نسل آینده پوشیدنی های هوشمند برای کاهش آسیب کمر: HeroWear Apex 2

شرکت اسکلت بیرونی HeroWear، جدیدترین محصول پوشیدنی خود با نام Apex 2 را معرفی کرد. این اسکت بیرونی جدید بر اساس سه سال بازخورد و آزمایش مشتریان Apex اصلی طراحی شد. Apex 2 به تسکین عضلات پشت کارگران بخش انبار، ساخت و ساز، تولید و کشاورزی که مجبورند به طور مرتب اجسام را از سطح زمین بلند کنند، ادامه می‌دهد. اما اکنون کوچکتر شده و با مواد محکم‌تر ساخته شده است. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

.

اسکلت بیرونی جدید Apex 2 بر اساس بازخورد کاربران، بهبودهایی در سه حوزه اصلی داشت: دوام، سهولت استفاده و راحتی (هم اتلاف گرما و هم تناسب). Paul Nicholson، معاون بخش توسعه در شرکت HeroWear، اطلاعات فنی بیشتری در مورد چگونگی بهبود Apex 2 نسبت به نسخه اصلی ارائه داد:

پیشرفت‌های عمده برای راحتی بیشتر Apex 2:

– عمق پشت Apex 2 بیش از 50 درصد نازک‌تر از Apex 1 است، که موجب می‌شود افراد راحت‌تر بنشینند یا به عقب تکیه دهند. این به منظور افزایش راحتی کاربران در هنگام نشستن در صندلی‌های با پشتی بالاتر، لیفتراک‌ها، صندلی‌های کامیون و غیره است.

– اصلاح شکل و ساختار بند برای بهبود توزیع بار در سراسر تنه و بهبود چشمگیر راحتی هنگام عبور از جلوی بدن.

– همچنین HeroWear با تبدیل پشت آن به یک پانل تهویه‌دار که حفظ گرما را کاهش می‌دهد، سطح پشت را به نصف کاهش داد.

– سطح قسمت ران را تا 40 درصد کاهش یافت تا بیشتر از حفظ گرما بکاهد.

– Apex 2 همچنین دارای ویژگی سفت کردن/شل شدن سریع بخش‌های ران است. تا میزان گرمای به دام افتاده توسط این قسمت‌ها کاهش یابد.

– «همچنین شایان ذکر است، ما بهبودهای بسیار ظریف اما حیاتی را اعمال کردیم؛ از نظر شیوه شکل‌گیری و ساخت اجزا، موادی که استفاده می‌کنیم و شیوه رفتار و مطابقت اسکلت بیرونی با بدن. بازخورد کارگران نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی‌ها، پوشیدنی جدید را از نظر فیزیکی حتی برای پوشیدن و استفاده راحت‌تر کرده است. بخشی از چاشنی‌های مخفی ما در مورد راحتی و پذیرش کاربر، وسواس در بهبود همه این جزئیات کوچک است. ما واقعاً به کاری که گروه ما با همکاری نزدیک با مشتریان انجام داده است، برای ایجاد راحت‌ترین، پوشیدنی‌ترین، مؤثرترین و متعادل‌ترین اسکلت بیرونی در جهان، افتخار می‌کنیم».

.

پیشرفت‌های عمده در دوام:

– HeroWear پارچه را به یک نایلون بالستیک 1000D ارتقا داد که در برابر سایش مقاوم‌تر است.

– بست قلاب و حلقه روی قسمت‌های ران با یک سگک پلیمری (در اصل یک بند Velcro) جایگزین شد.

– پلیمر مورد استفاده برای قطعات پلاستیکی ارتقا یافت و اتصالات نوار پلاستیکی را با آلومینیوم درجه هواپیما جایگزین کرد.

– «همچنین شایان ذکر است که ما در Apex 1 نرخ خرابی بالایی ندیدیم».

تعهد HeroWear در نظر قرار دادن زنان و مردان با طیف وسیعی از اندازه‌ها و اشکال مختلف بدن است. اسکلت بیرونی 2Apex همچنان مدولار با قطعات قابل تعویض است و وزن همه آنها 3 پوند (در مقایسه با 3.4 پوند برای مدل پیشین) است.

Karl Zelik، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد علمی HeroWear و دانشیار مهندسی مکانیک در دانشگاه واندربیلت، می‌گوید: «زمانی که Apex را در سال 2020 راه اندازی کردیم، تنها می‌خواستیم به مردم کمک کنیم کارهایشان را بدون قربانی کردن بدنشان انجام دهند تا بتوانند با انرژی بیشتر و درد کمتری به خانه برگردند. ما این کار را با Apex اصلی انجام دادیم. این بر زندگی افراد، در داخل و خارج از محیط کار تأثیر می‌گذارد. ما آن را در داده‌ها دیده‌ایم و از کاربران قدیمی می‌شنویم. همچنین ما به این کاربران گوش دادیم، آموختیم و مناطقی را برای بهبود اسکلت بیرونی شناسایی کردیم. ما در مورد جزئیات طراحی که تفاوت بسیاری در تجربه کاربر ایجاد می‌کند وسواس داریم. اکنون ما هیجان‌زده هستیم که این جدیدترین نوآوری را برای کارگران در سراسر جهان ارائه کنیم».

.

نتیجه:

از زمانی که دانشگاه Vanderbilt یک نمونه اولیه مفهومی از Apex را در WearRAcon 18  معرفی کرد، پنج سال می‌گذرد. پذیرش Apex 2 آزمایشی است برای اینکه HeroWear و حتی کل صنعت اسکلت بیرونی چقدر می‌توانند پوشیدنی‌ها را بر اساس بازخورد کاربران بسازند.


>> اسکلت بیرونی برای همه : اسکلت بیرونی غیرفعال HeroWear Apex

>> معرفی اسکلت بیرونی Apex در WearRAcon 20


منبع: exoskeletonreport.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *