گسترش اسکلت بیرونی در صنعت کشاورزی و باغبانی

شرکت Laevo در سال ۲۰۱۳ با هدف ساخت فناوری‌های پوشیدنی توان‌افزا تأسیس شد. این پوشیدنی‌ها به کاربر در بلند کردن اجسام سنگین کمک می‌کنند و مانع از آسیب وکمر درد می‌شوند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشدنی همراه باشید.

گسترش اسکلت بیرونی در صنعت کشاورزی و باغبانی
Rogier Barents

در سال ۲۰۱۵، نخستین نسخه از اسکلت بیرونی این شرکت به بازار آمد، Laevo V2.5. این نخستین اسکلت بیرونی پشتی تجاری موجود در جهان بود. بیش از ۲٫۵ هزار از آنها از آن زمان به فروش رسیده است و اکنون چندین رقیب در بازار وجود دارند. چیزی که Laevo را متمایز می‌کند، پشتیبانی مستقیم عالی در نخستین حرکت خمشی همراه با راحتی است. هیچ اسکلت بیرونی دیگری تاکنون نتوانسته این ویژگی‌ها را نشان دهد.

کاربرد در بخش های مختلف

استفاده از اسکلت بیرونی در چندین بخش امکان‌پذیر است. کار در انباری که جعبه‌های سنگین را جابجا می‌کنند. اتاق‌های عمل در بیمارستان‌هایی که جراحان باید بتوانند برای مدت طولانی به جلو خم شوند. و حتی در بخش دفاعی، جایی که Laevo می‌تواند بخش مهمی از زنجیره تأمین باشد.

Laevo 2.5 هنوز یک محصول پرطرفدار است، اما اکنون این شرکت یک مدل جدید با نام Laevo FLEX برای بخش‌هایی توسعه داده است که اغلب همراه با گرد و غبار و کثیفی هستند. این مدل در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است، قطعات پارچه‌ای قابل شستشو، انعطاف پذیرتر بوده و تا سه برابر بیشتر پشتیبانی می‌کند. بنابراین، برای کارهای سنگین مناسب است. با استفاده از فنرهای گازی مختلف که به راحتی قابل تعویض هستند، این اسکلت بیرونی به راحتی با کار مورد نظر مطابقت پیدا می‌کند.

Laevo FLEX جدید اکنون بر روی باغبانی نیز تمرکز دارد، جایی که وجود خاک و گرد و غبار عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. Laevo FLEX از کارهای تکراری، خم شدن و بلند کردن گیاهان سنگین پشتیبانی می‌کند.

آموزش مشتری به اندازه توسعه محصول مهم است

گسترش اسکلت بیرونی در صنعت کشاورزی و باغبانی

به گفته Rogier، مدیر اجرایی شرکت Laevo، «پیش از این، تمرکز کامل بر توسعه و فروش بود، اما توجه کافی به فرآیند پیاده‌سازی در محل مشتری انجام نمی‌شد. اگر شرکتی اسکلت بیرونی خریداری می‌کرد، اسکلت بیرونی به خوبی عمل می‌کرد، اما گاهی اوقات پیاده‌سازی در فرهنگ، آگاهی و تدارکات شکست می‌خورد. امروزه همه چیز با آزمایش اسکلت‌های بیرونی برای دو هفته تا یک ماه آغاز می‌شود و پس از آن فرآیندی را دنبال می‌کنیم که در آن، همراه با مشتری، تعدادی از عوامل تعیین کننده را بررسی می‌کنیم: آیا کاربران انگیزه‌ای برای استفاده از اسکلت بیرونی دارند؟ به طور دقیق از اسکلت بیرونی در کجا استفاده می‌شود؟ اسکلت‌های بیرونی در کجا نگهداری می‌شوند؟ چه زمانی استفاده می‌شوند؟ هر چند وقت یکبار تمیز می‌شوند؟ آیا شخصی برای کمک و آموزش همکاران در مورد شیوه استفاده و غیره وجود دارد؟».

Rogier نتیجه می‌گیرد: «محصول خوب یک چیز است. اما اگر بتوانید آن را نیز به درستی پیاده‌سازی کنید، تنها در این صورت است که می‌توانید اشتغال‌پذیری پایدار داشته باشید».


>> نخستین اسکلت بیرونی که به عنوان تجهیزات حفاظت فردی شناخته شد: Laevo FLEX

>> اسکلت بیرونی Laevo برای جمعیت سالمند ژاپن


منبع: hortidaily.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *