نقشه EXSKALLERATE برای اسکلت بیرونی در اروپا

طرح سه ساله EXSKALLERATE برای ایجاد همکاری و کمک به رشد شرکت‌های اسکلت بیرونی در اروپا آغاز شد. این شرکت در آخرین سال فعالیت خود نقشه‌ای از فعالان این حوزه در اروپا منتشر کرده است. در ادامه این مقاله از مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی به نقشه این شرکت و نقشه‌های مشابه اشاره خواهیم کرد.

نقشه اگزواسکلتون اروپا با EXSKALLERATE

طرح EXSKALLERATE نقشه‌ای از شرکت‌های اسکلت بیرونی اروپا منتشر کرد. نقشه کنونی شامل جزئیات فعالان بخش آکادمیک، مسئولین، صنعتگران،‌ پژوهشگران، ارگان‌های غیراقتصادی و خوشه‌های مرتبط با اسکلت بیرونی است. این نقشه قرار است خط مقدم فعالان حوزه اسکلت بیرونی را نمایش دهد. شما می‌توانید این نقشه را در سایت EXSKALLERATE مشاهده نمایید. نشانی این وبسایت:

https://www.exskallerate.eu/european-exoskeleton-ecosystem

این سایت هدف طرح چنین نقشه‌ای را تشخیص واضح و گردهم آوردن سهامداران اسکلت بیرونی و نمایش سیستم خلاقانه این رشته در اروپا، به خصوص شمال اروپا، است.با این نقشه کلیه سهامداران اسکلت بیرونی می‌توانند ارتباطات جدیدی شکل دهند. گسترش ارتباط انتخاب‌های دردسترس در این رشته را بهبود خواند بخشید. در صورتیکه تمایل دارین شرکت شما نیز به وبسایت افزوده شود،‌ از فرم آنلاین وبسایت استفاده کنید.

نقشه فناوری بیونیک از American Bionic Project

با اینکه EXSKALLERATE بهترین نقشه اسکلت بیرونی کنونی را در دسترس دارد، نقشه آن نخستین از نوع خود نیست. طرح بیونیک آمریکا (The American Bionic Project) تحت یک طرح رایگان نقشه صنعت بیونیک را در اختیار شما قرار می‌دهد. تا زمان نگارش منبع این مقاله نقشه بیونیک آمریکا بیش از ۴۰۰ مکان را در سراسر جهان نمایش می‌داد. بیش از ۱۰۰ مکان از این نقشه شرکت‌های اسکلت بیرونی است. هدف نقشه نمایش شرکت‌های مهم پژوهشگر، توسعه دهنده و ارائه دهنده فناوری برای ایستادن و راه رفتن است. این نقشه از طریق آدرس وبسایت زیر در دسترس است.

نقشه اسکلت بیرونی Exoskeletonreport

سایت ExoskeletonReport نیز نقشه‌ای از شرکت‌های اسکلت بیرونی در سراسر جهان منتشر کرده است. شرکت‌هایی که برخی از سال ۲۰۱۵  هستند. اما این نقشه مدت‌ها است که به روزرسانی نشده است. این نقشه را می‌توانید در این مقاله مشاهده کنید.

نقشه مراکز ReWalk‌ و EksoBionics

علاقمندان به فناوری‌های کمکی گام زدن و اسکلت بیرونی پزشکی می‌توانند در سایت Ekso Bionics‌ و ReWalk  نقشه‌ای از کلینیک‌های توانبخشی دارای اسکلت بیرونی این شرکت‌ها را بیابند.

مراکز اسکلت بیرونی رباتیک ReWalk در این نشانی: https://rewalk.com/all-locations/

مراکز اسکلت بیرونی Ekso Bionics در این نشانی: https://eksobionics.com/find-a-center/

با EXSKALLERATE‌ بیشتر آشنا شویم

طرح اسکلت بیرونی EXSKALLERATE یک طرح سه ساله است که تطبیق اسکلت بیرونی با صنعت ساخت و ساز و کارخانه‌ها را در شمال اروپا تسریع می‌سازد. در این زمان این موسسه آزمودن و مستندسازی اسکلت‌های بیرونی صنعتی را در چندین مکان انجام می‌دهد.

این طرح در انتهای سال ۲۰۲۳ به انتها می‌رسد. فعالان اسکلت بیرونی اروپا تمایل دارند با ادامه و همکاری، فضای ایجاد شده با این طرح را حفظ کنند. در حال حاضر نوع فعالیت و سازمان EXSKALLERATE در آینده مشخص نیست.


اسکلت بیرونی، یک زمینه میان رشته ای
تحریک رشد آکسون ها پس از آسیب نخاعی با


منبع: exoskeletonreport

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *