پیوستن اسکلت های بیرونی هوشمند به اینترنت چیزها

اسکلت بیرونی Cray X توسط شرکت German Bionic توسعه یافته است. این اسکلت بیرونی پوشیدنی در بلند کردن اجسام به کاربر کمک می‌کند. این کار با استفاده از فناوری یادگیری ماشین و شناسایی شیوه و نیازهای منحصر به فرد حرکات هر کاربر و تنظیم کمک مورد نیاز انجام می‌شود. German Bionic با همکاری شرکت ارتباطات جهانی BICS برای نخستین بار به یک اسکلت بیرونی هوشمند دسترسی به اینترنت چیزها داده است. با این امکان داده‌های اسکلت بیرونی به سامانه‌های مدیریت کارخانه هوشمند و سیستم‌های مبتنی بر ابر منتقل می‌شود. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

پیوستن اسکلت های بیرونی هوشمند به اینترنت چیزها

شرکت‌های تولیدی و لجستیکی اکنون می‌توانند اسکلت‌های بیرونی را در کارخانه‌های هوشمند خود بکار گیرند. اسکلت‌های بیرونی هوشمندی که به اینترنت چیزها (IoT) پیوسته است. این امر شرکت‌ها را قادر می‌سازد که کارخانجات هوشمند را اداره کنند و رفتار و نوع بلند کردن اجسام توسط افراد را تحت نظر داشته باشند و آنها را پردازش و تحلیل کنند. بدین شکل هم می‌توان بر سلامت کارگران نظارت و هم عملکرد آنها را پیگیری کرد. اسکلت بیرونی Cray X متصل به اینترنت چیزها، هم اکنون در تعدادی کارخانه هوشمند که در زمینه تولید و لجستیک فعالیت دارند، بکار گرفته شده است.

اسکلت بیرونی هوشمند متصل به اینترنت اشیا، رفاه کارمندان را بهبود میبخشد

اسکلت‌های بیرونی به دلیل توانایی در کمک به محافظت از کارمندان در برابر صدمات ناشی از جابجایی بارهای سنگین یا کارهای تکراری، در محیط‌های تولیدی و لجستیک به طور فزاینده‌ای رایج شده است. همچنین اسکلت‌های بیرونی توانایی حفظ و حمایت از کارمندان مسن در محل کار را دارد.

اسکلت بیرونی هوشمند Cray X با یادگیری ماشین طراحی شده است تا بهتر بتواند به تغییرات وزن و نیازهای کارکنان پاسخ دهد. با این وجود، افزودن اتصال اینترنت چیزها امکان نظارت بر این امر را فراهم می‌کند و به شرکت‌ها توانایی نظارت بهتر می‌دهد تا کارمندان خود را در محیط کارخانه هوشمند اداره کنند.

Norma Hoeft، مدیر اینترنت چیزها در German Bionic می‌گوید: «نیازی نیست ربات‌ها جایگزین انسان شود. ما نشان دادیم که فناوری می‌تواند وظایفی را که به طور سنتی موجب ایجاد آسیب و درد مزمن می‌شود را تقلید و تقویت کند. مدیریت ساده اسکلت بیرونی و همچنین ادغام با میراث فناوری اطلاعات، به بهبود سلامت و ایمنی کارگران و بهبود بهره‌وری شرکت‌های جهانی اینترنت چیزها کمک خواهد کرد. با همکاری BICS، اسکلت بیرونی Cray X می‌تواند توسط تعداد بسیاری مشتری در سراسر جهان بکارگرفته و مدیریت شود».

BICS به عنوان بخشی از مشارکت، راهکار اتصال سیم کارت (ماژول شناسایی مشترک) خود برای اشیاء را کامل کرد، که امکان ارسال اطلاعات از طریق اتصالات سلولی را فراهم می‌کند. این راهکار به گونه‌ای طراحی شده است تا اسکلت‌های بیرونی بتواند با اطمینان از ۷۰۰ شبکه مختلف اپراتورهای تلفن همراه در بیش از ۲۰۰ کشور جهان، با اطمینان در طیف گسترده‌ای از محیط‌ها ارتباط برقرار کند.

Mikael Schachne، از BICS گفت: «اینترنت چیزها یک اکوسیستم انبوه و متنوع است و آخرین همکاری ما با German Bionic نشان دهنده وسعت و دامنه مشاغلی است که BICS با آن کار می‌کند و همچنین نشان دهنده ماهیت پویا و سازگار ماژول شناسایی مشترک ما برای اشیا است».


بیشتر بخوانیم:

>> کاربرد اسکلت بیرونی Cray X در محیط‌های کاری صنعتی

>> جدیدترین اسکلت بیرونی German Bionic


منبع: verdict.co.uk

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *