معرفی اسکلت های بیرونی صنعتی شرکت ITURRI

بازار اروپا دربه کارگیری  اسکلت بیرونی پزشکی و غیر پزشکی بسیار فعال است. ITURRI، شرکت توزیع کننده اسکلت‌های بیرونی Laevo، SkelEx ،Noonee و Bioservo است. محصولات این شرکت برای کارگران و محیط کار طراحی می‌شوند. برای آشنایی با محصولات و فعالیت‌های این شرکت با مجله‌ی فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

exoITURRI

در سال ۲۰۱۸ ورکشاپی به میزبانی شرکت ITURRI در شهر سویل اسپانیا برگزار شد. در این کارگاه، فعالان صنعت وتولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان فناوری اسکلت بیرونی گردهم آمده بودند. هدف گردهمایی، نمایش نمونه‌های اولیه اسکلت بیرونی ITURRI بود. همچنین در این کارگاه ذینفعان صنعت اسکلت بیرونی به بحث درباره کاربرد اگزواسکلتون در حوزه ارگونومی صنعتی پرداختند.

معرفی شرکت ITURRI

شرکت ITURRI در سال ۱۹۴۷ تاسیس شد و تاکنون توسط دو نسل از خانواده Iturri اداره شده است. آن‌ها حضور فعالی در اروپا، آریکای جنوبی، آسیا و آفریقای شمالی دارند و هم‌اکنون در حال توسعه‌ی ارتباطات قوی‌تر در آمریکای شمالی هستند. ماموریت شرکت، محافظت از مردم و محیط اطراف آن‌ها با کمک راه‌حل‌های نوآورانه و پایدار عنوان شده است تا به جهانی ا‌من‌تر کمک کنند. محصولات این شرکت برای کارگران و محیط کار طراحی می‌شوند. در طراحی محصول به امنیت و سلامتی محیط نیز توجه شده است. این شرکت در حوزه‌های نظامی، صنعت، تجهیزات آتش‌نشانی، مراقبت‌های بهداشتی، ایمنی و بهداشت صنعتی و تجهیزات محافظت شخصی نیز فعال بوده است.

صنعت اسکلت بیرونی در اروپا و جهان همچنان از نقطه‌ی بهنیه خود فاصله دارد. هم‌اکنون شرکت ITURRI به سوی محصول پایدار و پوشیدنی ارگونومیک پیش می‌رود. فعالیت ITURRI در اسکلت بیرونی، با آشنایی شرکت Laevo آغاز شد. هدف همکاری این دو شرکت، ساخت یک محصول است تا برای چالش اختلالات اسکلتی-عضلانی و ارگونومیک و تکراری بودن یک فعالیت راه حل پیدا کنند. محصولات تاکنون شامل Skelex 360 و Skelex Neck Support و Skelex Neck Support , chairless chair است.

چالش ارگونومی محیط کار

ITURRI با تمرکز بر چگونگی حل مشکل ارگونومی در محیط کار تلاش می‌کند تنها بر ساخت اسکلت بیرونی سرمایه‌گذاری نکند بلکه به شنیدن نظرات مشتریان و ارزیابی راه‌حل‌های موجود نیز بپردازد. آن‌ها برنامه‌ای برای بررسی محیط کار و تجزیه و تحلیل کاربر، آموزش به کارگیری اسکلت بیرونی برای مصرف‌کننده و عیب‌یابی و تنظیم ترتیب داده‌اند. محصولات این شرکت هم‌اکنون در حوزه پزشکی، هوافضا، وزارت دفاع و توزیع و تولید کالا مورد توجه قرار گرفته است.


بیشتر بخوانیم:

>>۸ فیلم از اسکلت های بیرونی واقعی با ارزش های کیفی بالا
>>با برگزیدگان چالش نوآوری WearRAcon 20 آشنا شوید
>>بازار اسکلت های بیرونی نظامی در سال ۲۰۲۰


منبع: exoskeletonreport

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *