کوله پشتی Boundary با قسمتهای جداشدنی مناسب برای کار و سفر و عکاسی

در این مقاله با کوله پشتی Boundary آشنا می‌شوید. ویژگی قابل توجه کوله‌پشتی Boundary طراحی ماژولار و قسمت‌های جداشدنی است که آن را برای هر سه شرایط کار، سفر و عکاسی مناسب می‌سازد. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

کوله پشتی Boundary با قسمتهای جداشدنی مناسب برای کار و سفر و عکاسی

بهترین کوله‌پشتی‌ها را می‌توان کیف‌هایی دانست که در هر شرایطی قابل استفاده باشند. ممکن است کوله‌پشتی بخریم که برای رفت و آمدهای روزانه مناسب باشد اما برای وسایل عکاسی کافی نباشد یا کیف بزرگی برای گشت و گذار های آخر هفته تهیه کنیم اما برای محل کار نتوانیم استفاده کنیم. با این توصیف هدف کوله‌پشتی ماژولار Boundary قابل درک است. مجموعه Boundary Prima با هدف سازگاری در همه شرایط طراحی شده است. حجم بخش مرکزی کوله‌پشتی گنجایش ۲۵ لیتر را دارد و با افزودن بخش‌های دیگر کیف، گنجایش آن تا ۳۰ لیتر افزایش می‌یابد. بخش Verge برای دوربین عکاسی طراحی شده است و قابلیت استفاده به صورت جداگانه و مستقل دارد. بخش Fieldspace برای قرارگیری لپ‌تاپ یا تبلت و جزوه و لوازم تحریر فراهم شده است. این مجموعه بر هر نوع محدودیتی غلبه می‌کند.

طراحی ماژولار کوله‌پشتی یک ایده عالی به شمار می‌آید. ماژولار یعنی دارای بخش های کوچک قابل جدا شدن. ماژول هم همان بخش های کوچک قابل جدا یا جایگزین شدن هستند. وجود دو کیف عکاسی و کیف لپ تاپ در کنار این کوله‌پشتی به طوری که بتوان به صورت مستقل استفاده شوند و یا در کوله پشتی قرار بگیرند یک مجموعه سازگار و همه‌کاره ایجاد کرده است. از هر جهت کوله‌پشتی را روی زمین قرار دهیم به لوازم عکاسی دسترسی داریم. حتی زمانی‌که کوله‌پشتی پر از وسایل الکترونیکی است به راحتی حمل می‌شود. اگر به دنبال یک کوله‌پشتی مازولار هستید که گنجایش ۲۵ لیتر بار را داشته باشد و با اضافه شدن قسمت‌های دیگر گنجایش آن به ۳۰ لیتر هم برسد کوله پشتی Boundary گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.


در زمینه کیف‌های با طراحی جالب بیشتر بخوانید:
>>کیف ModiBag به لطف هنر اوریگامی به شکل‌ها و طرح‌های گوناگون تبدیل می‌شود


منبع: Theverge

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک منبع و نام «مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی» مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *