اسکلت بیرونی برای همه : اسکلت بیرونی غیرفعال HeroWear Apex

زنان و مردان شاغل در سراسر دنیا بار اقتصاد جهانی را بر دوش می‌کشند. نیروی کار سزاوار امکاناتی هستند که کمک کند از عهده‌ی کارهای سنگین بر بیایند. تجهیزاتی که قدرت آن‌ها را برای کار و زندگی حفظ کند. با فناوری پوشیدنی Apex شرکت HeroWear بار سنگین از دوش نیروی کار زن و مرد برداشته می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم اسکلت بیرونی Apex توجه به طراحی مناسب اگزواسکلتون برای هر دو گروه زنان و مردان است. Apex یک اسکلت بیرونی کمکی است که هنگام بلند کردن اشیای سنگین به عضلات کمر کمک می‌کند. برای آشنایی با این اگزواسکلتون با مجله‌ی فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

شرکت HeroWear از یک گروه کوچک در دانشگاه وندربیلت (Vanderbilt University) شروع شد. هدف این گروه کمک به مردم با کمک فناوری بود. این شرکت به طراحی و توسعه‌ی فناوری‌های پوشیدنی کمکی مشغول است.

معرفی فناوری پوشیدنی Apex

این اسکلت بیرونی پارچه‌ای فشار بر کمر را کاهش می‌دهد. جنس پارچه‌ای آن، انعطاف و محدوده‌ی حرکتی کاربر را افزایش می‌دهد. کاربر در همه زمان‌ها، موقع کار و سوار شدن لیفتراک، پیمودن مسیر طولانی و حتی در زمان استراحت بدون مزاحمت و احساس خستگی، می‌تواند این فناوری پوشیدنی را بر تن داشته باشد. فناوری پوشیدنی Apex دارای وزنی سبک، راحت و موثر است. کاربر با پوشیدن آن به راحتی حرکت می‌کند. با افزایش قدرت کاربر، سلامتی وی را حفظ می‌کند. به زبان ساده، هر زمان که کاربر نیاز داشته باشد، Apex به او کمک می‌کند و هر زمان که نیاز نباشد، کاربر می‌تواند مستقل از اسکلت بیرونی فعالیت کند.

از ویژگی‌های آن، ماژولار بودن قطعات است. بنابراین، اندازه آن برای هر فردی چه زن و چه مرد قابل تنظیم است. برنامه‌ی HeroCare 360 نیز پشتیبانی بی‌نظیری از مونتاژ تا آموزش و نگهداری را فراهم می‌کند.

نخستین اسکلت بیرونی مناسب زنان

زنان نیمی از نیروی کار را در صنعت بر عهده دارند. به همین دلیل شرکت HeroWear از همان ابتدا طراحی فناوری خود را بر همین اساس اجرا کرد. این فناوری برای همه‌ی اندازه‌های کوچک و بزرگ و کوتاه و بلند قابل تنظیم است. در واقع ۵۰ ترکیب مختلف از Apex به بازار خواهد آمد.

کاهش خستگی و فشار بر کمر

برای کاهش فشار بر کمر و خستگی طراحی شده است. حدود ۲۲٫۵ کیلوگرم از فشار بر کمر را با هر بار بلند کردن اشیا، کاهش می‌دهد. بهره‌وری و سلامت نیروی کار را بهبود می‌دهد.

سبک وزن و منعطف

از مواد سبک ساخته شده است. به راحتی اندازه بدن کاربر می‌شود. وزن آن تنها ۱٫۵ کیلوگرم است. بافت پارچه‌ای و منعطف آن، آزادی حرکتی کاربر را افزایش می‌دهد.

پوشیدن راحت

کاربر می‌تواند به راحتی آن را تن کند و بیرون آورد. دارای دو مد کاری است. این بدین معنی است در صورت نیاز مد کمکی فعال میشود و در زمان‌هایی که کاربر نخواهد، این مد را غیر فعال می‌کند.

طراحی و توسعه Apex

محصول شرکت HeroWear، یک اسکلت بیرونی غیرفعال است که نیازی به باتری و موتور ندارد. در نتیجه راحتی بیشتر و پیچیدگی کمتری دارد. برای صنایع مختلف از جمله کارخانه‌ها و انبارها و حوزه پزشکی و نظامی کاربرد دارد. با لمس‌کردن یک کلید، مد کمکی آن روشن و خاموش می‌شود.

اسکلت بیرونی غیرفعال HeroWear Apex

بیشتر بخوانیم:

>>آغاز عصر جدید طراحی اسکلت های بیرونی ویژه زنان
>>معرفی اسکلت بیرونی Apex در WearRAcon 20
>>درمان افتادگی پا و بهبود راه رفتن بازماندگان سکته مغزی با اسکلت بیرونی


منبع:herowearexo

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *