اسکلت بیرونی ۳۶۰-XFR برای کار بالای سر و روبه روی صورت

Skelex متخصص در تولید اسکلت های بیرونی صنعتی است. این اسکلت‌های بیرونی به صورت ویژه برای کار در بالای سر طراحی شده‌اند. در طولانی مدت استفاده از تجهیزات ایمنی در بالای سر می‌تواند سلامت کارگران را تضمین کند. ضمن اینکه بازده کاری را نیز افزایش خواهد داد. در ادامه این مقاله از مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی به معرفی ۳۶۰-XFR محصولی از این شرکت می‌پردازیم.

skelex 360-XFR

آشنایی با فناوری FlexFrame

اسکلت‌های بیرونی بالای سر Skelex با فناوری FlexFrame کار می‌کند. FlexFrame با شکل بدن کارگر انطباق می‌یابد. سپس حرکت‌های طبیعی شانه را حمایت کرده و وزن را به پایین تنه منتقل می‌کند. این بدنه انرژی را ذخیره کرده و با انتقال درست آن سلامت کاربر را تضمین می‌کند.

Skelex 360-XFR برای کار بالای سر

نتایج ساعت‌ها آزمایش تجربی( استفاده برای یک میلیون چرخه تکراری کار) تائید می‌کند که اسکلت بیرونی صنعتی Skelex 360-XFR با دامنه ۳۶۰ درجه به کاربر در انجام کارهایی ورای توانایی انسان کمک می‌کند. با فراهم کردن پشتیبانی درست از بدن، کاربران بخش صنعت به شکلی ایمن در عین انجام وظایف کاری از جراحات به دور خواهند بود.

skelex 360-XFR

Skelex 360-XFR یک اسکلت بیرونی منفعل

Skelex 360-XFR یک اسکلت بیرونی مکانیکی منفعل (بدون موتور) برای کار بالای سر است. کاهش فشار وارد بر شانه، پشت و کمر در یک اسلکت بیرونی سبک یک دستگاه اختصاصی ایجاد نموده است. به ادعای شرکت سازنده پوشیدن، حرکت با آن و استفاده از آن بسیار ساده است. همچنین ۳۶۰-XFR نخستین دستگاه در نوع خود می‌باشد که آزادی حرکت ۳۶۰ را داراست و زیر ۳ کیلوگرم وزن دارد.

پایداری و طراحی برای کار در طولانی مدت

از ویژگی‌های مواد به کار رفته در ساخت این وسیله ضد آب بودن، نسوز بودن و ضد الکتریسته بودن را می‌توان نام برد. بنابراین این دستگاه برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است. پوشش مناسب برای قسمت‌های پشت دستگاه از آن در محیط‌های کاری خشن محافظت می‌کند. این دستگاه با سایر تولیدات Skelex تطبیق می‌یابد.

skelex 360-XFR

اطلاعات تکمیلی  درمورد ۳۶۰-XFR

دستگاه ۳۶۰-XFR یک دستگاه پشتیبان برای کارهای سبک و پر تکرار است. تا وزن ۵ کیلوگرم را با این دستگاه می‌توان بلند کرد. به عبارت دیگر این اسکلت بیرونی برای بلند کردن اجسام سنگین طراحی نشده است. این وسیله برای انجام کارهای بالای سر یا روبه‌روی صورت مناسب است. سنباده‌زنی، جوشکاری، نقاشی، تعمیر و سرهم کردن اجزا با این دستگاه بسیار آسان‌تر انجام می‌شود.

skelex 360-XFR

کلیه قسمت‌های پارچه‌ای در این پوشیدنی را می‌توان برای شست‌و شو جدا کرد. دمای کاری -۲۰ درجه تا +۴۰ درجه سانتیگراد است. این اسکلت بیرونی را به سادگی می‌توان در چند شیفت کاری برای چند نفر استفاده کرد. به صورت ایده‌آل یک اسکلت بیرونی برای یک نفر تنظیم می‌شود.


بیشتر بخوانیم:
آزمایش اسکلت­های بیرونی توسط شرکت Heesen برای کارگران
معرفی اسکلت های بیرونی صنعتی شرکت ITURRI
۸ فیلم از اسکلت های بیرونی واقعی با ارزش های کیفی بالا


منبع: skelex

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *