بازخورد مثبت کارگران بخش تولید شرکت خودروسازی جنرال موتورز به استفاده از اسکلت بیرونی

کارگران بخش تولید شرکت خودروسازی جنرال‌موتورز به ترکیب اسکلت‌های بیرونی توان‌افزا و تاسیسات تولید خودرو بازخورد مثبت نشان دادند. برخی از کارگران این شرکت در برنامه‌ای آزمایشی با هدف ارزیابی بهره‌برداری از اسکلت‌های بیرونی صنعتی در محیط کار شرکت کردند. کارگران به مدت ۴ تا ۱۸ ماه در محیط کار، اگزواسکلتون‌های توان‌افزا را پوشیدند. افراد شرکت‌کننده در این برنامه به افزایش کیفیت کار و بهبود وضعیت بدن و افزایش سطح انرژی اشاره کردند. با مجله‌ی فناوری‌های توان‌افزا و پوشینی همراه باشید.

اسکلت بیرونی SuitX MAX

متخصص فنی ارگونومی شرکت GM از رضایت کارگران بخش تولید خودرو درباره پوشیدن اسکلت‌های بیرونی توان‌افزا خبر داد. پیش از به کارگیری اسکلت بیرونی صنعتی، کارکنان پس از کار بسیار خسته می‌شدند و انرژی برای فعالیت‌های روزمره خود نداشتند. هم‌اکنون کارگران با کمک این فناوری، در طول روز انرژی خود را حفظ می‌کنند و پس از پایان کار نیزمی‌توانند به کارهای روزمره و کارهای خانه خود رسیدگی کنند.

کارگران بخش تولید شرکت جنرال‌موتورزاز فناوری شرکت SuitX بهره بردند. اسکلت بیرونی بالاتنه MAX ساخت شرکت SuitX امکانات بسیاری دارد. MAX از بخش‌های جداگانه شامل شانه، کمر و پاها تشکیل شده است. در این فناوری از کلاچ و فنربه طور موازی با مفاصل بدن استفاده شده است. این روش، قدرت اضافی را برای عضلات بدن انسان فراهم می‌کند. بنابراین، در وظایف بلند کردن اشیای سنگین به کمک کارگران می‌آید.

افزون براین، MAX فشار وارد بر بدن هنگام خم شدن را کاهش می‌دهد و در نتیجه فشار وارد بر ماهیچه‌ها و مفاصل در کار بیش از حد از بین می‌رود.

دستکش توان‌افزای Bioservo Ironhand

کارکنان بخش تولید همچنین کار با دستکش توان‌افزای Bioservo Ironhand را تجربه کردند. این دستکش قدرت دست را حدود ۱۵ تا ۲۰ پوند در زمان‌های طولانی و۵۰ پوند درزمان‌های کوتاه افزایش می‌دهد. ترکیب اسکلت بیرونی MAX و دستکش نیز امکان‌پذیراست. کارگران با پوشیدن هر دو فناوری پوشیدنی می‌توانند قدرت بدنی خود را افزایش و آسیب فیزیکی و خستگی را کاهش دهند.


بیشتر بخوانیم:

>>استفاده از درایورهای FAULHABER در دستکش ­های Ironhand برای کاهش کشیدگی عضلانی کارگران
>>اسکلت بیرونی چگونه به حرکت درمانی کمک میکند?
>>مشکلات سلامت کاربران صندلی چرخ دار


منبع: gmauthority

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *