اسکلت بیرونی Innophys در نمایشگاه CES 2022

نمایشگاه CES 2022 در ابتدای سال میلادی جدید برگزار شده است. این نمایشگاه محل معرفی آخرین پیشرفت‌های فناوری و سامانه‌های علمی است. فعالان صنعت و گزارشگران با بازدید و تهیه خبر از این نمایشگاه، ضمن آگاهی یافتن و آگاهی بخشی از فناوری روز، برای تجارت، صنعت و حرفه خود برنامه‌ریزی می‌کنند. در صنعت اسکلت بیرونی حضور شرکت Innophys برای نخستین بار در یک نمایشگاه بسیار مهم است. Innophys اینک برای عرضه محصولات خود در آمریکای شمالی تلاش می‌کند. در ادامه این نوشتار از مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی اسکلت‌های بیرونی این شرکت را در نمایشگاه CES 2022 معرفی می‌کنیم.

innophys muscle suit

اسکلت بیرونی Muscle Suit ساخته Innophys در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته شد. اسکلت بیرونی MUSCLE SUIT Every با پشتیبانی کمر و میان‌تنه و MUSCLE SUIT GS-ARM برای پشتیبانی از بالاتنه هنگام کار و بالابردن دست طراحی شده‌اند.

شرکت Innophys آماده می‌شود تا محصولات خود را در آمریکای شمالی عرضه کند. نمایشگاه CES 2022 نخستین بار است که اسکلت‌های بیرونی این شرکت به نمایش درآمده‌اند. غرفه Innophys در عمارت شمالی Las Vegas Convention Center (LVCC) واقع شده است.

MUSCLE SUIT Every

اسکلت بیرونی میان‌تنه MUSCLE SUIT Every یک لباس کمکی است که بار روی میان‌تنه را هنگامی کم می‌کند که کاربر وضعیت نیمه نشسته، مشابه اسکوات، دارد. فرقی نمی‌کند که در حال بردن یک بار سنگین باشد یا بلند کردن آن.

نیروی کمکی این اسکلت بیرونی تا ۲۵.۵ کیلوگرم بار را پشتیبانی می‌کند؛ به طوری که بار۳.۸ کیلوگرم نمود می‌کند. این لباس بدون بهره‌گیری از نیروی الکتریکی کار می‌کند و در واقع یک سری عضله مصنوعی است که با هوای فشرده نیرویی کمکی لازم را فراهم می‌کند. بنابراین برای استفاده در صنعت ساخت و تولید، کشاورزی، پرستاری از بیماران، انبارداری و ساخت ساختمان‌ها مفید است.

تا انتهای آوریل سال ۲۰۲۱ بیش از ۲۰هزار واحد Muscle Suit فروخته شده بود.

MUSCLE SUIT GS-ARM

اسکلت بیرونی ویژه دست MUSCLE SUIT GS-ARM یک وسیله کمکی است که فشار روی بازو و شانه را هنگام کار بالای سر کم می‌کند. در واقع در کاری که شامل بلند کردن بازو برای زمان طولانی و به دفعات این وسیله وارد عمل می‌شود. نیروی کمکی آن بالا رفتن قسمت بالای بازو را ساده می‌سازد. به این شکل کاربر بدون احساس خستگی در بازو و دست به کار ادامه خواهد داد.

این اسکلت بیرونی منفعل ضدآب و گردغبار است و به نیروی الکتریکی نیاز ندارد. بنابراین در هر شرایط آب و هوایی، جغرافیایی و بدون محدودیت زمان قابل استفاده است. دامنه بالای حرکت این وسیله به کاربر اجازه حرکت آزادانه را هنگام استفاده از سایر ابزارها خواهد داد. این وسیله در کشاورزی، ساخت و ساز ساختمانی، برای بررسی و مدیریت انواع سامانه‌های در حال ساخت یا تعمیر و … به کار می‌رود.


اسکلت های بیرونی، حلقه های هوشمند و خودروهای پرنده در CES 2022
خلاقیت و نوآوری در ساخت تجهیزات توانبخشی


منبع: highwaystoday

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *