با استفاده از پنجره های مجازی Panoramia، آسانسور خود را به نارنیا تبدیل کنید!

تصور کنید که در آسانسور ساختمان محل زندگی خود ایستاده‌اید. به جای این که در یک محفظه‌ی فلزی کسل کننده به طبقه‌ی مورد نظر خود بروید، می‌توانید از تماشای سرزمین عجایب در مقابل خود شگفت زده شوید. یک گروه طراحی داخلی با نام Panoramia با به کارگیری واقعیت مجازی، فناوری نوآورانه‌ای را توسعه داده‌اند که استفاده از آسانسور را برای کاربران لذت بخش می‌کند. برای آشنایی با این فناوری با مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی همراه باشید.

Panoramia یک شرکت طراحی فناوری داخلی است که با استفاده از تصویرسازی سه بعدی تجربه‌ی کاربران از سوار شدن در آسانسور را به یک سفر کوتاه شگفت انگیز تبدیل می‌کند. تصویرسازی‌های گروه واقعیت مجازی Panoramia با استفاده از یک یا تعداد بیشتری پرده (screen) که در پشت نمایشگر آسانسور نصب می‌شود، انجام می‌گیرد. در لحظاتی که آسانسور به سمت بالا یا پایین می‌رود، این تصویرسازی با حرکت تنظیم می‌شود. بنابراین ضمن حرکت شما این احساس را خواهید داشت که بر فراز کوهستان‌ها در حال حرکت هستید در حالی که پرندگان در اطرافتان پرواز می‌کنند و زمین‌های سرسبز زیر پای شماست.

Niklas Lundback، یکی از بنیان‌گذاران Panoramia می‌گوید «تصور کنید زمانی که به آسانسور وارد می‌شوید، شاهد یک چشم انداز سراسرنما (panoramic view) از دورنمای شهری باشید که در آن واقع هستید. یا چشم اندازی از ماه را تماشا کنید و یا یک نمای تصویری انتزاعی از نام تجاری شرکت خود را داشته باشید. Panoramia چنین پنجره‌ای خواهد بود. هدف ما تبدیل تجربه‌ی سوار شدن کاربران آسانسور به یک سفر کوتاه است.»

این محصول در هر آسانسوری قابل نصب است و شرکت تولید کننده قصد دارد آن را به زودی در بازار جهانی عرضه کند.

با استفاده از پنجره های مجازی Panoramia، آسانسور خود را به نارنیا تبدیل کنید! با استفاده از پنجره های مجازی Panoramia، آسانسور خود را به نارنیا تبدیل کنید!


بیشتر بخوانید:

>>با فناوری واقعیت مجازی، عضوی از اردوگاه پناهندگان سوری شوید

>>سفر با دوچرخه به سراسر جهان در دنیای واقعیت مجازی


منبع: yankodesign

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک منبع و نام مجله‌ی «فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی» مجاز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *