نشست تبادل فنی اسکلت بیرونی

ماه ژانویه ۲۰۱۷ نشستی با هدف پر کردن شکاف‌های موجود در استانداردهای صنعت اسکلت بیرونی و ارائه راهکارهایی برای مشارکت و پیشرفت بیشتر در این زمینه برگزار خواهد شد.

نشست تبادل فنی اسکلت بیرونی

NIST و مرکز پژوهش ارتش ایالات متحده NSRDEC در حال برگزاری یک نشست دو روزه با کارشناسانی از جوامع صنعتی، نظامی و پزشکی برای بحث درمورد استانداردهای اسکلت بیرونی و پیشبرد این صنعت هستند.

سازمان‌ها

مؤسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST)

مرکز تحقیق و توسعه پژوهش‌های سرباز ناتیک ارتش ایالات متحده (NSRDEC)

اهداف

نشست تبادل فنی اسکلت بیرونی تلاش خواهد کرد تا شکاف‌های موجود در استانداردهای اسکلت بیرونی، اصطلاحات، روش‌های آزمایش و معیارهای عملکرد برای زیربخش‌های صنعتی، نظامی و پزشکی را شناسایی کند. در این جلسه دو روزه باید یک خروجی و راهکارهایی برای مشارکت و پیشرفت بیشتر در این زمینه ارائه شود.

به عنوان یک هدف ثانویه، سازمان‌ دهندگان امیدوارند با ایجاد روابط میان ذینفعان کلیدی، موجب ترویج بیشتر پیشرفت‌های فناوری اسکلت بیرونی شوند.

انتظار می‌رود تعداد بسیاری از نمایندگان صنعت، سازمان‌های فدرال، ارتش، دانشگاه‌ها، مراکز پزشکی، ارائه دهندگان بیمه، سازمان‌های توسعه استانداردها و سازمان‌های بین‌المللی که همه دعوت شده‌اند در این نشست شرکت کنند.

اهمیت

استانداردها و اصطلاحات واحد می‌تواند یک سطح بالاتری از پذیرش و اعتبار را برای نام تجاری جدید در صنعت به ارمغان آورد. در ویدئویی که اخیراً منتشر شده، دکتر Sankai، بنیانگذار CYBERDYNE، خلاصه اهمیت استانداردها را به بهترین شکل بیان کرد.

دکتر Sankai حین صحبت و اشاره به ISO 13482، نخستین استاندارد بین المللی در ایمنی ربات گفت: «اگر کسی در این زمینه یک فناوری نو ایجاد کند، هیچ بازار، کاربر، قوانین اجتماعی و هیچ پیشرفتی نخواهد داشت. استاندارد ISO طراحی محصولات جدید و بازار ربات‌ها را بهبود می‌بخشد.»

تجربه ما

گروه گزارش اسکلت بیرونی نیز تا به حال با تعریف اصطلاحات مناسب و برخی معیارهای اساسی برای مقایسه یک دستگاه اسکلت بیرونی با دیگر دستگاه‌ها دست و پنجه نرم کرده است. ما با تفکیک انواع و طبقه بندی اسکلت بیرونی در سال ۲۰۱۵ شروع کردیم. در آغاز سال ۲۰۱۶ ما اهمیت آزمایش‌های مستقل محصولات اسکلت بیرونی را برجسته کردیم. پس از آن بیش از سه ماه طول کشید تا ما به تعریف خود از صنعت اسکلت بیرونی در سال ۲۰۱۶ برسیم، که آنچه که این صنعت پوشش می‌دهد و آنچه فراتر از آن اتفاق می‌افتد را شامل می‌شود.

حتی با مجموعه طبقه‌بندی‌ها و تعاریف انجام شده، چهار ماه دیگر برای ما زمان برد تا فهرستی از اسکلت‌های بیرونی تجاری را گرد آوریم. ما صنعت اسکلت بیرونی را به چهار دسته اصلی تقسیم و بیش از ۶۰ محصول را در بیش از ۱۰ زیر شاخه توزیع کرده‌ایم. با این وجود گروه مرکزی ما و همکاران هنوز هم بحث می‌کنند که کدامیک از دستگاه‌ها، اسکلت بیرونی هست و کدامیک نیست.

علاوه بر این، در حال حاضر اختلاف‌هایی بین تعاریف ما و سازمان‌های دیگر وجود دارد که می‌تواند موجب سردرگمی در آینده شود. داشتن یک مجموعه استاندارد از تعاریف که باید در صنعت اسکلت بیرونی مورد استفاده قرار گیرد، کمک بزرگی برای ما و هر کسی که می‌خواهد در مورد اسکلت پوشیدنی بیشتر بداند، است.

زمان و محل

پنجشنبه ۲۶ ژانویه ۲۰۱۷ و جمعه ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷٫

NIST – Green Auditorium 100 Bureau Drive Gaithersburg, Maryland 20899

توجه داشته باشید: شما باید از قبل برای این رویداد تا ۱۹ژانویه ۲۰۱۷ ثبت نام کنید. هیچگونه ثبت نامی در محل انجام نمی‌شود.

پیوندها

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً به صفحه رویدادهای NIST در ژانویه ۲۰۱۷ مراجعه کنید: لینک

منبع: exoskeletonreport.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *