کار طولانی تر و سخت تر با اسکلت بیرونی صنعتی SuitX MAX

نوع جدیدی از اسکلت‌های بیرونی توان‌افزا برای استفاده در محیط های صنعتی و انجام کارهای خسته کننده و تکراری روزمره ساخته شده است. این اسکلت بیرونی مدولار از آسیب و جراحت ناشی از خستگی بیش از حد جلوگیری می‌کند و افراد به کمک آن پس از یک روز کاری، خسته و آسیب دیده به خانه باز نمی‌گردند.

امروزه همه فناوری‌های جدید روی انجام دقیق‌تر کارها و وظایف متمرکز شده‌اند نه انجام سخت‌تر آنها. اسکلت‌های مدولار جدید SuitX با نام MAX انجام طولانی‌تر کارها را بدون خطرات ناشی از خستگی بیش از حد امکان پذیر می‌کند.

این شرکت راه اندازی اسکلت بیرونی MAX را به صورت رسمی اعلام کرده است. اسکلت بیرونی MAX یک اسکلت بیرونی قابل انعطاف با طیف گسترده‌ای از وظایف و کاربردها است. جالبترین بخش این اسکلت بیرونی مدولار بودن آن است. سامانه اسکلت بیرونی MAX از سه ماژول backX، shoulderX و legX ساخته شده است. آنها را می‌توان با هم یا به طور مستقل استفاده کرد.

این سامانه در تلاش است تا فعالیت‌های تکراری روزانه را مورد حمایت قرار دهد اما شما را به مرد آهنی تبدیل نمی‌کند. دکتر همایون کازرونی مدیر عامل شرکت SuitX قصد داشته یک سامانه برای کمک به از بین بردن یا کاهش آسیب در محل کار ایجاد کند.

مهم نیست که یک جسم چقدر سنگین است. هنگامی که شما خسته هستید، خطر آسیب دیدن بالا می‌رود. پیچ خوردن پشت و کمر می‌تواند شما را برای چند روز و یا حتی در وضعیتی بدتر برای چند هفته خانه نشین کند.

کار طولانی تر و سخت تر با اسکلت بیرونی  SuitX MAX اسکلت بیرونی MAX

دکتر کازرونی می‌گوید: «ما فناوری‌هایی پاسخگو و مقرون به صرفه ایجاد کرده‌ایم که قدرت کارگران را هنگامی که توانایی کنترل عملیاتی را ندارند تقویت می‌کند. MAX برای حمایت از کارگرانی طراحی شده که در طول روز کارهای تکراری که اغلب موجب جراحت می‌‌شود را انجام می‌دهند. تنها بلند کردن ۷۵ پوند جسم نمی‌تواند موجب آسیب رساندن به شما شود بلکه بلند کردن مکرر ۲۰ پوند در طول روز نیز منجر به آسیب می‌شود.»

دکتر کازرونی امیدوار است فناوری اسکلت بیرونی شرکتش تبدیل به «استاندارد طلایی» در حذف خطر آسیب‌های شغلی و کمک به مردمی که هر روز کار طولانی و سختی را انجام می‌دهند، بشود.

حال اجازه دهید این اسکلت بیرونی را در عمل ببینیم. در نخستین ویدئو یک خانم جعبه‌ای پنجاه پوندی را با پوشیدن backX برای نخستین بار بلند می‌کند.

backX:

shoulderX:

legX:

چگونه این اسکلت بیرونی به خوبی کار می‌کند؟ نخستین ویدئو قابل توجه و تأثیر گذار است و تحقیقات گوناگون نتایج شرکت suitX را تصدیق می‌کنند. پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا در برکلی نشان دادند فعالیت عضلانی در عضلات پشت پایین تنه برای کاربران backX به طور متوسط ۶۰٪ افت دارد.

شما ممکن است متعجب شوید که وزن این اسکلت‌های بیرونی چقدر است. وزن  LegX  ۹٫۱ پوند است، اما شما آن را تحمل نمی‌کنید. وزن BackX بین ۴٫۵ تا ۷٫۱ پوند بسته به مدل آن است و shoulderX با هر دو بازوی متصل شده به آن ۱۲٫۴ پوند وزن دارد.

من عاشق این نوع فناوری هستم. آن‌ها ما را به مرد آهنی تبدیل نمی‌کنند بلکه در مورد استفاده از فناوری برای کمک به انجام کارهای روزمره است. من مطمئن هستم که روزی به مرد آهنین دست پیدا خواهیم کرد اما به کمک این اسکلت‌های بیرونی، بیشتر افراد زمانی که پس از کار روزمره به خانه می‌روند خستگی و جراحتی نخواهند داشت.

منبع: newsledge.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *