تأیید اسکلت بیرونی HAL برای درمان پاراپلژی اسپاستیک ارثی و میلوپاتی

اسکلت بیرونی HAL برای درمان دو بیماری دیگر در ژاپن تأیید شد. این اسکلت بیرونی پزشکی اکنون می‌تواند برای درمان پاراپلژی اسپاستیک ارثی و بیماری میلوپاتی مرتبط با ویروس HTLV-1 یا HAM در ژاپن استفاده شود. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

تأیید اسکلت بیرونی HAL برای درمان پاراپلژی اسپاستیک ارثی و میلوپاتی

CYBERDYNE، شرکت سازنده فناوری رباتیک توان‌افزا، اعلام کرد اسکلت بیرونی پزشکی HAL برای درمان دو بیماری دیگر تأیید شده است. این اسکلت بیرونی پزشکی تحتانی اکنون می‌تواند برای درمان پاراپلژی اسپاستیک ارثی و بیماری میلوپاتی مرتبط با ویروس HTLV-1 یا HAM استفاده شود. در این مرحله، این تأییدیه تنها ژاپن را پوشش می‌دهد و اسکلت بیرونی HAL یا Hybrid Assistive Limb [HAL]-HN01 بیشتر در درمانگاه‌ها و مراکز پزشکی با اپراتورهای آموزش‌دیده استفاده می‌شود تا به کاربر کمک کنند.

میلوپاتی مرتبط با ویروس HTLV-1 یک بیماری به پیشرونده و مزمن نخاعی است که در برخی افراد آلوده به ویروس HTLV-1 مشاهده می‌شود و منجر به سفتی دردناک و ضعف پاها می‌شود.

پاراپلژی اسپاستیک ارثی گروهی از اختلالات ارثی است که با ضعف پیشرونده و اسپاستیسیته (سفتی) پاها همراه است.

تأیید اسکلت بیرونی HAL

اسکلت بیرونی HAL  برای بهبود راه رفتن، کاهش پیشرفت بیماری‌ها و حتی بازسازی برخی از عملکردهای عصبی با سرعتی بیشتر از راه رفتن درمانی معمولی کاربرد دارد.

تأییدیه برای درمان پاراپلژی اسپاستیک ارثی و HAM بر اساس کارآزمایی بالینی تکمیل شده توسط دکتر Takashi Nakajima، مدیر یک بیمارستان دولتی در کاشیوازاکی ژاپن، به تازگی صادر شده است.

با گنجاندن HAM و پاراپلژی اسپاستیک ارثی، اسکلت بیرونی HAL  اکنون به عنوان یک دستگاه پزشکی برای درمان ده بیماری عصبی عضلانی در ژاپن تأیید شده است. هشت مورد باقی مانده عبارتند از: آتروفی عضلانی نخاعی (SMA)، آتروفی عضلانی اسفروسینال (SBMA)، اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS)، بیماری شارکو ماری توث، میوپاتی دیستال، میوزیت جسم انکلوزیونی، میوپاتی مادرزادی، دیستروفی عضلانی.

شرکت CYBERDYNE قصد دارد در آینده نزدیک، پوشش بیمه‌ای را به دست آورد تا بازپرداخت پزشکی توسط هر بیمارستان در هنگام درمان بیماران HAM و پاراپلژی اسپاستیک ارثی با HAL پزشکی در ژاپن آسان شود.


>> اسکلت بیرونی پزشکی HAL وارد ایالات متحده میشود

>> اسکلت بیرونی HAL تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را به دست آورد


منبع: exoskeletonreport.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *