تامین هزینه های اسکلت بیرونی ReWalk 6 توسط شرکت های بیمه در آلمان

اسکلت‌های بیرونی در توانبخشی و یا به صورت روزانه برای بیماران آسیب نخاعی به کار می‌رود و اثرات مفید بسیاری در سلامتی این بیماران دارند. با این وجود هزینه‌های بالای این تجهیزات مانعی برای بیماران است. اینک شرکت‌های بیمه در آلمان برای رفع این مانع با شرکت ReWalk Robotics همکاری می‌کنند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اگزواسکلتون ReWalk Robotics با نام  ReWalk 6.0

پوشش بیمه در آلمان

بسیاری از شرکت‌های اسلکت بیرونی برای تامین هزینه‌ها با شرکت‌های بیمه رای‌زنی می‌کنند. با این وجود پوشش بیمه برای اسکلت‌های بیرونی به صورت موردی بررسی می‌شود.

ReWalk Robotics تولید کننده اسکلت‌های بیرونی پایین تنه است. این شرکت به تازگی با پوشش دهندگان بیمه در آلمان برای پشتیبانی از سامانه ReWalk 6.0 به نتایج مثبتی دست یافته است. افراد آسیب نخاعی در آلمان با این موفقیت برای تهیه اسکلت بیرونی مشکلات کم‌تری خواهند داشت.

شرکت بیمه کلیه هزینه‌های بیمه شوندگان را برای استفاده از اسکلت بیرونی پوشش خواهد داد. این هزینه‌ها شامل هزینه‌های نخست توانبخشی برای آموزش استفاده از اسکلت بیرونی در محل مشخص شده برای توانیخشی، و پس از آن هزینه‌های اجاره اسکلت بیرونی برای استفاده خانگی نیز هست.

به گفته ReWalk Robotics این موافقت‌نامه نخستین قرار داد از تعدادی قرار داد پیش رو است که در برنامه شرکت‌های بیمه آلمانی قرار خواهد گرفت. پس از آموزش‌های نخستین و در صورت موفقیت در این مرحله فرد بیمار برای استفاده از ReWalk 6.0 در منزل تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت. تا کنون سه نفر به موجب این قرار داد اسکلت بیرونی ReWalk 6.0 را تهیه کرده‌اند. اینک اسکلت بیرونی ReWalk 6.0 در فهرست سامانه‌های اساسی و معمول تحت پوشش بیمه در آلمان قرار داد.

پوشش بیمه اسکلت بیرونی در ایالات متحده آمریکا

در دسامبر ۲۰۱۵ ایالات متحده هزینه‌های اسکلت بیرونی ReWalk را برای سربازان بازنشسته و دارای آسیب پایین تنه تامین می‌کند. در سال جاری سهام ReWalk تا ارزش ۷ میلیون دلار به صورت عام عرضه شد. این مبلغ صرف هزینه‌های بازاریابی، فروش و بازپرداخت کلیه هزینه‌های صرف شده در ساخت و توسعه اسکلت بیرونی ReWalk خواهد شد.

افزون بر ReWalk 6.0 این شرکت یک اسکلت بیرونی نرم با نام ReStore نیز ساخته است. ReStore برای توابخشی بیماران پس از سکته به کار می‌رود. در سال ۲۰۱۹ اسکلت بیرونی ReStore تائیدیه FDA و اجازه فروش در اروپا را بدست آورد. دفتر این شرکت در آلمان در برلین واقع شده است.


بیشتر بخوانیم:
تشخیص شیوع بیماری آنفولانزا با اطلاعات کاربران Fitbit
چگونه پوشیدنی ها همه ی قسمت های بدن را تحت نظر می گیرند؟


منبع: robotics business review

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *