اسکلت بیرونی روسیه برای جابجایی گلوله های توپخانه

روسیه قصد دارد نوعی اسکلت بیرونی برای کمک به نیروهای نظامی خود آزمایش کند. این اسکلت بیرونی به نظامیان در حمل گلوله‌های توپخانه و تجهیزات سنگین کمک می‌کند. این اقدام روسیه ممکن است پاسخی به آزمایش اسکلت بیرونی SABER توسط ارتش ایالات متحده باشد. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت بیرونی روسیه برای جابجایی گلوله های توپخانه

بنابر گفته‌های Maksim Skokov، مدیر کل Exo Solutions، «…روسیه قصد دارد نوعی اسکلت بیرونی آزمایش کند که به خدمه‌های نظامی برای کنترل گلوله‌های توپخانه کمک می‌‌کند».

شرکت روسیExo Solutions  آزمایش‌هایی را تا پایان امسال در یک مرکز آزمایشی برای ارزیابی ابزارهای پوشیدنی برای جابجایی گلوله‌های توپخانه انجام خواهد داد.

ممکن است این اقدام پاسخی به آزمایش اسکلت بیرونی SABER توسط ارتش ایالات متحده باشد.

جزئیات بیشتر:

اسکلت بیرونی روسیه برای جابجایی گلوله‌های توپخانه ممکن است نسخه اصلاح شده اسکلتی باشد که ادعا می‌شود در سوریه برای حذف مین بکار می‌رود. این اسکلت بیرونی محصول شرکت دولتی Rostec  است.

بر اساس اخبار پیشین، اسکلت بیرونی مورد بحث ممکن است یک اسکلت بیرونی پایین تنه باشد که راه رفتن را برای سربازان حین حمل اجسام سنگین آسان‌تر کند.

چرا از اسکلت بیرونی استفاده کنیم؟

درگیری غم انگیز در اوکراین اهمیت ایجاد سریع یک موقعیت توپخانه‌ای، شلیک، برچیدن همه چیز و دور شدن از منطقه را نشان داده است. دوران اردوگاه‌های ایستای توپخانه از جنگ ویتنام به اتمام رسیده است. این فشار و استرس فوق العاده‌ای بر بدن سربازان وارد می‌کند. بنابراین، یک نظامی توپخانه می‌تواند دچار آسیب اسکلتی عضلانی شده و بدون درگیری مستقیم از میدان خارج شود. بعید است که حسگرهای پوشیدنی که با بوق و لرزش هشدار می‌دهند و به سربازان یادآوری می‌کنند به شیوه صحیح بلند شوند، راهکاری برای بارگیری بیش از حد آنها باشد. هم اسلحه‌های صحرایی و هم مهمات آنها وزن قابل توجهی دارند. یک وسیله پوشیدنی که از نظر فیزیکی به بلند کردن و/یا حرکت سربازان کمک می‌کند منطقی است.


>> پذیرش انبوه اسکلت های بیرونی نظامی یک قدم به واقعیت نزدیکتر شد

>> چین در حال آزمایش یک اسکلت بیرونی نظامی جدید


منبع: exoskeletonreport.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *