اسکلت بیرونی قابل حمل شرکت Humotech

سیار، ماژولار و با کارایی بالا: سامانه BCK-001، متعلق به شرکت Humotech است که تحقیق و توسعه دستگاه‌های کمکی پوشیدنی را فراتر از آزمایشگاه انجام می‌دهد. در ادامه این مقاله از مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی با این سامانه بیشتر آشنا خواهیم شد.

سامانه قابل حمل شرکت Humotech

در حال حاضر شرکت Humotech، یک سامانه شبیه‌سازی رباتیک کاملا قابل حمل برای کمک به تحقیق و توسعه دستگاه‌های پوشیدنی ارائه می‌دهد. سامانه قابل حمل BCK-001، یک نمونه قابل حمل و جمع و جور Caplex است که کاربر می‌تواند آن را به صورت یک کوله پشتی در داخل یا خارج از آزمایشگاه مورد استفاده قرار دهد.

BCK-001 یک پلت‌فرم شبیه‌ساز همه کاره با عملکرد بالاست و برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به قدرت و گشتاور کامل واحدهای آزمایشگاهی شرکت Humotech نیاز ندارند.

فناوری با کارایی بالا ، قابلیت های توسعه یافته

سامانه قدرتند BCK-001 به کاربران این امکان را می‌دهد که مستقل از تجهیزات آزمایشگاهی Caplex، آزمایش‌های خود را با تنظیمات مختلف به انجام برسانند. به دلیل این که این سامانه یک کوله پشتی قابل حمل است، می‌توان از آن بر روی تردمیل آزمایشگاه و همچنین فضای خارج از آزمایشگاه استفاده کرد. وزن این کوله پشتی در حدود ۲۰ الی ۲۸ پوند است و کاربر را قادر می‌سازد هر گونه فعالیتی مانند پیاده‌روی، دویدن روی زمین ناهموار، پرش، بالا رفتن و چرخیدن را با استفاده از آن انجام دهد.

همچنین سامانه BCK-001 می‌تواند با نسخه نیمکت نشین سازگار شده و به وسیله یک باتری داخلی یا پریز استاندارد دیواری شارژ شود.

طراحی، تست و ساخت

سامانه قابل حمل BCK-001، درست مانند سامانه کامل Caplex به کاربران امکان سریع آزمایش نمونه‌های اولیه و ساخت آن را می‌دهد. هر چند قابلیت‌های توسعه یافته، بسیاری از برنامه های کاربردی و فرصتهای جدید را با استفاده از Caplex فراهم می‌کند.

برای نمونه، BCK-001، با قابلیت‌های خود می‌تواند به توسعه دهندگان تجاری برای طراحی مؤثرتر اسلکت‌های بیرونی برای کاهش فشار ناشی از انجام کارهای تکراری، کمک کند.

Gabriel Forsythe y Korzeniewicz، مدیر فروش و توسعه تجارت در شرکت Humotech می‌گوید: “سامانه BCK-001 بستری را برای کشف انواع دستگاه‌هایی که کاربران، در دنیای واقعی به آن نیاز دارند، فراهم کرده است.

ما علاقمند به ساخت سامانه‌ای کوچک‌تر از سامانه Humotech بودیم که بتوان از آن خارج از تردمیل نیز استفاده کرد و سرانجام به توسعه BCK-001 پرداختیم.

در حال حاضر نسخه های BCK-001 توسط پژوهشگران دانشگاه Carnegie Mellon، دانشگاه Clemson و یک شرکت دو و میدانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


اسکلت بیرونی: یک فناوری نوین در خدمت آموزش و توانبخشی
یک شانس دوباره برای راه رفتن بیماران آسیب نخاعی با اسکلت بیرونی
اسکلت بیرونی German Bionics بر پایه اینترنت اشیا کار میکند


منبع: humotech

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *