این دوربین مدار بسته همه جا قابل نصب است!

دوربین مدار بسته‌ی Canary Flex HD یک ویژگی منحصر به فرد دارد که به آن برتری ویژه‌ای داده است. این دوربین مجهز به یک پایه‌ی انعطاف‌پذیر است. با استفاده از این پایه می‌توان دوربین را به راحتی و در موقعیت‌های مکانی نامرسوم نصب کرد. برای آشنایی با این فناوری نوآورانه با مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی همراه باشید.

Canary Flex یک دوربین مدار بسته با قابلیت‌های بسیار است. این دوربین را می‌توان در هر مکانی و با هر زاویه‌ای نصب کرد. افزون بر این می‌توان از این دوربین در دو حالت بی‌سیم و با سیم کشی استفاده کرد. این دوربین قابلیت ارسال فیلم در زمان واقعی و به صورت زنده به هر دستگاهی را دارد و در همه‌ی شرایط آب و هوایی کار می‌کند. افزون بر این، Canary Flex قابلیت ضبط فیلم با کیفیت HD را دارد. این دوربین مجهز به دید در شب و تشخیص حرکت (motion detection) است و زمانی که برای مدت طولانی کسی را در خانه شناسایی نکند، می‌تواند به صورت خودکار در حالت مدار بسته قرار بگیرد.

یکی از تاثیر گذارترین ویژگی‌های این دوربین نحوه‌ی نصب آن است. این ویژگی منحصر به فرد که Twist mount نام‌گذاری شده و نتیجه‌ی یک طراحی نوآورانه است، به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند دوربین را در مکان‌های غیر رایج و دور از دسترس نصب کند. برای نصب این دوربین نیازی به سوراخ کردن دیوار و استفاده از نگه‌دارنده‌های دائمی وجود ندارد. تنها کافیست پایه‌ی انعطاف پذیر این دوربین به دور یک جسم ساکن پیچانده شود تا آن را در مکان مورد نظر کاربر ثابت نگه دارد. این دوربین را می‌توان در مکان‌های مختلفی همانند شاخه‌ها، میله‌ها، ستون‌های افقی و عمودی و در هر جهتی که مورد نیاز است، نصب کرد.

دوربین مدار بسته‌ی Canary Flex HD برنده‌ی جایزه‌ی iF Design شده است. این دوربین یک پایه‌ی مغناطیسی هم دارد. پایه‌ی انعطاف‌پذیر به صورت جداگانه و همراه با دوربین عرضه می‌شود.

دوربین مداربسته‌ی Canary Flex پوسته دوربین مداربسته‌ی Canary Flex دوربین مداربسته‌ی Canary Flex


بیشتر بخوانید:

>>رونمایی از لنز جدید دوربین شرکت OPPO در نمایشگاه جهانی تلفن همراه


منبع: yankodesign

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک منبع و نام «مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی» مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *