توافق برای توزیع جهانی اسکلت بیرونی دست MyomoPro

شرکت Myomo برای فروش اسکلت بیرونی دست MyomoPro با شرکت Ottobock به یک توافق توزیع جهانی رسیدند. شبکه توزیع و خدمات شرکت Ottobock در بیش از ۵۰ کشور وجود دارد.

توافق توزیع جهانی بین دو شرکت Myomo و Ottobock

شرکت سازنده اسکلت بیرونی MyomoPro وارد یک توافق انحصاری توزیع جهانی با شرکت Ottobock شد. Ottobock یک غول در دنیای پروتز و ارتز با بیش از ۹۰ سال تجربه در کسب و کار است. طبق تارنمای شرکت، Ottobock چهار بخش دارد: پروتز، ارتز، راهکارهای حرکتی و مراقبت‌های پزشکی. شبکه توزیع و خدمات این شرکت در بیش از ۵۰ کشور وجود دارد و بیش از ۶۰۰۰ کارمند در سراسر جهان استخدام کرده است.

بدون شک، این یک حرکت هوشمندانه برای هر دو شرکت است. توافق توزیع جهانی Myomo و Ottobock موجب فروش منحصر به فرد فناوری ارتز MyoPro خواهد شد. در ابتدا با انتخاب بازار در امریکای شمالی و آلمان آغاز می‌شود و سپس به سطح جهانی می‌رسد. Ottobock نیز به تکمیل نمونه کارهای فناوری پوشیدنی خود ادامه می‌دهد. این شرکت در حال حاضر روی پروتز بالاتنه و پایین تنه و یک ارتز فعال پا کار می‌کند. اما Ottobock تا به حال یک دستگاه ارتوتیک بازوی فعال نداشته است. با توافقنامه انحصاری توزیع، این شرکت قادر به تکمیل نمونه کارها خود و ارائه راهکار کامل رباتیکی برای افراد قطع عضو و افراد مبتلا به ضعف اندام است. تمرکز Ottobock روی فناوری طراحی شده برای بهبود کیفیت زندگی مشتریان در خانه است که درواقع با هدف شرکت Myomo تطبیقی رؤیایی دارد.

چند ماه خوب برای شرکت Myomo!

افزون بر توافق توزیع جهانی Myomo و Ottobock، اخیراً بودجه‌ای برای توسعه دستگاه‌های پزشکی ویژه کودکان به Myomo اهدا شده است. انجمن دستگاه‌های پزشکی کودکان در فیلادلفیا سه شرکت از هشت شرکتی که به مرحله نهایی رسیده بودند را برای دریافت کمک مالی ۵۰،۰۰۰ دلاری انتخاب کردند. Myomo اسکلت بیرونی دست خود را با کودکان وفق خواهد داد. مدل جدید، در صورت موفقیت با عنوان MyoPro Motion-K شناخته خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این تارنما مراجعه کنید: TheStreet.com

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، Myomo واقعاً در حال تبدیل شدن به یک رهبر نوآوری در هر دو زمینه فناوری و کسب و کار است.

منبع: exoskeletonreport

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *