با Knops تنها صداهایی که میخواهید را میشنوید

چه می‌شود اگر بتوان صدای زندگی خود را تنظیم کرد و صداها را در هر زمان و در هر نقطه کم یا زیاد کرد؟ دیگر نیازی نیست از گریه نوزادان فرار کنیم. در کنسرت‌ها نگران گوش‌های خود باشیم. یا صدای بلند همسایه‌ها دیگر شما را اذیت نخواهد کرد و تنها صدایی که دوست دارید را می‌شنوید. برای آشنایی با Knops با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

ما درمورد Knops صحبت می‌کنیم. Knops یک دکمه برای تنظیم صدایی است که به گوش می‌رسد. این راهکار شنوایی صوتی به شما کمک می‌کند صداهایی که از اطراف می‌شنوید را به طور کامل کنترل کنید، هر روز و در تمام طول روز.

Knops چگونه کار می‌کند؟

Knops در واقع یک رفو ساده است. هر جفت از Knops دارای چهار مرحله است. Knops را روی گام یک تنظیم کنید. در این مرحله شما آنچه را می‌توان بدون این دکمه‌ها شنید را می‌شنوید. عملکرد این دستگاه زمانی است که وارد سه مرحله دیگر می‌شود. در مرحله ۲ سر و صدای یک شهر پر جنب و جوش فیلتر می‌شود. در مرحله ۳ صدای یک محیط موسیقی زنده تنظیم می‌شود و در مرحله ۴ یک محیط ایده آل و کاملاً ساکت برای کار ایجاد می‌شود. چهار حالت مختلف برای وضعیت‌های صوتی گوناگون.

با Knops تنها صداهایی که میخواهید را میشنویداما چه می‌شود اگر من بخواهم از شهر شلوغ به یک کنسرت زنده بروم و پس از بازگشت به خانه، نیاز به سکوت کامل داشته باشم؟ بدون هیچ نگرانی تنها از مراحل مختلف Knops استفاده کنید و بین مراحل گوناگون سوییچ کنید. و اگر دوست داشتید، فوراً می‌توانید آن را درآورده و با افراد صحبت کنید. همچنین می‌توانید خطر از دست دادن هدفون ارزشمند خود را کاهش دهید. Knops به گونه‌ای طراحی شده که در موقعیت‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد و نیازی نیست که نگران افتادن آن باشید.

بهبود سبک خود

امن، حساس، نوآورانه. Knops احتمالاً زیباترین چیزی که تاکنون ساخته شده نیست. در طول توسعه Knops، سازندگان متوجه فقدان زیبایی آن شدند. این محصول را می‌توان در طول زندگی روزمره همراه کاربر دید، پس باید استایل شخصی فرد را بهبود بخشد.

به همین دلیل طراحی Knops بر مبنای یک دکمه صدا کلاسیک و دوار است و شکل قسمت داخلی آن شبیه یک مخروط گرامافون. این طراحی با مواد با کیفیت بالا در ترکیب با گزینه رنگ‌های متعدد موجب می‌شود، Knops یک آیتم و لوازم جانبی متناسب با سبک شخصی هر فرد باشد. Knops در رنگ‌ها و تیپ‌های مختلف در دسترس خواهد بود. یکی که منطبق بر سبک شخصی شما است را انتخاب کنید.

با Knops تنها صداهایی که میخواهید را میشنوید

از گوش‌های خود محافظت کنید

افزون بر این که Knops از گوش‌های شما در برابر صداهای مضر محافظت می‌کند، به سادگی با کاهش سطح صدا، می‌توانید از کیفیت مناسب صداها بدون خطر شنوایی لذت ببرید.

Knops دقیقاً چگونه کار می‌کند؟

در ابتدا در ساخت Knops از هیچ لوازم الکترونیکی، هیچ برنامه کاربردی و هیچ باتری استفاده نشده است. صدای واقعی با استفاده از فیزیک خوب آن فیلتر می‌شود. Knops با کمک شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای و نمونه‌های اولیه در دنیای واقعی، در آزمایشگاه آکوستیک آزمایش شده است. زمان بسیاری صرف تنظیم صدای آن شده است بنابراین می‌تواند بهترین کیفیت صدا در هر سطحی را فراهم کند و با پاسخ طبیعی کانال گوش کار می‌کند. سازندگان حتی موفق به ایجاد یک کاهش یکسان در تمام فرکانس‌ها شده‌اند و یک منحنی پاسخ بسیار مسطح ایجادکرده‌اند.

با Knops تنها صداهایی که میخواهید را میشنوید

این به این معنی است که صدا از طریق تمام چهار مرحله با کمترین اعوجاج منتقل می‌شود. در واقع آنها در حال تقلید از رزونانس طبیعی گوش انسان هستند.

ساخت Knops چگونه آغاز شد؟

در سال ۲۰۱۵ یک گروه از دوستان خلاق گرد هم آمدند تا یک راهکار شنوایی را کشف کنند. آنها به صورت جمعی به این نتیجه رسیدند که دستگاه‌های شنوایی محافظ و الکترونیکی راهکاری به اندازه کافی خوب برای گوش فراهم نمی‌کند. و دستگاه‌های موجود بسیار زشت هستند.

آنها کشف کردند که هدفون‌ها و گوشگیرها صدا را در همه زمان‌ها کم می‌کنند و بیشتر اوقات کیفیت آنها بدتر از شنوایی طبیعی خود ما است. که این خوب نیست. برای وضعیتی که در آن سطح صدا پایین‌تر است و یا شما نیاز به برقراری ارتباط با دوستان خود دارید، دائما باید آنها را درآورده و دوباره روی گوش قرار بدهید. وسایل الکترونیکی شنوایی راهکار بهتری را فراهم می‌کنند، با این حال آنها حفاظتی ارائه نمی‌دهند. همچنین، به این دلیل که صدا وارد وسیله الکترونیکی و از آن خارج می‌شود نمی‌توانیم صدای واقعی را بشنویم. صدا تغییر پیدا کرده و اندکی تأخیر وجود دارد. همچنین به دلیل تمام مسائل الکترونیکی آنها بسیار گران هستند. و اگر چه این محصولات زیبایی شناسی بهتری نسبت به توپی‌های گوش ارائه می‌دهند باز هم به اندازه کافی خوب به نظر نمی‌رسند.

ما به طور مداوم با سر و صدا احاطه شده‌ایم و دائما پریشان هستیم. با Knops شما می‌توانید میزان صدای دریافتی را کنترل کنید و اگر بخواهید می‌توانید سر و صدا را به طور کامل حذف کنید.

Knops چگونه توسعه پیدا کرد؟

پس از پژوهش‌های بسیار با تمرکز بر تجربه کاربر، مفهوم Knops ایجاد شد. یک دکمه تنظیم صدا که با هر موقعیتی سازگار است، از گوش در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند، سر و صدا را به میل کاربر تنظیم می‌کند و همچنین فوق العاده خوب به نظر می‌رسد. در طراحی این وسیله، نمونه‌های اولیه ایجاد شده به طور مکرر و به طور مستقیم توسط کاربران واقعی در زندگی واقعی مورد آزمایش و بازخورد آنها مورد استفاده قرار گرفته است. به این ترتیب کاربر از همان ابتدا در طراحی دخیل بوده است. طراحی Knops به گونه‌ای است که می‌توانید در تمام طول روز با بیشترین راحتی آن را بپوشید.

با Knops تنها صداهایی که میخواهید را میشنوید

خطرات و چالش‌ها

در حال حاضر بسیاری از طراحی‌ها و مهندسی‌ها برای Knops کامل شده است و نمونه‌های اولیه به طور کامل توسط شرکای نزدیک، دوستان، همکاران و تعداد زیادی از آزمایش‌کنندگان مستقل آزمایش شده است.

حتی اگر نمونه‌های اولیه به طور گسترده آزمایش شده باشد، Knops یک محصول کاملاً جدید است و برای هر محصولی که برای نخستین بار تولید شود ممکن است اشکالات پیش بینی نشده، چالش‌ها و تأخیرهایی رخ دهد. سطح دسیبل نشان دهنده نتایج خوبی است که با آزمون آکوستیک از نمونه‌های اولیه دریافت شده است. با این حال سطح دسیبل محصول نهایی ممکن است کمی با این نتایج متفاوت باشد. تأمین کنندگان شناسایی شده‌اند و گروه در حال حاضر شروع به برنامه‌ریزی جدول زمانی تولید کرده است. افزون بر این، توانایی ما با Thunderplugs برای ارائه محصول به صدها هزار نفر با کیفیت عالی در زمانبندی‌های کوتاه ثابت شده است.


بیشتر بخوانید:

>>هدفونهای کوچکی که برای شنیدن به شما حق انتخاب می دهند

>>هدفون EEG کاراتر از هدست‌های متداول امواج مغزی را ثبت می‌کند


منبع: indiegogo

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *