شگفتی های شرکت ErgoSante در کنفرانس انجمن رباتیک پوشیدنی

شرکت فرانسوی ErgoSante، یک توسعه دهنده اسکلت بیرونی غیرفعال است که از کنفرانس انجمن رباتیک پوشیدنی (WearRAcon) به عنوان یک بستر برای معرفی دو محصول جدید خود و همچنین برنامه‌هایی برای افتتاح یک مرکز تولید در ایالات متحده استفاده کرد. در ادامه با برنامه و محصولات این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

شگفتی های شرکت ErgoSante در کنفرانس انجمن رباتیک پوشیدنی
.

شرکت فرانسوی ErgoSante، یک توسعه دهنده اسکلت بیرونی غیرفعال است که از کنفرانس انجمن رباتیک پوشیدنی (WearRAcon2023) به عنوان یک بستر برای معرفی دو محصول جدید و همچنین برنامه‌هایی برای افتتاح یک مرکز تولید در ایالات متحده استفاده کرد.

– محل تولید جدید در ویلمینگتون، کارولینای شمالی

– اسکلت بیرونی غیرفعال جدید، HAPO Up-Front

– پوشیدنی جدید، Hapo Sensor

شگفتی های شرکت ErgoSante در کنفرانس انجمن رباتیک پوشیدنی
یک دندانپزشک در حال استفاده از HAPO Front

برنامه جدید شرکت ErgoSante

ErgoSante قصد دارد در ژوئن 2023 یک محل تولید اسکلت بیرونی غیرفعال در ویلمینگتون، کارولینای شمالی باز کند. این شرکت امیدوار است با این حرکت تعهد خود را به بازار ایالات متحده نشان دهد که پیش‌بینی می‌شود 50 درصد از مشتریانش باشند.

شگفتی های شرکت ErgoSante در کنفرانس انجمن رباتیک پوشیدنی
اسکلت بیرونی HAPO Up

شرکت ErgoSante تولید کننده اسکلت بیرونی صنعتی بالاتنه و راهکارهای ارگونومیک سفارشی است. بر اساس گزارش‌ها، اسکلت‌های بیرونی آن را می‌توان در تأسیساتی همچون لویی ویتون، سانوفی، ایرباس، Mars incorporated و فورد یافت. کارخانه جدید ایالات متحده نه تنها به تأمین تقاضا کمک می‌کند، اگر پایگاه مشتریان به سازمان‌های دولتی ایالات متحده گسترش یابد، موانع نظارتی مانند Buy America را رفع می‌کند.

معرفی محصولات جدید

شرکت ErgoSante افزون بر افتتاح یک مرکز جدید تولید اسکلت بیرونی، HAPO Up-Front را معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این نخستین دستگاه اسکلت بیرونی با کاربرد دوگانه است که می‌تواند به سرعت پیکربندی شود تا به کارگرانی که کارهای تکراری را در جلو یا بالای سر انجام می‌دهند خدمات دهد.

HAPO Up-Front یک رویکرد ترکیبی و ماژولار برای تهیه اسکلت بیرونی است. مشتریان می‌توانند HAPO-Up یا HAPO-Front  یا اجزای کافی برای پیکربندی مجدد بین هر یک از آنها را خریداری کنند. HAPO Front برای کارهای تکراری که نیاز به باز کردن بازوها به سمت جلو برای مدت زمان طولانی دارند ایده‌آل است. در مقابل، HAPO Up برای کاهش خستگی حین حرکات بالای سر طراحی شده است. تغییر بین این دو کمتر از چند دقیقه طول می‌کشد.

شگفتی های شرکت ErgoSante در کنفرانس انجمن رباتیک پوشیدنی
حسگر HAPO

درنهایت، ErgoSante یک حسگر پوشیدنی کاملاً جدید را معرفی کرد که به طور مستقیم با خط اسکلت بیرونی HAPO سازگار است. در دنیای مدرن، نظرات کارشناسان مانند گذشته اعتبار ندارند. تصمیم گیرندگان می‌خواهند اعداد و داده‌ها را همیشه در دسترس داشته باشند. حسگر HAPO این داده‌ها را فراهم می‌کند. این حسگر می‌تواند تعداد دفعاتی که فنر اسکلت بیرونی غیرفعال HAPO استفاده شده است را ردیابی کند و وزن معادلی را که از کاربر تخلیه شده است محاسبه کند.

ErgoSante در WearRAcon 23 موضعی صعودی را در مورد اسکلت‌های بیرونی شغلی نشان داد. اغلب اتفاق نمی‌افتد که یک فضای تولید جدید، محصولات و یک حسگر پوشیدنی (برای ردیابی استفاده و عملکرد آنها) از اسکلت‌های بیرونی به طور همزمان رونمایی شوند.


>> Superpower کتابی برای معرفی پوشیدنی ها


منبع: exoskeletonreport.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *