با Senstone هرگز چیزی را فراموش نخواهید کرد!

به کمک Senstone هیچگاه آنچه در ذهن دارید را از دست نخواهید داد. Senstone آنچه حین جلسه یا در حال حرکت به ذهنتان میرسد را دریافت می‌کند، تنها کافی است به آن ضربه بزنید و صحبت کنید. Senstone ایده‌های شما را به یادداشت‌های سازمان یافته تبدیل می‌کند.

درباره Senstone

Senstone روشی جدید برای ایجاد یادداشت است. پنج بار سریع‌تر و بسیار راحت‌تر از هر نرم‌افزار گوشی هوشمند عمل می‌کند. با Senstone دیگر لازم نیست هنگام پیاده‌روی یا در حال حرکت تلفن خود را بیرون آورده و یادداشت‌برداری کنید. چیزهایی که در زندگی روزمره خود نمی‌خواهید از دست دهید را ضبط کنید. Senstone به طور خودکار صدای شما را به متن تبدیل کرده و سازماندهی می‌کند تا دسترسی به آنها آسان باشد.

با Senstone هرگز چیزی را فراموش نخواهید کرد!

ما گوشی‌های هوشمند خود را ۱۵۰ بار در روز، هر روز بررسی می‌کنیم. اما چه می‌شود اگر راهی ساده برای ثبت کلمات گرانبها وجود داشت؟

Senstone اجازه می‌دهد تا شما افکار خود را به سرعت و به راحتی ضبط کنید. Senstone به اندازه یک درپوش بطری است. تصور کنید حین قدم زدن در یک خیابان شلوغ و یا رانندگی، یادداشت‌ها را دریافت می‌کنید و به سرعت فکرتان را به یاد می‌آورید.

بر روی Senstone ضربه بزنید تا ضبط را آغاز کند و صحبت کنید. دوباره ضربه بزنید و آن متوقف می‌شود. همه یادداشت‌های صوتی و متنی در یک سرویس ابر یکپارچه همگام‌سازی می‌شود. Senstone شما را از پریشانی برای در دست گرفتن گوشی هوشمند و جست‌و‌جوی نرم افزار لازم رهایی می‌بخشد. به ویژه هنگامی که تمرکز بسیار مهم است.

با Senstone هرگز چیزی را فراموش نخواهید کرد!

برای بهترین عملکرد، هنگام صحبت کردن باید Senstone را به خود نزدیک کنید. شما می‌توانید آن را به گردن خود آویزان کنید، به یقه پیراهن یا ژاکت خود متصل کنید و یا حتی آن را بر روی مچ دست قرار دهید.

Senstone یک دستگاه مستقل است، بنابراین شما می‌توانید یادداشت‌ها و فهرست‌های خود را هنگامی که آن به گوشی هوشمند متصل نیست، ایجاد کنید. Senstone تا دو و نیم ساعت پس از اینکه آفلاین می‌شود نیز ضبط می‌کند. سپس به طور خودکار یادداشت‌های شما را همگام‌سازی می‌کند.

توانایی یادداشت برداری در حال حرکت مهم است. این یادداشت‌ها می‌تواند اهداف شخصی، ایده دستیابی به موفقیت و یا وقایع سفرتان باشد. به همین دلیل بزرگترین نویسندگان، مخترعان و متفکرین جهان دفترچه‌ای برای نگه داشتن ایده‌های خود داشتند. و امروز ما یک راهکار بسیار راحت‌تر و مفید را ارائه می‌دهیم.

به آسانی روی مقاله خود کار کنید

آیا شما یک وبلاگ‌نویس مواد غذایی هستید که مایل به کشف یک کافه جدید و مستندسازی تجربه خود است؟ با Senstone در همان زمان یادداشت‌برداری کنید. این وسیله به طور ویژه برای پیگیری جزئیات در هر حالتی طراحی شده است. شما حتی می‌توانید یک مصاحبه بداهه با کسی در کافه داشته باشید.

با Senstone هرگز چیزی را فراموش نخواهید کرد!

رؤیا و خواب خود را ضبط کنید

شما همچنین می‌توانید Senstone را در شب استفاده کنید، اما لازم نیست آن را بپوشید. زمانی که شما به خواب رفتید Senstone به شما گوش می‌دهد و تنها با یک بشکن زدن آغاز به ضبط می‌کند و می‌توانید جزئیات رویاهای خود را در حالی که هنوز هم آنها را به یاد دارید ثبت کنید. نیازی به فشردن هیچ دکمه‌ای نیست. به لطف سامانه یادگیری ماشینی منحصر به فرد، شما تنها با یک بشکن زدن می‌توانید افکار نیمه شب و رویاهای خود را ضبط کنید.

توجه: در حال حاضر ویژگی بشکن زدن تنها زمانی که دستگاه روی پایه شارژ قرار دارد در دسترس است.

با Senstone هرگز چیزی را فراموش نخواهید کرد!

از Senstone برای بهبود کار تیمی استفاده کنید

Senstone کمک می‌کند تا شما متمرکز بمانید، اجازه می‌دهد افکار خود را به سرعت سازماندهی و زندگی خود را با اعتماد به نفس مدیریت کنید. یادآوری‌ها را به دیگر اعضای گروه خود ارسال کنید. تنها بگویید: «تام، من متوجه شدم شما امروز ناهار به همراه ندارید، پس من پیتزا سفارش دادم» و پیام فرستاده می‌شود.

Senstone ابزار ارتباطی شما با دیگر اعضای گروه است. با این حال، گاهی اوقات راحت‌تر است تا افکار خود را در برنامه مورد علاقه خود قرار دهید. برای این حالات ما در حال یکپارچه‌سازی با برنامه‌هایی همچون Evernote، Trello و غیره هستیم.

طراحی

هر فرد به سبک و شیوه‌ای علاقه دارد. مردم با پوشیدن لوازم جانبی بر شخصیت خود تأکید دارند، جلب توجه می‌کنند و احساس خوبی دارند. طراحی Senstone خالص و مینیمالیستی (ساده گرایی) است و با هر سبک و روشی مطابقت دارد.

مواد و ساخت

طراح مد از بهترین مواد برای Senstone استفاده کرده است تا ظاهری خوب داشته باشد. لایه بیرونی و پوشش Senstone از برنج کروم و برنج روشن ساخته شده است. همچنین نسخه سبک‌تر آلومینیومی با رنگ خاکستری سیاه و سفید آبکاری شده است. همه مدل‌ها دارای صفحه نمایش ضد خش هستند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش Senstone از ۱۷ LED سفید که شما را از فعالیت‌های کلیدی مانند شروع و پایان ضبط، هماهنگ سازی، وضعیت باتری و شارژ آگاه می‌کند، تشکیل شده است. همه این‌ها با الگوها و اشکال آرایه LED نمایش داده می‌شود.

 

با Senstone هرگز چیزی را فراموش نخواهید کرد!

شارژر Senstone

برای ساخت Senstone، قوانین حفظ محیط‌زیست نیز در نظر گرفته شده است، بنابراین جعبه‌ای قابل استفاده مجدد برای آن ساخته شده است. این جعبه شیک و با طراحی زیبا برای شارژ استفاده می‌شود و یک مکان برای نگهداری و حمل Senstone و لوازم جانبی آن است. شما می‌توانید این جعبه را برای نگه داشتن خود دستگاه و همچنین تمام وسایل قابل جدا شدن آن استفاده کنید.

چندین راه برای پوشیدن Senstone

پشت‌های قابل تعویض Senstone توسط یک طراح مد توسعه داده شده است. شما می‌توانید آن را به لباستان وصل و یا از گردنتان آویزان کنید و یا اینکه آن را بر روی مچ دست خود بپوشید. هر شیوه‌ای که برای شما مناسب‌تر است آن را انتخاب کنید.

سخت‌افزار

سیستم عامل Senstone با پروتکلی که به طور ویژه با آهنگ‌های صوتی (پوشه‌ها) کار می‌کند، توسعه یافته است. این سیستم عامل برای ضبط و انتقال صدا با کیفیت بالا و بدون از دست دادن داده‌ها و اجرای آنها از طریق سامانه‌های هوش مصنوعی در ابر، بهینه‌سازی شده است. اطمینان حاصل شده است رمزگذاری داده‌ها در طول انتقال اطلاعات از طریق هوا با محافظت کامل انجام شود. سخت‌افزار برای مصرف انرژی پایین بهینه شده است. به همین دلیل از اجزای چند لایه استفاده شده است و چندین ماه تلاش برای سازگاری این اجزا در یک جعبه کوچک و حفظ عمر باتری با استفاده از ریزپردازنده BLE صرف شده است.

با Senstone هرگز چیزی را فراموش نخواهید کرد!

در اینجا با برخی از نکات برجسته فنی دستگاه Senstone آشنا می‌شوید. این نکات شامل میکروکنترلر بی‌سیم با مصرف انرژی فوق‌العاده کم و با ویژگی‌های:

۱)سامانه‌های چند هسته‌ای ۲)پشتیبانی از OTA 3)ماژول امنیتی AES-128 4) سازگار با BLE 4.2.

میکروفون‌های MEMS دیجیتال با ویژگی‌های:

۱)سه حالت: عملکرد استاندارد، کم قدرت و حالت ماوراصوت، ۲)محدوده فرکانس ۰٫۰۱ تا ۸۰ کیلوهرتز

حافظه با ویژگی‌های:

۱) دست کم ۱۰۰٫۰۰۰ چرخه ضبط ۲) ۲۰ سال حفظ اطلاعات.

باتری لیتیومی (LIPO):

۱) ۴٫۲ ولتاژ، ۲) ظرفیت ۸۰mAh 3) به طور متوسط ۴ روز استفاده

فشردن Senstone برای آغاز ضبط روشی ساده و راحت است اما ما دائما به دنبال راه‌های طبیعی‌تر برای ثبت افکار خود هستیم. یکی از آنها بشکن زدن است.

یک روش جادویی در سامانه یادگیری ماشین دستگاه نهفته است. میکروفن‌ها در حالت فعال گوش دادن هستند و زمانی که صدایی منطبق بر الگوی بشکن زدن باشد، ضبط را آغاز می‌کنند. این بهترین روش در محیط‌های ساکت و آرام است. شما بسته به تنظیمات دلخواه خود قادر خواهید بود حالت بشکن زدن را به حالت ضربه زدن تغییر دهید.

نرم‌افزار

سطح جدیدی از هوش به یادداشت‌های صوتی آورده شده است. لحظه‌ای که شما شروع به ضبط می‌کنید، آن بر روی گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی ابری ذخیره می‌شود، حتی اگر برنامه‌ای در حال اجرا باشد. چارچوب نرم‌افزار ابری یادداشت‌های صوتی را به متن تبدیل می‌کند، کلمات کلیدی را استخراج می‌کند و الگوهای گفتاری را تجزیه و تحلیل می‌کند.

مثل این است که یک هوش مصنوعی برای سازماندهی یادداشت‌های خود داشته باشید. چه موضوعی مورد توجه است؟ خلق و خوی شما در آن زمان چه بود؟ چه چیزی در اطراف شما در حال وقوع بود؟ کجا بودی؟ بعد از آن شما می‌توانید یادداشت‌های خود را با هشتگ، محتوای آنها و یا زمان و مکان آنها پیدا کنید و دوباره صوت اصلی را پخش کنید، آنها را ویرایش و یا به برنامه‌های دیگر ارسال کنید.

با اشتراک در برنامه‌های اضافی شما قادر خواهید بود به ویژگی‌های بیشتر هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید. ویژگی‌هایی همچون نشانه‌گذاری خودکار و یا تجزیه و تحلیل نویز، دریافت حافظه ابری بزرگتر برای یادداشت‌های صوتی و تبدیل رایگان گفتار به متن. همچنین این برنامه در پس زمینه کار می‌کند و شما را از پیشرفت و تعداد یادداشت‌های آماده شده آگاه می‌سازد. هنگامی که برنامه را باز کنید، تمام یادداشت‌های صوتی خود و یادداشت‌های متنی به طور خودکار با ابر همگام سازی می‌شود.

از آنجا که هر دو ضبط صدا و تبدیل متن برای هر یادداشت در دسترس هستند، چیزهای بسیاری وجود دارد که می‌توانیم برای بهبود تجربه یادداشت‌برداری انجام دهیم. شما فرصتی برای انتخاب ویژگی‌هایی که می‌خواهید همچون نشانه‌گذاری خودکار، تجزیه و تحلیل بیان، بهبود بهره‌وری بر اساس تجزیه و تحلیل عملکردهای قبلی، تجزیه و تحلیل نویز و متن و ادغام با نرم افزارهای مختلف را خواهید داشت.

درباره گروه Senstone

شرکت Senstone یک شرکت صوتی است که هدف آن ارائه بهترین تجربه یادداشت‌برداری است. این کار از طریق تجزیه و تحلیل صدا، استخراج متن و یادگیری ماشین از طریق تجزیه و تحلیل صوتی عمیق است. این شرکت با ترکیب سخت افزار طراحی شده و مبتنی بر چارچوب ابری، ضبط صدای هوشمند را فراهم کرده است.

خطرات و چالش‌ها

طراحی این محصول کامل شده است و گروه مذاکره با تولید کنندگان انبوه را آغاز کرده است. اما این خطر وجود دارد که در روند تولید انبوه، تصمیم‌گیری‌هایی برای تغییر طراحی‌ها اتفاق بیفتد و پیاده‌سازی زمان بیشتری طول بکشد. البته این خطر با در نظر گرفتن چند هفته زمان بیشتر مدیریت شده است.

دیگر خطر مقرون به صرفه بودن آن است. در این دستگاه از سه موتور برای تبدیل گفتار به متن استفاده می‌شود. برای هر کدام از تراکنش‌ها باید هزینه پرداخت شود و این محدودیتی در تعداد تراکنش‌هایی است که شما می‌توانید در هر ماه به صورت رایگان داشته باشید. در حال حاضر فرض شده که در حد نرمال ۳۰۰ تراکنش رایگان در هر ماه اتفاق افتد که برای شما در استفاده متوسط قابل توجه نخواهد بود و هنوز هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. برای مدیریت این خطر، به شما ۳ ماه تراکنش رایگان نامحدود (تقریبا) داده می‌شود تا متوسط استفاده خود را اندازه‌گیری کنید و ​​محدوده صحیح عدد بالا را تنظیم کنید. بنابراین حد متوسط ممکن است بیشتر یا کمتر از ۳۰۰ بار در هر ماه باشد.

برای کسانی که مکرراً از Senstone استفاده می‌کنند، نرم‌افزاری ارائه می‌شود که تعداد تراکنش‌های بیشتری را فراهم می‌کند. و آنها هنوز هم قادر به ضبط حتی پس از رسیدن به محدوده تعیین شده هستند هرچند رونویسی به صورت خودکار انجام نخواهد شد.

منبع: kickstarter

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک مطلب و نام مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *