اسکلت بیرونی Laevo برای جمعیت سالمند ژاپن

شرکت Laevo BV توسعه دهنده اسکلت‌های بیرونی منفعل و یک اسکلت بیرونی برای حمایت از کمر با همین نام است. این شرکت سرمایه‌گذاری شرکت ژاپنی KAJI را دریافت کرده است. LAEVO BV سرمایه‌گذاری راهبردی KAJI را برای تقویت جایگاه خود به عنوان یک پیشرو در توسعه راهکارهای اسکلت بیرونی منفعل دریافت می‌کند. این سرمایه‌گذاری بازتابی از روابط مداوم KAJI با Laevo به عنوان توزیع کننده در بازار آسیا از سال ۲۰۱۸ است. افزون بر این سرمایه‌گذاری، KAJI و Laevo با تمرکز بر فرصت‌های رو به رشد در بازار آسیا، مشارکت خود را گسترش می‌دهند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت بیرونی Laevo برای جمعیت سالمند ژاپن

تصمیم به توزیع Laevo پس از یک اتفاق بسیار موفق در ژاپن که در آن Laevo به عموم مردم ژاپن نشان داده شد، گرفته شد. شرکت‌ها در بخش صنعت خودرو و صنایع سنگین بلافاصله به این فناوری علاقه نشان دادند. از آن زمان پتانسیل عظیمی برای Laevo در بازار آسیا به اثبات رسیده است.

بحث

در ابتدا ممکن است فکر کنید چرا یک شرکت ژاپنی روی اسکلت بیرونی در اروپا سرمایه‌گذاری می‌کند!؟ چه اتفاقی برای توسعه دهندگان ژاپنی اسکلت بیرونی افتاده است؟ در بیشتر موارد توسعه دهندگان ژاپنی اسکلت بیرونی بر روی دستگاه‌های کاملاً فعال متمرکز شده‌اند. ژاپن با صنعت رباتیک شناخته شده است و توسعه دهندگان اسکلت بیرونی آن می‌خواهند این شهرت را حفظ کنند. در مقابل Laevo یک وسیله منفعل است که هیچ موتور یا حسگری ندارد. این یک ربات پوشیدنی نیست (هرچند که یک اسکلت بیرونی است). از آنجا که توسعه دهندگان ژاپنی به ندرت در حوزه وسایل منفعل کار می‌کنند Laevo نقش محصول گوشه‌ای را پر می‌کند.

این بدان معنا نیست که اسکلت‌های بیرونی غیرفعال بهتر یا بدتر از نمونه‌های فعال است. آنها معمولاً دارای پذیرش کمتری هستند. دستگاه‌های منفعل عناصر کمتری برای نگهداری دارند، معمولاً سبکتر هستند و پوشیدن آنها راحت‌تر است. این احتمال وجود دارد که آنها نسبت به همتایان فعال خود کمتر ترسناک و سازگارتر باشند. Laevo با ارائه محصول خود در نمایشگاه‌های تجاری همچون AgriWorld در ژاپن و CES در لاس وگاس توانسته است وارد بازار ژاپن شود.

در حالی که مطمئناً این خبر موجب جذب توجه‌ها می‌شود، بعید است که توسعه دهندگان ژاپنی در آینده نزدیک تمرکز خود را از ربات‌های پوشیدنی به اسکلت‌های بیرونی منفعل تغییر دهند.

اسکلت بیرونی Laevo برای جمعیت سالمند ژاپن

شرکت Laevo BV

Laevo یک اسکلت بیرونی منفعل (بدون نیاز به باتری) پشتیبان کمر را طراحی کرده است که به کارگران در مبارزه با خستگی و استرس در حین مشاغل جسمی کمک می‌کند.

Laevo قصد دارد با ارائه راهکارهای حمایتی اسکلت بیرونی، سلامتی و کارآیی محیط کار را بهبود بخشد. سلامت روانی و جسمی از بهره‌وری حمایت می‌کند و در نتیجه مزیت رقابتی برای کارفرمایان به همراه دارد. حفظ و بازگشت کارمندان می‌تواند بار هزینه‌های معلولیت و همچنین هزینه‌های مراقبت از سالمندان را کاهش دهد.  Laevo در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد و در دلفت هلند مستقر است. این شرکت به طور مداوم حضور خود را در سراسر جهان افزایش می‌دهد.

شرکت KAJI

KAJI انواع مشاغل و مواد مختلف را توسعه می‌دهد و در سال ۱۹۹۵ موفق به توسعه EXGEL شد. EXGEL ماده‌ای معجزه آساست که دارای خواص جامد و مایع است و در اسکلت بیرونی Laevo بکار رفته است.

از سال ۲۰۱۸ شرکت KAJI توزیع کننده Laevo در بازار آسیا شده است. شرکت KAJI در سال ۱۹۶۹ تأسیس شده و در ژاپن مستقر است.


بیشتر بخوانیم:

>> بهبود وضعیت سلامت کارگران با پوشیدن اسکلتهای بیرونی Laevo

>> ورود اسکلت های بیرونی منفعل به صنعت خودروسازی


منبع: exoskeletonreport

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *