اسکلت بیرونی Hypershell مجهز به هوش مصنوعی و موتور 1HP

Hypershell یک نسل جدید از اسکلت بیرونی است. این اسکلت بیرونی، رباتیک، ارگونومی و هوش مصنوعی پیشرفته را به شکلی بسیار جمع و جور در می‌آورد. Hypershell شما را از کار فیزیکی خسته کننده و محدودیت‌های مسافت پیموده شده نجات می‌دهد تا بتوانید گزینه‌های بیشتری را خارج از منطقه راحتی خود کشف کنید.

با مجهز شدن به Hypershell Omega، می‌توانید جلوتر بروید، از کوه‌های بلندتر بالا بروید، سریع‌تر بدوید و تجهیزات بیشتری را در طول مسیر حمل کنید یا به سادگی با تلاش کمتری راه بروید. پس از خرید، بازدید از موزه‌ها، پارک‌های موضوعی و نمایشگاه‌ها با پاهای دردناک خداحافظی کنید. از یک سفر کوهستانی گرفته تا یک روز در موزه، Hypershell برای کسانی که به آن نیاز دارند، نیرو و قدرت می‌دهد. این یک فناوری جدید و انقلابی اسکلت بیرونی از استارتآپ چینی Hypershell  است. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت بیرونی Hypershell مجهز به هوش مصنوعی و موتور 1HP
.

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که وزن کوله‌پشتی شما را در طول پیاده‌روی به پایین می‌کشد؟ یا آرزو می‌کنید هنگام قدم زدن در عمق جنگل یا گذراندن یک روز کامل در موزه، حمایت بیشتری داشته باشید؟ Hypershell Omega به شما در این امر کمک می‌کند. این یک فناوری جدید و انقلابی اسکلت بیرونی از استارتآپ چینی Hypershell است.

توانایی اسکلت بیرونی Hypershell

اسکلت بیرونی پوشیدنی Hypershell Omega، رباتیک پیشرفته و هوش مصنوعی را برای ارائه پشتیبانی سفارشی ترکیب می‌کند. این فناوری برد چشمگیر 25 کیلومتری، 1 اسب بخار به عنوان بیشترین خروجی، بیشینه سرعت 20 کیلومتر در ساعت و کاهش وزن 30 کیلوگرمی را به رخ می‌کشد.

این اسکلت بیرونی به شما کمک می‌کند در حالی که چمدان‌های سنگین حمل می‌کنید بدون اینکه پاهای دردناکی داشته باشید، بیشتر راه بروید. همچنین برای علاقه‌مندان به فضای باز، کوهنوردان، افراد مسن و کسانی که در زمینه‌های سخت فیزیکی مانند جستجو و نجات کار می‌کنند، بازی را تغییر می‌دهد. فناوری AI MotionEngine که پشت Hypershell Omega قرار دارد، چشمگیر است.

اسکلت بیرونی Hypershell مجهز به هوش مصنوعی و موتور 1HP
.

ویژگی‌های Hypershell

Hypershell از یک معماری حسگر منحصر به فرد استفاده می‌کند که شامل حسگرهای گشتاور، موقعیت و نیرو برای درک حرکت شما است. این دنباله اطلاعاتی در مورد سینماتیک و دینامیک اندام تحتانی ارائه می‌دهد و به طور واقع بینانه حرکت راه رفتن را در میلی ثانیه مدل می‌کند.این اسکلت بیرونی با کمک حسگرها نخستین گام شما را برای ارائه پشتیبانی بدون وقفه و سفارشی تجزیه و تحلیل می‌کند.

موتور M-One با 800 وات (1 اسب بخار) و گشتاور 32 نیوتن متر، پشتیبانی، قابلیت استفاده و زمان پاسخ‌دهی 10 میلی ثانیه را فراهم می‌کند. موتور M-One به طور ویژه برای ربات‌های پوشیدنی با کارایی بالا ساخته شده است. این بسیار یکپارچه، فوق العاده سبک، با دقت بالا است و قدرت فوق العاده قوی را ارائه می‌دهد. Hypershell می‌تواند بدن شما را مدل کند و آگاهی دقیقی از حرکت بدن شما حفظ کند.

Hypershell فعالانه یاد می‌گیرد و با عادات حرکتی شما سازگار می‌شود. نخستین قدم را بردارید و بقیه را به Hypershell بسپارید.

بهترین بخش آن این است که به اندازه یک کاغذ A4 تا می‌شود و تنها با 6.5 لیتر حجم و 1.8 کیلوگرم وزن در کیف شما جای می‌گیرد. همچنین دارای باتری‌های لیتیومی با ظرفیت ۱۰۰ وات ساعت با طراحی قابل تعویض است.

همچنین، باتری از شارژ سریع USB-C PD پشتیبانی می‌کند. یعنی می توانید از شارژر گوشی خود برای شارژ Hypershell در حال حرکت استفاده کنید. در حال حاضر، این اسکلت بیرونی پوشیدنی در حال جمع‌آوری سرمایه در Kickstarter است. و تعهد اولیه از 299 دلار آمریکا آغاز می‌شود.


>> جذب سرمایه توسط شرکت نوپای Cosmos Bionics


منبع: Hypershell

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *