حسگرهای BioButton برای نظارت بر بیمار در منزل و بازگشت ایمن به محیط کار

دستگاه BioButton، امکان نظارت بر علائم حیاتی بیماران مبتلا به کرونا که در خانه هستند و بازگشت ایمن افراد شاغل به محیط کار را فراهم می‌کند. این چسب کوچک برای سه ماه متوالی نظارت بر بیمار کافی است. برای آشنایی با این حسگر و شرکت سازنده مطالعه ادامه این مقاله از مجله فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حسگر BioButton برای پیگیری بیماران در منزل

حسگری به صورت یک چسب کوچک از شرکت BioIntelliSense

شرکت BioIntelliSense واقع در silicon valley از ساخت دستگاهی به نام BioButton خبر داد. این دستگاه جزو محصولات پزشکی این شرکت است که از بستر Data-as-a-Service استفاده می‌کند.

BioButton یک دستگاه پزشکی یک بار مصرف است که اندازه ای برابر با یک سکه دارد. این دستگاه دمای بدن و سایر علائم حیاتی بیماران در خانه، افراد پرخطر و متخصصان پزشکی را برای ۹۰ روز متوالی اندازه‌گیری می‌کند و در این صورت کاربران شاغل بازگشتی ایمن را به محیط کار خود خواهند داشت.

این دستگاه پزشکی امکان جمع‌آوری داده از راه دور و پیگیری مستمر و چند پارامتری دما، نرخ عرق کردن بدن، ضربان قلب در حالت استراحت، موقعیت بدن، خواب، میزان فعالیت بدن را برای ۹۰ روز متوالی را با استفاده از یک بر چسب یکبار مصرف فراهم می‌کند.

به گفته مدیر عامل BioIntelliSense استفاده از این دستگاه به همراه اپلیکیشن تلفن همراه مکمل آن و سامانه ارزیابی درمان همراه آن پیشرفت مهمی بوده است. در زمینه پیگیری مستمر درمان به شکلی آسان، و مقرون به صرفه این پیشرفت بسیار حائز اهمیت است. BioButton تعدادی از کاربردهای کلینیکی-درمانی برای پیگیری از راه دور و اطمینان از بازگشت بیمار به محیط کار را پشتیبانی می‌کند.

بستر BioIntelliSense Daas برای طیف وسیعی از موردهای مبتلا به کووید۱۹ به کار گرفته شده است. در این موارد پیگیری وضعیت بیمار برای بازگشت به محیط کار یا تحصیل، مکان‌های شلوغ، مکان‌هایی با احتمال بالای انتقال بیماری، پیگیری وضعیت بیمار در بیمارستان و پیگیری سلامت کادر درمان مهم بوده است.

از محصولات شرکت BioIntelliSense به نام BioSticker
از محصولات شرکت BioIntelliSense به نام BioSticker

درباره شرکت BioIntelliSense

BioIntelliSense در عصر پیگیری مستمر سلامت و سلامت هوشمند در نظارت از راه دور سعی در ایفای نقش خود دارد. این شرکت راه حل‌های درمانی و کلینیکی داده‌ی اختصاصی خود را ارائه می‌دهد. این فناوری‌ها امکان تشخیص سریع الگوهای مضر در سلامت را از طریق حسگرهای زیستی اختصاصی و تحلیل‌های پیشرفته فراهم می‌کند.

هزینه این خدمات کسری از هزینه‌های خدمات پیگیری از راه دور کلاسیک است. بستر خدمات پزشکی داده به صورت متناوت چندین علائم حیاتی، مشخصه فیزیولوژیکی و علائم بیماری را ثبت می‌کند. دستگاه‌های BioSticker™ و BioButton™ با کسب اجازه از FDA ردیابی و تشخیص را سهولت می‌بخشد. از طریق تحلیل‌های بستر پیشرفته این شرکت، درمانگران به اطلاعات بیمار با دقت بالا دسترسی دارند. نتایج بررسی درمانگران به کمک همین بستر برای بیماران در منزل دردسترس است.


بیشتر بخوانیم:
حسگر های الکترونیکی پارچه ای و کاربرد آن در لباس های رباتیک نرم
خالکوبی به عنوان حسگری پوشیدنی
دستگاه SafeDistance، راه حلی برای بازگشت به حالت عادی


منبع: wearable-technologies

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *