به نظرسنجی اسکلت بیرونی بپیوندید

دانشگاه Vrije‌ با هدف درک نظر مصرف‌کنندگان یک پرسشنامه طراحی کرده است. این پرسشنامه برای کلیه افرادی که اسکلت بیرونی را آزمایش کرده‌اند طراحی شده است. در ادامه این مقاله از مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی به مرور این پرسشنامه می‌پردازیم.

پرسشنامه vrije

آیا تا کنون یک اسکلت بیرونی صنعتی ویژه محیط کار را در عمل امتحان کرده‌اید؟ درصورتیکه جواب شما مثبت است، دانشگاه Vrije در بروکسل بلژیک از شما دعوت می‌کند به نظرسنجی اسکلت بیرونی این دانشگاه بپیوندید. نویسندگان این نظرسنجی Shirley Elprama و An Jacobs هستند. آنان از شما دعوت می‌کنند با اهدای ۲۰-۳۰ دقیقه از وقت خود، نظر خود را در مورد اسکلت بیرونی با ایشان به اشتراک گذارید. این نظرسنجی در عین وقت‌گیر بودن درکی از تفکر مصرف‌کنندگان اسکلت بیرونی به سازندگان می‌دهد. همچنین شما با این نظرسنجی می‌توانید دلایل رضایت یا نارضایتی از اسکلت بیرونی را مطرح کنید.

ذکر این نکته لازم است که نظرسنجی آماده شده مستقل از حوزه پژوهش نیست. بلکه این نظرسنجی تلاشی در دنباله پژوهش‌های دانشمندان برای متصل کردن پژوهش به نظر و تجربه کاربران اسکلت بیرونی صنعتی است. نویسندگان، Shirley Elparama و An Jacobs‌ نظرسنجی‌های مشابهی منتشر کرده‌اند که سازندگان، فروشندگان و کاربران اسکلت بیرونی را از موارد مهمی مطلع کند که در تطابق کاربر با وسیله مهم است. مثال‌های این امر مواردی مانند ارتباطات عمومی را شامل می‌شود. به عنوان مثال اینکه هدف کاربر از پوشیدن اسکلت بیروی صنعتی چیست؟ (لینک پرسشنامه) پذیرش اسکلت بیرونی صنعتی با جمع‌بندی پژوهش‌های تجربی (این لینک)

طراحی یک مدل برای تطبیق کاربر با اسکلت بیرونی

پرسشنامه اسکلت بیرونی دانشگاه Vrije را می‌توان گامی جدید از پژوهشگران برای ساخت مدل‌های کمکی و بهینه کننده برای پذیرش این ابزارهای پوشیدنی دانست. بنابراین پرسشنامه مطرح شده برای طراحی یک برنامه منسجم و بلند مدت برای عادت دادن کاربران به این وسیله مفید است. شرکت‌های بیمه، خریداران و همه افراد علاقمند به کاوش در حوزه اسکلت بیرونی که خواستار پژوهش‌های بلند مدت در مورد اسکلت بیرونی در حین استفاده، کسب اطلاع در مورد عملکرد آن برای جلوگیری از آسیب، افزایش بهره‌وری با داده‌های دقیق هستند مخاطبان این پرسشنامه هستند. این افراد به دنبال انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در برنامه‌های منسجمی هستند که به سود کارمندان باشد. اما این امر تنها زمانی ممکن است که صنعت اسکلت بیرونی مدلی بهینه برای تطبیق کاربران با وسیله عرضه کند.

پرسشنامه ذکر شده برای افراد دارای هجده سال و بالاتر در دسترس است. در صورتیکه شخص یا شرکت مصرف کننده اسکلت بیرونی هستید یا آن را امتحان کرده‌اید و تصمیم به استفاده نکرده از آن گرفته‌اید، با پر کردن این پرسشنامه به سازندگان کمک کنید. این پرسشنامه در اینجا در دسترس است.


چرا توانبخشی پس از جراحی لازم است؟
این دستگاه هوش مصنوعی در آینده جایگزین گوشی هوشمند میشود


منبع: exoskeletonreport

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *