رونمایی از نسل جدید اسکلت بیرونی Cray X: اسکلت بیرونی ساخته شده از فیبر کربن

سردمدار جهانی در توسعه اسکلت‌های بیرونی رباتیک، German Bionic،جدیدترین نسل اگزواسکلتون هوشمند خود را ارائه داد. نسل چهارم Cray X از فیبر کربن ساخته شده و فوق‌العاده سبک است. این اسکلت بیرونی هنگام بلند کردن بارهای سنگین با تقویت فعال حرکات کاربر، از کمر در مقابل فشار بیش از حد پشتیبانی می‌کند. با رابط کاربری ابری یکپارچه، به راحتی به اینترنت چیزهای صنعتی و کارخانه هوشمند متصل می‌شود. مدل قیمت‌گذاری منعطف، اسکلت بیرونی Cray X را برای هر شرکتی، از کارگاه‌های تجاری کوچک تا بزرگترین شرکت‌ها، مقرون به صرفه می‌کند. افزون بر این، با استقرار Cray X، شرکت‌ها با کاهش چشمگیر خطر آسیب و هزینه‌های مرتبط با غیبت کارمندان روبه‌رو می‌شوند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

رونمایی از اسکلت بیرونی جدید German Bionic:  اسکلت بیرونی ساخته شده از فیبر کربن

آرمین جی اشمیت، مدیرعامل German Bionic می‌گوید: «با چهارمین نسل از اسکلت بیرونی رباتیک متصل Cray X، ما بار دیگر استانداردهای کل صنعت اسکلت بیرونی در سراسر جهان را تعیین می‌کنیم. به ویژه صنایعی همچون تدارکات و باربری که از ابتدا تحت فشار قرار دارند، اکنون می‌توانند با دستگاه‌های جدید ما، عضلات پشت کارمندان خود را تقویت کنند».

نسل چهارم اسکلت بیرونی Cray X: سبک‌تر، باهوش‌تر، قدرتمندتر و با هزینه منعطف

قاب فیبر کربن: فیبر کربن از کاربرد آن برای زمینه‌های پیشرفته در صنعت هوافضا و مسابقات فرمول ۱ کاملاً مشهور است. فیبر کربن به طور قابل توجهی قوی‌تر از فولاد است. با معرفی این ماده پیشرفته به فرآیند تولید، Cray X جدید نه تنها بسیار قوی‌تر، بلکه به میزان قابل توجهی سبک‌تر نیز است.

اینترنت چیزهای صنعتی به عنوان استاندارد: Cray X بسیار بیشتر از یک پوشیدنی پشتیبان قدرتمند را ارائه می‌دهد. به روزرسانی‌های خودکار نرم افزار OTA و نگهداری و تعمیرات پیش بینانه، بیشترین دسترسی را فراهم می‌کند. با استفاده از رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) استاندارد، این پوشیدنی هوشمند می‌تواند به راحتی به اکوسیستم هر کارخانه هوشمندی متصل شود و به این ترتیب به افزایش بهره‌وری و همچنین سلامتی و ایمنی کارگران کمک کند.

قدرتمندتر: با وجود دو موتور سروو با عملکرد بالا و قابلیت جبران وزن بالای ۲۸ کیلوگرم، Cray X جدید از بلند کردن بارهای سنگین به طور فعال پشتیبانی می‌کند. و تا ۸ ساعت با یک باتری استاندارد کار می‌کند.

مدل قیمت گذاری انعطاف‌پذیر: با برنامه‌های قیمت گذاری منعطف و سطح خدمات، تهیه Cray X جدید با توجه به نیازهای دقیق شرکت‌ها، صرف نظر از اندازه آنها، می‌تواند بهینه شود. مدل Robotics-as-a-Service (RaaS) شرکت German Bionic یک راهکار مناسب برای همه نوع الزامات، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ، با ۶۹۹ یورو در ماه ارائه می‌دهد.

Cray X جدید اکنون در دسترس است. اطلاعات کامل و اطلاعات مربوط به برنامه‌های قیمت گذاری منعطف در وب سایت شرکت German Bionic موجود است.


بیشتر بخوانیم:

>> پیوستن اسکلت های بیرونی هوشمند به اینترنت چیزها

>> کاربرد اسکلت بیرونی Cray X در محیط‌های کاری صنعتی


منبع: germanbionic.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *