ربات های پوشیدنی پاناسونیک برنده پنجاه و نهمین جایزه تبلیغات تجاری

در طول سال ۲۰۲۰ Panasonic به نوعی شوخ طبعی در تبلیغات خود دست زده است. بر اساس این مقاله SankeiBiz گزارش برنده شدن Panasonic در پنجاه و نهمین دوره رقابت‌های Fuji Sankei Business را منتشر کرده است. در ادامه این مقاله از مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی به رهیافت این شرکت اشاره خواهیم کرد.

 Atoun در نقاشیThe Gleaners رهیافت جدید Panasonic برای تبلیغ اسکلت بیرونی

اسکلت بیرونی پشتیبان کمر این شرکت با نام Atoun در نقاشی The Gleaners (Des glaneuses) خود نمایی می‌کند. این نقاشی رنگ روغن اثر Jean-François Millet است که در سال ۲۸۵۷ کامل شد. در این تبلیغ کارگران مزرعه که برای چیدن محصول خم شده‌اند با اسکلت بیرونی صنعتی Atoun از خود محافظت می‌کنند.

دیدگاه موجود در مورد Atoun در نقاشیThe Gleaners

این تبلیغ به نوعی کار گل را با فناوری ترکیب می‌کند. کشاورزی سنتی که به کمک برترین ابزار روز انجام می‌شود. به نظر شما اگر اسکلت‌های بیرونی در نظر عامه یک ابزار عادی بود، چگونه با آن روبه‌رو می‌شدند؟ دنیایی را تجسم کنید که اسکلت بیرونی یک ابزار انحصاری یا خاص نباشد. بلکه چیزی عادی و روزمره تلقی شود …

Hiroshi Kanano مدیر کل زیر مجموعه تبلیغات تجاری در ساختمان مرکزی استراژی‌های Panasonic بیان داشت که از ابتدای پایه‌گذاری، Panasonic به دنبال ساخت محصولات برای آینده‌ای بود که در آن هیچ‌کس از بقیه عقب نماند. هدفی که بخشی از اهداف توسعه پایدار است. وی بیان داشت که کار خود را وقف افزایش سطح رضایت از کار و رشد اقتصادی نموده است. وی از جامعه‌ای که در آن افراد بدون توجه به سن یا موقعیت خود کار می‌کنند حمایت می‌کند.

مراسم اهدای جوایز به دلیل احتیاط‌های لازم در مورد کرونا لغو شده است. با این وجود کار متفاوت Panasonic در معرفی اسکلت بیرونی قابل تقدیر است. بازاریابی، آموزش و دعوت به واقع‌بینی در مورد اسکلت‌های بیرونی بسیار مهم است. کمبود اطلاعات و میل مردم در پذیرش این فناوری از مهم‌ترین مشکلات موجود در مورد اسکلت‌های بیرونی است.


بیشتر بخوانیم:
تحریک الکتریکی به بازیابی عملکرد دست و بازو پس از آسیب نخاعی کمک میکند
بهبود توانبخشی سکته مغزی با تلنگری به مغز
آسیب نخاعی درمان میشود: دوباره راه رفتن موش های پاراپلژی با سیتوکین طراح


منبع: exoskeletonreport

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *