استقبال از پادکست های تخصصی اسکلت بیرونی

پادکست های Excellent Exo Chat ماه گذشته بیش از 5000 بار دانلود شدند! آموزش اسکلت بیرونی یکی از مهمترین جنبه‌های این صنعت در حال ظهور است. و به لطف مرکز بین‌المللی تعالی فناوری اسکلت بیرونی (ET CoE) از سازمان بین‌المللی ASTM منبع دیگری برای آموزش و کسب اطلاعات در مورد فناوری اسکلت بیرونی وجود دارد. ASTM از سال 2022، یک پادکست هفتگی اختصاصی را اجرا و همه جنبه‌های فناوری اسکلت بیرونی و رباتیک پوشیدنی را بررسی می‌کند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

استقبال از پادکست های تخصصی اسکلت بیرونی
.

پادکست های آموزشی اسکلت بیرونی

ASTM Excellent Exo Chat یک سال پیش، در مارس 2022 آغاز شد و به طور مداوم هر دوشنبه قسمت‌هایی را منتشر می‌کرد. ASTM Excellent Exo Chat توسط William “Bill” Billotte و Nora Nimmerichter میزبانی می‌شود. آنها در مورد چگونگی استفاده از این فناوری‌ها و تأثیرگذاری بر افراد از طریق گفتگو با کارشناسان و کاربران بحث می‌کنند. Bill مدیر اجرایی مرکز تعالی فناوری اسکلت بیرونی و مدیر برنامه‌های جهانی فناوری اسکلت بیرونی در ASTM است. او پیش از این به شرکت ها و آژانس‌های مختلف فدرال و بین‌المللی در مورد بهترین شیوه‌های اسکلت بیرونی مشاوره داده است. Nora یکی از کارکنان سازمان ASTM است که بر روی راهنماهای تأییدیه ASTM کار می‌کند.

ASTM Excellent Exo Chat مجموعه گسترده و متنوعی از موضوعات مربوط به استفاده از اسکلت‌های بیرونی را پوشش می‌دهد، از جمله استفاده از آنها برای خنثی سازی بمب، ساخت اسکلت‌های بیرونی در خانه و اهمیت تناسب. ASTM Exo Excellent Chat در تکه‌های قابل هضم ده تا سی‌دقیقه در هر قسمت تولید می‌شود. پادکست‌ها ساده و محاوره‌ای هستند. این دو میزبان هرگز سعی نمی‌کنند به تک تک موضوع‌های فرعی رسیدگی کنند، که گوش دادن به آن را بسیار آسان‌تر از یک کتاب صوتی یا یک وبینار می‌کند.

ASTM Excellent Exo Chat را می‌توانید در Spotify، Apple Podcasts، Overcast، Buzzsprout، Amazon Music، Stitcher،iHeart  و Podcast Addict پیدا کنید. همچنین می‌توانید از طریق تارنمای ET CoE به طور مستقیم از رایانه خود به پادکست دسترسی پیدا کنید: www.etcoe.org


>> اسکلت بیرونی، یک زمینه میان رشته ای


منبع: exoskeletonreport.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *