی کارگران
نمونه اولیه Paexo Shoulder در WearRAcon18

Ottobock توانسته است بسیار سریع در جهت ایجاد راهکارهایی برای سالم نگه داشتن کارگران حرکت کند. درست دو سال پیش در WearRAcon18 بود که Ottobock اسکلت بیرونی Paexo Shoulder را به علاقه‌مندان معرفی کرد. این همکاری می‌تواند موجب کاهش آسیب و تسکین فشار برای میلیون‌ها کارگر شود و اسکلت‌های بیرونی صنعتی به طور دائمی به عنوان ابزاری برای استفاده آماده شود.


بیشتر بخوانیم:

>> آشنایی با اسکلت های بیرونی سری Paexo شرکت Ottobock

>> کاربرد اسکلت های بیرونی در صنعت ساختمان سازی


منبع: exoskeletonreport

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *