اسکوتر حرکتی یا ویلچر برقی: کدام یک بهتر است؟

هنگام جستجو برای دستگاه‌های کمک حرکتی جدید، تصمیم‌گیری برای انتخاب می‌تواند بسیار دشوار باشد. گزینه‌های بسیاری برای صندلی چرخدار و اسکوتر وجود دارد! بنابراین تعیین آنچه برای نیازهای شما بهترین است، دشوار است. کدام یک بهتر است؟ اسکوتر حرکتی یا صندلی‌چرخدار برقی؟ در اینجا ما اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا به انتخاب شما کمک کند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

کدام یک بهتر است؟

اسکوتر حرکتی یا ویلچر برقی: کدام یک بهتر است؟
این یک انتخاب دشوار است، زیرا هر دو کمک‌های خوبی برای حرکت هستند.

با وجود مدل‌های مختلف، هر دو مزایا و مضرات متمایز خود را دارند. این یک پرسش دشوار است که در نهایت ممکن است به مهمترین نیاز شما پاسخ دهد. بهترین راه برای کشف کردن این است که نگاهی بیندازید و این دو را مقایسه کنید.

اسکوتر حرکتی

اسکوتر حرکتی یا ویلچر برقی: کدام یک بهتر است؟
اسکوترهایی همچون Aviator که توسط یکی از برندهای مطرح دنیا، Heartway، ساخته شده است، برای راحتی و سهولت استفاده طراحی شده‌اند.

اسکوترهای حرکتی گزینه خوبی برای کمک به تحرک هستند. اما باز هم به نیازهای شما بستگی دارد و اینکه در یک روز معمولی چه کارهایی می‌کنید. آنها برای افرادی که نیمه متحرک هستند مناسب هستند، زیرا اندازه برخی از آنها برای داخل خانه مناسب نیست. مگر اینکه یک اسکوتر قابل حمل سفری در نظر داشته باشید. ما اسکوترهای بسیار متنوعی داریم. همه آنها مزایای مختلفی دارند اما به طور کلی همه یک اسکوتر هستند که روی آن و یا یک صندلی چرخدار برقی هستند که در آن می‌نشینید.

بزرگ و سخت …

اسکوتر حرکتی یا ویلچر برقی: کدام یک بهتر است؟
Heartway Golf یک اسکوتر قدرتمند است که برای استفاده به عنوان یک درشکه طلایی ایده‌آل است.

به طور کلی اسکوترهای بزرگ و سخت طوری طراحی شده‌اند که شما را به آنجایی برسانند که شما نیاز دارید. آنها بیشتر برای کسانی مناسب هستند که می‌توانند مسافت‌های کوتاه را طی کنند اما استفاده از حمل و نقل عمومی، هواپیماها یا اتومبیل برای آنها دشوار است. برخی مدل‌ها دارای قابلیت حمل مناسب هستند. کوچکترین آنها (Heartway Easy Move) تنها ۱۸٫۵ کیلوگرم است. بنابراین، اجازه ندهید که این عامل تعیین کننده باشد!

عبور از مسیرهای دشوار

اسکوتر حرکتی یا ویلچر برقی: کدام یک بهتر است؟
Heartway Vita X یک اسکوتر فوق العاده با قابلیت عبور از مسیرهای صعب العبور است

اگر به طور منظم در حال بازدید از برخی مناطق صعب العبور هستید، طیف وسیعی از اسکوترها وجود دارند که برای این کار مناسب هستند. حتی می‌توانید از بعضی از آنها به عنوان یک وسیله نقلیه گلف استفاده کنید!

دامنه وسیع

اسکوتر حرکتی یا ویلچر برقی: کدام یک بهتر است؟
Heartway Brio 4 برای مسافرت و قابلیت حمل طراحی شده است.

طیف گسترده‌ای از اسکوترها برای اهداف مختلف طراحی شده‌اند:

  • برای مسیرهای دشوار
  • اسکوترهای بزرگ
  • اسکوترهای سایز متوسط
  • اسکوترهای قابل حمل

ویلچر برقی

ویلچر برقی برای سال‌های طولانی یک وسیله کمک حرکتی بوده و در سال ۱۹۵۳ توسط جورج کلین برای کمک به مجروحان آسیب دیده در جنگ جهانی دوم اختراع شده است. آنها با اشکال و اندازه‌های مختلف همراه با مزایا و معایب خاص خود هستند. بیایید نگاه گسترده‌تری داشته باشیم.

شعاع چرخش

صندلی های چرخدار برقی معمولاً شعاع چرخش بهتری دارند.

اندازه

اسکوتر حرکتی یا ویلچر برقی: کدام یک بهتر است؟
Heartway P35 Chase برای مسافرت عالی است.

صندلی‌های چرخدار برقی می‌توانند در اندازه‌های متفاوت باشند. طیف وسیعی از صندلی‌های چرخدار برقی قابل حمل ارائه شده است. حتی آنهایی که تا می‌شوند! بنابراین شما مشکلی برای دسترسی به مکان‌هایی که برای صندلی‌های چرخدار دستی طراحی شده است‌، ندارید.

راحتی

اسکوتر حرکتی یا ویلچر برقی: کدام یک بهتر است؟
Heartway Allure یکی از بسیاری صندلی چرخدار برقی راحت است.

برای کسانی که نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند و به تنهایی برای نشستن مشکل دارند، صندلی چرخدار مناسب‌تر است. با این که اسکوترها نیز برای بهتر نشستن و نیاز به پشتیبانی کمتر طراحی می‌شوند، باز هم ویلچر راحت‌تر است. اگر با این مسائل روبرو نیستید، ممکن است یک اسکوتر راحت‌تر پیدا کنید. این کاملاً به نیازهای فردی شما بستگی دارد.

درنهایت کدامیک بهتر است؛ اسکوتر حرکتی یا صندلی چرخدار برقی؟

اسکوتر حرکتی یا ویلچر برقی: کدام یک بهتر است؟
جواب این سوال کاملاً به نیاز شما بستگی دارد.

واقعیت امر این است که هیچ پاسخ واقعی برای این پرسش وجود ندارد. پاسخ شما کاملاً به نیازهای فردی و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.


بیشتر بخوانیم:

>> نسل جدید ویلچر های هوشمند با بازوی رباتیک

>> کلان داده و ویلچر هوشمند : نشستن طولانی مدت بر ویلچر و عوارض جانبی آن


منبع: outandabouthealthcare

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *