اسکلت بیرونی ExoActive را به صورت رایگان آزمایش کنید

یک فرصت منحصر به فرد بوجود آمده که مانند آن پیش از این در صنعت اسکلت بیرونی دیده نشده است. شرکت سازنده ابزارهای ساختمانی، Festool اعلام کرد یک فرصت برای حرفه‌ای‌ها برای آزمایش اسکلت بیرونی پشتیبانی از شانه جدید خود (ExoActive) به صورت رایگان فراهم است. در گذشته، برای مطالعات اسکلت بیرونی پزشکی شرکت کنندگان می‌توانستند به این فناوری دسترسی داشته باشند، اما این نخستین مورد از نوع خود برای اسکلت بیرونی شغلی/صنعتی است. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت بیرونی ExoActive را به صورت رایگان آزمایش کنید
.

متأسفانه، این فرصت محدود به کشورهای منتخب اروپایی است. این پیشنهاد تنها برای متخصصان در آلمان، هلند، فرانسه، سوئد، ایتالیا و لهستان آزاد است. این شرکت پوشیدنی خود را در سناریوهای واقعی در طول کار روزمره آزمایش می‌کند و کاربران می‌توانند یکی از معدود اسکلت‌های بیرونی برقی برای کار و صنعت را به صورت رایگان امتحان کنند. این یک موقعیت برد-برد است، به ویژه با توجه به اینکه ExoActive (ممکن است برخی آن را با نام S700 بشناسد) سال‌هاست در حال ساخت است!

Festool بیش از صد سال است که ابزارهای برقی تولید می‌کند. خواه ارّه برقی، آسیاب یا مته برقی باشد، این شرکت یک قرن را صرف ایجاد سبک‌ترین و ساده‌ترین ابزارها کرده است. اما محدودیت‌هایی در فناوری کنونی وجود دارد و وظایف متعدد بالای سر که اجرای آنها بدون خستگی و خطر طولانی مدت آسیب حتی برای افراد حرفه‌ای نیز چالش برانگیز است.

اسکلت‌های بیرونی برای کار بالای سر می‌تواند خطر آسیب کارگران را کاهش دهد. یا به افراد مسن اجازه دهد تا مدت طولانی‌تری در حرفه خود (اگر بخواهند) باقی بمانند. به همین دلیل است که گروه TTS شرکت Festool و exoIQ را زیر یک سقف آورده است. تا یک دستگاه پوشیدنی برای کمک به استفاده از ابزارهای برقی خود ایجاد و توزیع کند.

کاربردهای ExoActive:

Festool اسکلت بیرونی ExoActive را برای کارهایی که نیاز به کار در سطح سینه یا بالاتر دارند، در نظر می‌گیرد. برخی از نمونه‌هایی که آنها در تارنمای خود فهرست می‌کنند عبارتند از: سقف‌ کاذب، قاب بندی، برش کاری، سقف سازی (هنگام کار از داخل)، دریل کاری و رنگ آمیزی.

نسخه فعلی ExoActive که به صورت رایگان در دسترس است از یک باتری 18 ولتی تغذیه می‌شود. باتری، به نوبه خود، موتورهایی را تغذیه می‌کند که یک تقویت فعال برای بازوها و گردن ایجاد می‌کنند. احتمال می‌رود این ربات پوشیدنی در اواخر سال 2023 برای خرید در مکان‌های انتخابی در دسترس خواهد بود.


>> شگفتی های شرکت ErgoSante در کنفرانس انجمن رباتیک پوشیدنی


منبع: exoskeletonreport.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *