سمعک هوشمند Kanso ساده‌ترین پردازنده صدا برای درمان افت شدید شنوایی

شرکت Cochlear تأییدیه سازمان غذا و دارو را برای وسیله جدید شنوایی ( سمعک هوشمند ) که ترکیبی از بهترین عملکردهای شنوایی با طراحی ساده و هوشمندانه است را دریافت کرد. پردازنده صدای Kanso برخلاف سمعک‌های سنتی، خارج از گوش قرار می‌گیرد و به راحتی پنهان می‌شود.

سمعک هوشمند Kanso ساده‌ترین پردازنده صدا برای درمان افت شدید شنوایی

شرکت استرالیایی Cochlearموفق به کسب تأییدیه قانونی سازمان غذا و دارو (FDA)  برای واردات پردازنده صدای Kanso به کشور ایالات متحده شد. Kanso یک بخش شنوایی برای ارتباط با کاشت حلزونی، دریافت صداها با استفاده از دو میکروفن، تبدیل آنها به سیگنال دیجیتال و فرستادن آنها به یک ایمپلنت در زیر پوست است. ایمپلنت این سیگنال‌ها را به حلزون گوش تحویل می‌دهد. رشته‌های عصبی شنوایی در حلزون گوش سیگنال‌ها را جذب می‌کند و به مغز می‌فرستد.

Kanso ساده‌ترین پردازنده صدا برای درمان افت شدید شنوایی

برخلاف دیگر دستگاه‌های حلزونی مانند سمعک‌های سنتی که درون گوش قرار می‌گیرند، طراحی خارج از گوش سمعک هوشمند Kanso به شما یک فرصت بهتر برای پنهان کردن سمعک می‌دهد و از آنجا که دارای هشت رنگ گوناگون است این کار آسان‌تر هم خواهد شد.

Kanso تنها دارای یک دکمه برای کنترل اولیه است، دیگر تنظیمات از طریق کنترل از راه دور مدیریت می‌شود.

برخی از جزئیات با توجه به تارنمای Cochlear

پردازنده صدای Kanso دارای فناوری مشابه پردازنده صدای Nucleus6 است. این ویژگی میکروفن دوگانه و فناوری SmartSound همراه با اسکن که اجازه می‌دهد پردازنده صدا به طور خودکار با محیط‌های گوناگون وفق داده شود، یک تجربه منحصر بفرد را برای کاربر فراهم می‌کند.

پردازنده صدای  Kanso شامل فناوری Cochlear True Wireless است و دسترسی به طیف‌های بی‌سیم لوازم جانبی را فراهم می‌کند و این امکان را برای کاربران میسر می‌کند تا جریان مکالمه، تماس‌های تلفنی، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی به طور مستقیم به پردازنده صدای آنها متصل شود. همچنین مشتریان می‌توانند با پردازنده صدای Kanso و با استفاده از آکوا ضد آب و لوازم جانبی Kanso، شنا کنند.

سمعک Kanso ساده‌ترین پردازنده صدا

نام Kanso یک کلمه ژاپنی به معنی سادگی است. پردازنده صدای Kanso تنها دارای یک دکمه روشن / خاموش بدون هیچ کابلی است پس استفاده از آن آسان است. کاربر آنرا بدون استفاده از هیچ چیزی در پشت گوش، می‌پوشد که موجب راحتی بیشتر برای افراد عینکی است و می‌توان آنرا براحتی زیر موها پنهان کرد.

Kanso به عنوان کوچکترین و سبک‌ترین سمعک هوشمند پردازنده صدا خارج از گوش در بازار شناخته می‌شود و تنها شامل دو میکروفن است.

منبع: medgadget

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *