اسکلت بیرونی MyoPro به کمک نرم‌افزار SolidWorks برجسته می‌شود

شرکت فرانسوی داسو سیستمز برای معرفی نسخه جدید نرم‌افزار SolidWorks و قابلیت‌های آن از اسکلت بیرونی MyoPro استفاده کرده است. این یک راه هوشمندانه برای تبلیغ اسکلت بیرونی بالاتنه MyoPro و نمایش پیشرفت صنعت اسکلت بیرونی به مهندسان در سراسر جهان است.
اسکلت بیرونی MyoPro به کمک نرم‌افزار  SolidWorks برجسته می‌شود

نرم افزار SolidWorks 2017 این ماه عرضه می‌شود و همه مزایای آن در طراحی یک اسکلت بیرونی بالا تنه توصیف شده است. اسکلت بیرونی MyoPro ساخت شرکت Myomo به عنوان محصول نمونه برای نشان دادن مزایای نسخه جدید نرم‌افزار SolidWorks 2017 استفاده شده است. این یک راه جالب و هوشمندانه برای تبلیغ MyoPro و نشان دادن پیشرفت صنعت اسکلت بیرونی به میلیون‌ها مهندس است.

نرم افزار SolidWorks یک نرم‌افزار طراحی سه بعدی رایانه‌ای (CAD) است که توسط میلیون‌ها مهندس در سراسر جهان استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط شرکت داسو سیستمز (Dassault Systèmes) که یک شرکت فرانسوی و از تولیدکنندگان پیشتاز جهان در عرصه نرم‌افزارهای مدل‌سازی و شبیه‌سازی سه‌بعدی و مدیریت چرخه ‌حیات محصول است، ساخته شده است. سال گذشته این شرکت از هواپیمای بدون سرنشین Parrot Bebop برای یک سری از فیلم‌ها و مجله‌ها استفاده کرد تا قدرت نرم‌افزار CAD را نشان دهد.

اسکلت بیرونی MyoPro به کمک نرم‌افزار  SolidWorks برجسته می‌شود

داسو سیستمز برای راه‌اندازی نرم‌افزار SolidWorks در سال ۲۰۱۷، هواپیماهای بدون سرنشین را با یک اسکلت بیرونی رباتیک جایگزین کرده است. حال فیلم‌ها و نقاشی‌های MyoPro تقریباً یک سال تمام در اینترنت گردش می‌کند. این یک راه فوق العاده برای آموزش مهندسان در سراسر جهان و پیشرفت فناوری اسکلت بیرونی است.

MyoPro یک ارتز آرنج، مچ و انگشتان دست است. این ارتز برای افراد مبتلا به ضعف دست ناشی از علل گوناگون طراحی شده است. آخرین مدل MyoPro، ارتز Motion-G دارای چهار درجه آزادی، دو فعال و دو غیرفعال است. موتورها آرنج، شست و انگشتان را تحریک می‌کند. این موتورها با استفاده از سیگنال EMG بازو کنترل می‌شود. این راه‌اندازی شبیه به اسکلت بیرونی پایین تنه HANK و Hal برای توانبخشی راه رفتن است. MyoPro نیروی کمکی را تنها زمانی ارائه می‌دهد که کاربر به طور فعال اقدام به انجام کاری با دست کند.

MyoPro را می‌توان برای توانبخشی قسمت بالا تنه بدن استفاده کرد و با توجه به شکل جمع و جور و پویایی آن، به عنوان یک وسیله کمکی برجسته می‌درخشد. این اسکلت بیرونی پوشیدنی، استفاده جزئی از دست ضعیف را بازیابی می‌کند و انجام کارهای روزمره را میسر می‌کند. برش سبزیجات بدون یک راه برای نگه داشتن آنها چالش برانگیز می‌باشد و چرخ دستی و له‌کننده زمانی که تنها با یک دست تحت فشار قرار دادند کار می‌کنند. با استفاده از این ارتز پزشکی، اندام ضعیف شده با نیروی کمکی که به اندازه کافی فراهم می‌شود دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اسکلت بیرونی MyoPro در فیلم‌های نرم افزار SolidWorks 2017

اسکلت بیرونی MyoPro به کمک نرم‌افزار  SolidWorks برجسته می‌شود

شرکت داسو سیستمز در آغاز هر ویدئو،  MyoPro را در عمل نشان می‌دهد. پس از آن فیلم‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه با نرم افزار SolidWorks 2017 می‌توان به آسانی دید گسترده‌ای از MyoPro، تغییر قالب پوشش، اضافه کردن نام این شرکت به یک سطح منحنی، مجزا و پیدا کردن ابعاد هر قسمت و کار با اجزای سرهم‌بندی شده را مشاهده کرد. همچنین در این فیلمها می‌توان موتور آرنج، باتری، شکاف‌ها و بسیاری از قطعات دیگر که تشکیل دهنده این اسکلت پوشیدنی هستند را مشاهده کرد. تصاویری نیز از پراکندگی حرارت موتور در سراسر دستگاه وجود دارد که نشان می‌دهد باید فیلم‌های بیشتری از این اسکلت پوشیدنی در آینده منتشر شود.

بسیاری از فعالیت‌ها و مزایای اسکلت بیرونی MyoPro که نشان داده شد ارزشی بیش از ارزش تبلیغاتی دارد. شرکت داسو سیستمز انتخاب یک اسکلت بیرونی به عنوان یک محصول برجسته را یک گام رو به جلو در صنعت محبوب اسکلت بیرونی می‌داند. MyoPro محصولی است که بیش از یک سال در بازار حضور داشته و هیچ ترکیبی از علم و تخیل با واقعیت برای آن وجود نداشته است.

منبع: exoskeletonreport.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *