وبیناری برای ارائه خدمات اسکلت بیرونی در سطح دولتی

برای کلیه سازندگان و فعالان صنعت لازم است که پیش از ارائه محصولات خود تائیدیه‌های لازم را بدست آورند. آشنایی با مراحل اداری و تجربی کار پیش از اقدام کمک بزرگی برای فعالان است. در همین راستا مرکز بین‌المللی ASTM‌ برای فعالان اسکلت بیرونی که علاقمند به ارائه خدمات خود در سطح دولتی هستند یک راهنمای ویدیویی منتشر کرده است. مشاهده این راهنما برای افرادی که علاقمند هستند ایده‌هایی در پی خواهد داشت. در ادامه این نوشتار از مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی در مورد این وبینار بیشتر صحبت خواهیم کرد.

buy america exoskeleton

مرکز بین المللی ASTM برای فناوری‌های بیرونی (ET CoE) ویدئوی ضبط شده وبیناری را منتشر کرده است که عنوان آن هست: Buy America: Domestic Preferences for Exoskeleton Procurements. این وبینار در ۱۵ ماه مارس ۲۰۲۳ ضبط شده است. اطلاعات و جزئیات این وبینار برای چند گروه مهم است: سازندگان اسکلت بیرونی، متصدیان ملزومات، سرمایه‌گذاران و کلیه افرادی که مایل به همکاری با ارگان‌های سازنده اسکلت بیرونی هستند.

اهمیت شناخت قوانین ساخت اسکلت بیرونی

ساخت و پژوهش روی اسکلت بیرونی بسیار دشوار است. اما برای افرادی که تمایل دارند در زمینه فروش یا کار روی نمونه‌های آزمایشی با ارگان‌های فعال در زمینه اسکلت بیرونی همکاری کنند، داشتن اطلاعات لازم است. این افراد باید شرح دهند که اسکلت بیرونی تولیدی خود را چگونه و با چه مواد اولیه‌ای ساخته‌اند لزومات ساخت آن را چگونه تهیه کردند. درست مانند سروکله زدن با FDA برای اسکلت‌های بیرونی، افراد باید از قبل چالش‌ها، شرایط و مقرراتی که این سازمان برای سازندگان پوشیدنی‌ها در نظر گرفته را به خوبی بدانند. ASTM International این وبینار را به صورت رایگاه منتشر کرده است. اما برای مشاهده آن باید ثبت نام کنید.

در این سمینار افراد درخواهند یافت که چگونه طریقه ساخت ملزومات می‌تواند اسکلت بیرونی آنان از دایره انتخاب خارج کند. ارگان‌های مختلف هزینه زیادی صرف خرید ملزومات بسیاری می‌کنند. این ملزومات معمولا شرایط خاصی دارند. اسکلت بیرونی نیز از این قاعده مستثنی نیست. آنان نه تنها روی ایمنی و تاثیر مواد بر محیط زیست فکر می‌کننده بلکه مواردی مانند منشا مواد اولیه و محل تبدیل مواد و ساخت دستگاه نهایی نیز برای انان مهم است. در این وبینار به همه این موارد توجه می‌شود. همچنین تاثیر این موارد روی صنعت و معنای آنان برای سازنده اسکلت بیرونی نیز بررسی می‌شود.

ارائه دهنده وبینا Paul Hurst

Paul Hurst صاحب کرسی Steptoe’s Government Contracts Group است. او فردی صاحب نظر در مورد قوانین است که با مسائل ضدونقیض بسیاری برای اقتصادهای کوچک در دوران کاری خود دست و پنجه نرم کرده است. Paul‌ به دلیل دانش عمیق و تحلیل‌های مشتقانه خود قابل تقدیر است.


تطبیق اسکلت بیرونی با نیازهای بخش نظامی
نگاهی به دستگاه های پیشرفته نگهدارنده دوربین


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این وبینار و ارائه دهنده آن به این لینک مراجعه نمایید.

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *