سرمایه گذاری Boost VC روی اسکلت های بیرونی Roam Robotics

ناحیه‌ی خلیج سانفرانسیکو به علت سرمایه‌گذاری‌های کلان در فناوری مشهور است. بیشتر این سرمایه اما روی فعالیت‌های اینترنتی متمرکز است و بخش اسکلت بیرونی نتوانسته مشکلات مالی خود را حل کند. Adam Draper مدیر عامل شرکت Boost VC است که بر سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های آینده تمرکز دارد. وی پس از آشنایی با عملکرد اسکلت بیرونی Roam Robotics تصمیم به سرمایه‌گذاری در این بخش گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Boost VC و سرمایه‌گذاری آن روی اسکلت‌های بیرونی با این مقاله از مجله‌ی فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

سرمایه گذاری Boost VC روی اسکلت های بیرونی

شکل گیری ایده ی سرمایه گذاری روی اسکلت های بیرونی

آشنایی Adam Draper با فناوری اسکلت‌های بیرونی به سرمایه‌گذاری شرکت وی روی بیش از ۲۵۰ فناوری در سراسر جهان بازمی گردد. در سال ۲۰۱۲ وی از نخستین سرمایه‌گذاران رمز ارز بود. در سال ۲۰۱۴ شرکت او روی فناوری‌های واقعیت ‌مجازی سرمایه‌گذاری می‌کرد. به عقیده‌ی وی داشتن یک رایانه روی چشم، مانند یک رایانه‌ی کوچک در جیب،‌ جذاب بود.

پس از آن سرمایه‌گذاری در بخش هوا و فضا نظر شرکت را جلب کرد. اما در حال حاضر اطلاعات ما ازبرخی اجرام فضایی بیش از زمین است. به عنوان نمونه نقشه های سطح ماه جزئیات بسیار بیشتری از کف اقیانوس‌های زمین دارند. همین امر انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های دریا و اکتشافات اقیانوس شد.

پس از سرمایه‌گذاری روی بخش‌های مختلف توجه شرکت او به بهبود بدن انسان و فناوری‌های مرتبط با آن جلب شد. هدف وی طراحی یک لباس پوشیدنی قوی است که سرعت و قدرت کاربر را بهبود بخشد، و در عین حال کاربری تجاری کافی نیز داشته باشد. به همین دلیل وی روی شرکت Roam Robotics سرمایه‌گذاری کرده است.

شرکت Roam Robotics

شرکت Roam Robotics توسط Tim Swift اداره می‌شود. وی فارغ‌التحصیل UC Berkeley و یکی از کارمندان سابق Ekso Bionics است. این شرکت بر ساخت اسکلت‌های بیرونی ارزان و کارآمد تمرکز دارد. در حال حاضر این شرکت با اسکلت بیرونی ویژه‌ی اسکی‌بازان با نام Elevate Ski XO شناخته می‌شود. اکنون این اسکلت بیرونی در مرحله‌ی آزمایش است. آزمایش‌ها در منطقه‌ی Squaw Valley انجام می‌شود که محل المپیک ۱۹۶۰ و یک زمین اسکی حرفه‌ای است. این شرکت سال گذشته یک قرار داد مهم جذب سرمایه را با شرکت Yamaha Motor Co به انجام رسانید که ۱۲ میلیون دلار ارزش داشت.

شرکت Boost VC و مدیر آن از معدود شرکت‌های خطرپذیر برای سرمایه‌گذاری روی اسکلت‌های بیرونی هستند. ظاهرا Roam Robotics توانسته است با ارائه ی چشم‌انداز مناسبی برای اسکلت‌های بیرونی در ترکیب آن با نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای نظر این سرمایه‌گذار را به خود جلب کرده است.


در زمینه‌ی اسکلت‌های بیرونی:

راهنمای صنعت اسکلت بیرونی برای تازه‌ کاران

توانایی حمل تجهیزات نظامی سنگین با اسکلت بیرونی نظامی روسیه

تلاش برای افزایش بهره‌ وری و ایمنی کارگران با اسکلت های بیرونی رباتیک


منبع: exoskeletonreport

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *