توانبخشی با دستگاه های Tyromotion

Tyromotion GmbH یکی از تولید‌کنندگان جهانی دستگاه‌های توانبخشی است. این شرکت بر طراحی و ساخت دستگاه‌هایی تمرکز دارد که کلیه مراحل درمان را پوشش می‌دهند. در ادامه به معرفی روش‌های این شرکت برای توانبخشی و دستگاه‌های آن می‌پردازیم. با مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی همراه باشید.

توانبخشی با دستگاه های Tyromotion

ایده کلی در مورد توانبخشی

در بریتانیا بیماران مغز و اعصاب به صورت عمومی تا زمانیکه در بیمارستان بستری هستند روزانه ۴۵ الی ۶۰ دقیقه در جلسات توانبخشی شرکت می‌کنند. در خارج از بیمارستان جلسات توانبخشی یک ساعت در هفته یا دو هفته یکبار است. این جلسات برای مدت طولانی تداوم ندارم. جامعه بین‌المللی متخصصان توانبخشی بر این باور است که این میزان تمرین برای بهینه سازی درمان و رسیدن بیمار به حداکثر توان خود کافی نیست.

Tyrotherapy روشی است که بیمار را در مرکز توانبخشی قرار می‌دهد. با این روش کوچک‌ترین میزان پیشرفت نیز برای بیمار آشکار می‌شود. بنابراین بیمار با انگیزه به کار ادامه می‌دهد. بازی‌های توانبخشی تمرکز بیمار ار از محدودیت‌های خود دور می‌کند. با توجه به اینکه بیماران گاها در جلسات توانبخشی پیشرفت اندکی دارند و ناامید می‌شوند، انگیزه بخشی با این روش بسیار اهمیت دارد.

Tyrotherapy کاربردهای زیادی در توانبخشی دارد. دستگاه‌های مجهز به حسگر که از ربات کمک می‌گیرد برای متخصص توانبخشی یا کاردرمانی و حتی دستیاران آن‌ها قابل استفاده است. این دستگاه‌ها زمان زیادی برای نصب نیاز ندارد. در عین حال به سادگی مقدار زمان توانبخشی بیمار را افزایش می‌دهد. انسان و درمانگران در طی جلسات توانبخشی خسته می‌شوند. اما با این دستگاه‌ها می‌توان بدون کاهش شدت و میزان، جلسه را ادامه داد. اما معنای این جمله جایگزین شدن انسان متخصص با ماشین نیست. توانبخشی با دستگاه از درمانگر پشتیبانی می‌کند. هدف کار با بیمار به شکل کاملا پربازده است.

راه حل Tyromotion برای کلیه فارهای توانبخشی:  Tyrosolution

Tyrosolution تعدادی دستگاه برای کلیه فازهای توانبخشی را شامل می‌شود. این دستگاه‌های ماژولار به همراه نرم افزار tyroS و Tyroserver با بازهایی خاص برای انگیزه بخشیدن به بیمار طراحی شده است. کلیه این دستگاه‌ها را می‌توان شخصی سازی کرد. افزون بر این ابتکار عمل همچنان با پزشک متخصص خواهد بود. وی می‌تواند بسته به نیازهای بیمار فرآیند توانبخشی را پیش ببرد. در طراحی این دستگاه‌ها راحتی کاربر اهمیت زیادی داشته است. بنابراین TyroSolution دستگاهی همه کاره و کامل برای درمان بالاتنه است.

درمان با TyroSolution به چه افرادی توصیه می‌شود؟

Tyrotherapy برای کلیه بیماران در هر سنی مناسب است. همچنین طیف وسیعی از بیماران سکته مغزی و دارای جراحت ستون فقرات، بیماران دارای آسیب‌های مغزی، فلج مغزی، ام اس و سایر بیماران مغز و اعصاب می‌توانند از این روش بهره ببرند. نرخ بالایی نیز برای درمان بیماران PolyTrauma گزارش شده است.

Tyrotherapy برای بیماران با درجه آسیب اندک، متوسط یا شدید در طی توانبخشی در فاز مفصل، معمولی و یا فاز تکرارشونده موثر است. این دستگاه‌ها قدرت، تحرک، و بازدهی شناختی را هدف قرار می‌دهند. به این صورت توانایی‌ها و استعداد‌های فرد افزایش می‌یابد.

دستگاه‌های Tyromotion برای توانبخشی بالاتنه

AMADEO دستگاهی برای توانبخشی دست، شصت و انگشتان

DIEGO توانبخشی شانه و بازو با کمک دستگاه

PABLO دستگاه‌های دارای حسگرهای متعدد

TYMO برد توانبخشی برای آموزش‌های زندگی روزانه روی یک سطح بازخورد کننده

 دستگاه‌های Ryromotion برای توانبخشی پایین تنه

PABLO دستگاه‌های دارای حسگرهای متعدد

TYMO برد توانبخشی

OMEGO تمرین گام برداشتن

LEXO آموزش اندام‌های درگیر در گام برداشتن


بیشتر بخوانیم:
اقدام زود هنگام، بهترین گزینه برای بهبودی سکته مغزی است
دستکش های رباتیک NeoMano و بازیابی حرکت دست


منبع: ectron.co.uk

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *