اسکلت بیرونی پزشکی HAL وارد ایالات متحده میشود

درنهایت اسکلت بیرونی پزشکی HAL، یکی از معتبرترین اسکلت‌های بیرونی در جهان وارد ایالت متحده می‌شود. شرکت CYBERDYNE با دریافت تأییدیه سازمان غذا و دارو موقعیتی عالی برای نقل و انتقال به آمریکا از طریق دفاتر ژاپنی و آلمانی دارد. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت بیرونی پزشکی HAL وارد ایالات متحده میشود

پس از سال‌ها، اسکلت بیرونی پایین تنه HAL که برای استفاده پزشکی و توسط شرکت CYBERDYNE طراحی شده در نهایت به ایالات متحده رسیده است. HAL (مخفف Hybrid Assistive Limb) یکی از معتبرترین اسکلت‌های بیرونی در جهان است.

در ماه ژوئن، مطبوعات اعلام کردند که CYBERDYNE تأییدیه فروش اسکلت بیرونی پزشکی HAL به عنوان یک دستگاه پزشکی کلاس II را از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) دریافت کرد.

در ماه ژوئیه، بنیاد علوم سیاتل تجربه خود از کار با اسکلت بیرونی HAL را ارائه داد:

گرفته شده از یوتیوب: «بنیاد علوم سیاتل یک سازمان غیر انتفاعی است که به همکاری بین پزشکان، دانشمندان، تکنسین‌ها، مهندسان و مدرسان اختصاص یافته است. امکانات آموزشی بنیاد و ارتباط اینترنتی گسترده‌ای برای بهبود پیشرفت در مراقبت‌های بهداشتی از طریق آموزش پزشکی حرفه‌ای، آموزش، گفتگوی خلاقانه و نوآوری طراحی شده است».

تا کنون، کشور آلمان میدان نبرد اسکلت‌های بیرونی پزشکی بوده است. آلمان خود اسکلت بیرونی بسیاری توسعه نداده است، اما واردات و آزمایش دستگاه‌ها از سراسر جهان را تسهیل کرده است. Ekso Bionics و ReWalk در حال تلاش برای پیدا کردن موقعیت و کارکنان هستند اما CYBERDYNE فرصتی عالی برای نقل و انتقال به ایالات متحده از طریق شرق و غرب و دفاتر ژاپنی و آلمانی دارد. (توجه: نقشه‌های گوگل در حال حاضر CYBERDYNE را با یک دفتر در سیاتل، واشنگتن نشان می‌دهند).

مشخص نیست که چه مدت طول می‌کشد تا اسکلت بیرونی HAL  برای استفاده در ایالات متحده تأیید شود، اما وقتی این کار انجام شد، به بحث در مورد چگونگی روبرو شدن با اسکلت بیرونی و توانبخشی ملحق خواهد شد:

  • Ekso GT ساخت شرکت Ekso Bionics – نرم افزار کمکی متغیر
  • ReWalk 6 ساخت ReWalk Robotics – تأکید بر استفاده از دستگاه تا زمانی که ممکن است
  • Phoenix ساخت شرکت SuitX – این نوع دستگاه‌ها را بیشتر در دسترس قرار داده است، موتورها تنها در قسمت ران قرار گرفته‌اند
  • Indego ساخت Paker Hannifin – ادغام با تحریک عملکردی الکتریکی (FES)
  • HAL Medical ساخت CYBERDYNE – کنترل سیگنال زیست الکتریکی

بیشتر بخوانید:

>>در مورد اسکلت بیرونی توانبخشی HAL بیشتر بدانید

>>اسکلت بیرونی HAL به زودی به عنوان یک وسیلۀ درمانی در ژاپن عرضه خواهد شد

>>استفاده از هوش مصنوعی آمازون برای کنترل اسکلت بیرونی


منبع: exoskeletonreport

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *