ابزار طراحی AutoDraw طرحهای ساده شما را به تصاویر زیبا تبدیل می‌کند

ابزار نقاشی مبتنی بر وب AutoDraw شرکت گوگل، خط خطی‌ها و طرح‌های ساده شما را به تصاویر زیبا تبدیل می‌کند. تصاویر زیبایی که به صورت رایگان قابل دانلود است. این ابزار یک آزمایش هوش مصنوعی است که از طریق اینترنت در در دسترس همگان قرار گرفته است. این تصاویر روی گوشی و رایانه و تبلت قابل مشاهده است. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

ابزار طراحی AutoDraw طرحهای ساده شما را به تصاویر زیبا تبدیل می‌کند

در این ابزار از هوش مصنوعی استفاده می‌شود تا شکلی متناسب با طرح شما جایگزین آن کند. در AutoDraw فناوری مشابه فناوری به کار رفته در ابزار Quick Draw وجود دارد. هوش مصنوعی از هر تصویر یاد می‌گیرد و توانایی یادگیری خود را در حدس یک تصویر متناسب با طرح شما افزایش می‌دهد.

همچنین این برنامه به شما امکان می‌دهد که بدون هیچ ابزاری طراحی کنید. دقیقا مانند برنامه‌های کاربردی طراحی می‌توان اندازه تصویر و رنگ را تغییر داد. به طرح، نوشته اضافه کرد یا شکل‌های چندضلعی رسم کرد. تصاویری که توسط ابزار AutoDraw جایگزین طرح‌های کاربر رسم می‌شود از کارهای برخی طراح‌های حرفه‌ای و هنرمندان و تصویرگران انتخاب شده‌اند.

AutoDraw را می‌توان همکاری جامعه هنری با یادگیری ماشین دانست. این ابزار نوع جدیدی از ابزار طراحی است که یادگیری ماشین را با طراحی‌های هنرمندان حرفه‌ای تلفیق می‌کند تا به همه افراد کمک کند شکل موردنظر خود را در کمترین زمان رسم کنند. نیازی به دانلود کردن یا خرید هیچ نرم‌افزاری نیست. در همه جا در دسترس است. طراحی کردن روی گوشی یا رایانه دشوار و وقت‌گیر است. در آینده برای طراحی یک کارت تولد یا مهمانی می‌توان از این ابزار استفاده کرد.


در زمینه کاربردهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در هنر بیشتر بخوانید:
>>پروژه Sunroof شرکت Google مردم را به استفاده از صفحات خورشیدی تشویق می کند
>>معرفی ویژگی های جدید دستیار Google Home در کنفرانس Google I/O


منبع: digitalsynopsis

استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *