معرفی اسکلت های بیرونی شرکت InteSpring

InteSpring شرکتی متخصص در زمینه فناوری‌ها و پژوهش‌های حرکتی است. این شرکت در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده و تاکنون دست‌آوردهای بسیاری به دست آورده است. در ادامه با فناوری‌های پوشیدنی و منفعل این شرکت آشنا خواهیم شد. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

شرکت InteSpring

InteSpring شرکتی در زمینه مشاوره و توسعه نوآورانه در فناوری و پژوهش‌های حرکتی است. یکی از ویژگی‌های اصلی شرکت InteSpring تجزیه و تحلیل تعامل حرکتی بین محصول و کاربر است. این ویژگی موجب می‌شود تا InteSpring هر حرکت و جنبش مورد نظر خود را تحقق بخشد.

شرکت InteSpring با خنثی کردن نیروی گرانش، تعامل حرکتی منحصر به فردی را ایجاد کرده است

InteSpring با استفاده از تعادل ایستا خود را از دیگر شرکت‌ها در زمینه فناوری حرکتی جدا کرده است. این روش موجب می‌شود تا با گرانش مقابله کند. با غلبه بر گرانش، ایجاد یک رابط کاربری با انرژی کارآمد امکان‌پذیر می‌شود. نمونه‌هایی از محصولات شرکت InteSpring را می‌توان در تارنمای این شرکت یافت.

شرکت InteSpring با مشخص کردن ویژگی‌هایی که می‌توان در محصولات بهبود بخشید، کمک می‌کند تا پژوهش‌ها به سمت اثرگذاری محصول روی کاربران و بازار مورد نظر پیش رود. InteSpring تجربه بسیاری در راه‌اندازی و اجرای مطالعات و پژوهش‌های کارآمد و پاسخ به پرسش‌های فنی کاربران دارد.

اسکلت بیرونی

مکانیسم انرژی InteSpring برای اسکلت‌های بیرونی ایده‌آل و کارآمد است

تقریباً تمام محصولاتی که شرکت InteSpring طراحی کرده و یا وارد بازار شده با این چالش روبه‌رو هستند: «چگونه می‌توانیم یک سامانه منفعل سبک وزن که یک مقدار خاص (بالا) انرژی را ارائه دهد، ساخت». به نظر می‌رسد که این راهکار توسط شرکت InteSpring یافت شده است. در واقع این شرکت چشم‌اندازی وسیع‌تر از تنها حفظ تعادل محصولات خود دارد.

اسکلت بیرونی یک چارچوب است که از بدن محافظت می‌کند. اسکلت بیرونی در قلمرو حیوانات رایج است، به پوسته سوسک یا خرچنگ فکر کنید! اسکلت بیرونی به عنوان یک ساختار داخلی از بدن انسان حمایت و ساختاری را برای آن ارائه می‌دهد و به عنوان یک چارچوب بیرونی می‌توان از آن برای هدایت نیروها، به منظور قوی‌تر کردن افراد و مقاومت بیشتر در مقابل بارها استفاده کرد. اسکلت بیرونی را می‌توان در بسیاری از داستان‌های مختلف علمی تخیلی یافت اما در ۱۵ سال گذشته اینطور به نظر می‌رسد که اسکلت بیرونی به طور فزاینده‌ای یک قدم به سمت دنیای واقعی برداشته است. در حال حاضر شرکت InteSpring در حال توسعه سه اسکلت بیرونی است: Exobuddy ، laevo و ارتز پا.

Exobuddy

معرفی محصولات شرکت InteSpring

در سه سال گذشته InteSpring در همکاری با TNO (یک شرکت هلندی در زمینه پژوهش‌های علمی کاربردی) به طور مخفیانه روی یک اسکلت بیرونی ویژه برای وزارت دفاع هلند کار کرده است. این اسکلت بیرونی هنگام راهپیمایی و یا حرکات تاکتیکی از سربازان حمایت می‌کند تا یک کوله پشتی ۴۰ کیلوگرمی را حمل کنند و تنها وزن ۱۵کیلوگرم را احساس کنند. اگر چه این اسکلت بیرونی هنوز در مرحله توسعه است، نسخه فعلی Exobuddy بسیار خوب است و سربازان تمایل دارند آن را بپوشند. ویژگی منحصر به فرد این اسکلت بیرونی این است که نه تنها از وزن زیاد حمایت می‌کند بلکه «منفعل» و در نتیجه سبک وزن است.

Laevo

معرفی محصولات شرکت InteSpring

laevo یک اسکلت بیرونی تجاری در دسترس است که از نظر پزشکی نیز تأیید شده، بنابراین می‌توان از آن برای مقاصد توانبخشی استفاده کرد. laevo یک پوشش محافظ بیرونی منفعل است که برای کاربران حین انجام کار و برای حمایت از یک وضعیت خمیده طراحی شده است. این اسکلت بیرونی اجازه می‌دهد تا کاربران با مشکلات کمر سریع‌تر و بهتر بهبود پیدا کنند افزون بر این می‌توان از آن با هدف پیشگیری از آسیب به کمر نیز استفاده کرد. laevo بهترین توصیف برای یک ساختار سبک وزن است که بر روی بدن قرار می‌گیرد و وزن بالا تنه را روی ران‌ها استوار می‌کند.

این محصول در نهایت منجر به ایجاد یک شرکت مستقل شد. laevo یک اسکلت بیرونی است که تعادل بین وزن کم، دامنه حرکت و پشتیبانی را به خوبی حفظ می‌کند. طراحی منحصر به فرد آن از کاربران در حالت خمیده حمایت می‌کند و بار روی کمر را کاهش می‌دهد. این اسکلت بیرونی برای فروش از طریق تارنمای laevo در دسترس قرار دارد.

ارتز پا

معرفی محصولات شرکت InteSpring

یک ارتز در واقع نوع پزشکی یک اسکلت بیرونی است که از بدن حمایت می‌کند. تفاوت در این واقعیت است که ارتزها بر روی بدن برای به دست آوردن مجدد عملکرد از دست رفته بدن قرار می‌گیرند اما اسکلت بیرونی برای به دست آوردن ویژگی‌های اضافی و توان‌افزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت InteSpring در همکاری با دانشگاه فنی دلفت، آموزشگاه بین‌المللی Hague و مؤسسه ارتوپدی میشیگان (OIM)، یک ارتز پا به منظور تسریع در توانبخشی بیماران مبتلا به Equinus توسعه داده است. Equinus بیماری افتادگی یا خم شدن مچ پا به پایین است و با شدیدتر شدن بیماری مچ پا به سمت داخل هم میچرخد.


بیشتر بخوانیم:

مروری بر اسکلت بیرونی Laevo


منبع: intespring.nl

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک مطلب و نام مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *