بلندگوی شناور و قابل حمل شرکت LG

بلندگوی جدید شرکت ال جی واقعاً پرواز می‌کند! این بلندگو روی پایه استوانه‌ای خود معلق می‌ماند. هنگامی که شارژ باتری این بلندگو کم شد به آرامی روی پایه خود فرود می‌آید و شارژ می‌شود سپس دوباره به پرواز در می‌آید.

بلندگو شناور شرکت LG

ظاهراً شرکت LG محصول جدیدی برای ارائه در نمایشگاه امسال CES ندارد. این شرکت تعدادی از گوشی‌های هوشمند و صفحه نمایش‌های خود را در این نمایشگاه عرضه کرد. شاید شرکت ال جی تلاش کافی برای ارائه یک محصول جدید نداشته است و یا اینکه قصد دارد گوشی برجسته خود را در کنگره جهانی موبایل عرضه کند. چیزی که ما می‌توانیم با اطمینان در مورد آن سخن بگوییم بلندگوی معلقی است که این شرکت طراحی کرده است.

PJ9 نخستین بلندگوی بلوتوثی نیست که در حالت معلق موزیک پخش می‌کند. بلندگوهای معلق دیگری شبیه توپ فوتبال و ابر نیز ساخته شده‌اند. ال جی یکی از جدیدترین شرکت‌هایی است که پا به این عرصه گذاشته است و بلندگوی بلوتوث و معلق خود را در نمایشگاه CES عرضه کرد. بلندگوی ال جی بیشتر شبیه به نوعی دستگاه است که ممکن است آن را در بیمارستان پیدا کنید؛ این بلندگو دارای رنگ سفید، یک پایه استوانه‌ای شکل و یک سری گزینه‌های کنترل بر روی بلندگو است. شناور بودن با کمک نیروی الکترومغناطیسی فراهم می‌شود و صدای ۳۶۰ درجه ناشی از طراحی الهام گرفته از پره‌های توربین است.

بلندگو شرکت ال جی در برابر آب مقاوم و دارای کد حفاظتی IPX7 است. همچنین باتری آن ۱۰ ساعت پخش موزیک را پشتیبانی می‌کند. شاید بهترین ویژگی این بلندگو این باشد که هنگامی شارژ آن کم می‌شود بلندگو به آرامی بر روی پایه استوانه‌ای شکل خود فرود می‌آید و خود باتری را شارژ می‌کند. بلندگو می‌تواند هنگام شارژ نیز موزیک را پخش کند اما در این حالت بهترین عملکرد خود را ندارد.

پایه اصلی بلندگو به عنوان یک ساب ووفر نیز عمل می‌کند. ساب‌ ووفر یا Subwoofer در سیستم صوتی، بلندگوهایی برای ایجاد صدای بم یا به عبارتی صدایی با فرکانس پایین است. شرکت ال جی هنوز قیمت و یا اطلاعاتی درباره زمان عرضه بلندگوی قابل حمل و معلق خود ارائه نداده است.

منبع: the verge و techcrunch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *