اسکلت بیرونی نظامی و مبارزه با بوروکراسی

بسیاری از توسعه دهندگان اسکلت بیرونی در آمریکای شمالی کار خود را مدیون سرمایه‌گذاری‌های وزارت دفاع ایالات متحده (DoD) هستند. با این حال، هیچ اسکلت بیرونی یا ربات پوشیدنی نظامی برای هیچ برنامه‌ای استفاده نمی‌شود. بخشی از این عدم پذیرش فناوری ناشی از مشکلات ناوبری در بوروکراسی (دیوان سالاری) نیروی دریایی و ارتش ایالات متحده است. Hope Hodge Seck (یک خبرنگار حوزه نظامی) مقاله‌ای عالی در این زمینه در Politico منتشر کرده است. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت بیرونی نظامی و مبارزه با بوروکراسی

اگرچه این مقاله در مورد اسکلت‌های بیرونی نیست، به وضوح توضیح می‌دهد که چرا فناوری‌های تأیید شده و معتبر هنوز توسط ارتش بکار گرفته نمی‌شود. نکات اصلی که برای اسکلت‌های بیرونی صادق است عبارتند از:

– آزمایش‌های موفق فناوری‌ها کافی نیست، چالش‌های بسیاری برای حل کردن وجود دارد. این چالش‌ها شامل بودجه، آزمایش، ارزیابی، اسناد مورد نیاز، سوابق و غیره است.

– باید حامیانی وجود داشته باشند که از داخل برای دستیابی به فناوری کمک کنند.

مقاله Politico فوق‌العاده است و برای کسانی که نمی‌دانند اسکلت‌های بیرونی نظامی در چه شرایطی قرار دارند بسیار سفارش می‌شود. افزون بر این، دو نکته کلیدی را نشان می‌دهد:

– هزینه اسکلت‌های بیرونی مانع اصلی پذیرش آنها نیست (این مقاله حول محور ربات‌های چرخ‌دار است ​​که بسیار گران‌تر هستند).

– اتخاذ اسکلت بیرونی برای وزارت دفاع نیاز به کمک حرفه‌ای دارد. کمک‌ها می‌توانند متخصصان کهنه کار باشند یا متخصصانی ویژه که به تکثیر سازمان‌های فناوری اسکلت بیرونی بپردازند.

– این یک تلاش جمعی خواهد بود. فناوری اسکلت بیرونی باید ارزش خود را پیش از آغاز رقابت تولیدکنندگان فردی با یکدیگر ثابت کند. در این برهه از زمان، پایین کشیدن یک تأمین کننده، دیگر توسعه دهندگان اسکلت بیرونی را تضعیف می‌کند.


>> اسکلت بیرونی نظامی و کاربردهای آن

>> بازار اسکلت های بیرونی نظامی در سال ۲۰۲۰


منبع: exoskeletonreport

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *